Reklama bezpośrednia to bardzo wymagająca forma prezentowania swojej marki. W kontakcie z klientem face to face nie ma miejsca ani na bylejakość, ani na przypadkowe rozwiązania. Jakie produkty reklamowe sprawdzą się w tej formie reklamy? O czym pamiętać? Zerknij do naszego wpisu i dowiedz się...
Trybunka reklamowa to praktyczny i pomysłowy element, który może sprawić, że Twoja akcja marketingowa zakończy się sukcesem. Jakie zastosowanie lady wystawienniczej warto znać? Czym tak naprawdę powinna się ona wyróżniać i jakie są zalety, które sprawiają, że bywa ona niezastąpiona? Na te i...
Stoiska handlowe typu wyspa na stałe wpisały się w pejzaż galerii i marketów, każdego dnia przyciągając zainteresowanych zakupami klientów. Warto jednak mieć świadomość, że nieodpowiednio zaprojektowane czy wyposażone wyspy mogą paradoksalnie… działać na niekorzyść marki. Jak powinno wyglądać...
Przed Tobą debiut na targach branżowych? A może tego typu imprezy odwiedzasz już od jakiegoś czasu i masz wrażenie, że nie wyróżniasz się na tle konkurencji? Czas zastanowić się nad zaprojektowaniem stoiska targowego, które będzie najlepszą wizytówką Twojej marki na evencie. O tym, co warto...
Dobry marketing to taki, który kreatywnie wykorzystuje najprostsze rozwiązania. Wydaje Ci się, że pewne produkty reklamowe są do znudzenia oklepane? Wystarczy podejść do nich trochę inaczej, żeby osiągnąć naprawdę satysfakcjonujące efekty. Przykładem takiego nośnika jest parasol reklamowy. Jak...
Ścianki reklamowe to kolejny z nośników reklamowych, które skutecznie pobudzają wyobraźnię speców od marketingu. Jeśli sam tworzysz strategię PR-ową dla swojej firmy, zajrzyj do naszego poradnika, w którym znajdziesz najlepsze sposoby na wykorzystanie ścianek tekstylnych czy ścianek reklamowych...
Namiot reklamowy może być nie tylko praktyczną, ale też bardzo pomysłową formą promocji marki. Jak ją wykorzystać w najlepszy i, przede wszystkim, skuteczny sposób? Jakie namioty reklamowe wybrać? Na co zwracać uwagę przy ich zakupie? Z tego wpisu dowiesz się wszystkiego.
Namioty reklamowe...
Zanim zaczniesz prawdziwą ekspansję swojego biznesu na cały świat, zacznij krok po kroku - od zareklamowania swojej marki lokalnie i zbudowania rozpoznawalności wśród klientów, którzy znajdują się w najbliższym otoczeniu. Jakie produkty reklamowe warto w tym celu wykorzystać? Oto kilka naszych...
Skoro pandemiczne obostrzenia zostały zniesione, pora zaprezentować swój biznes poza światem Internetu czy telewizji, czyli po prostu wychodząc w plener. Na jaki rodzaj nośnika się zdecydować? Jakie rodzaje reklamy zewnętrznej cieszą się największą skutecznością? Zanim zainwestujesz swój budżet...
Ciepłe dni i zniesienie większości obostrzeń związanych z pandemią motywują do wychodzenia ze swoim biznesem… pod chmurkę. Eventy plenerowe, chociaż charakteryzują się swobodną wakacyjną atmosferą, muszą być jednak właściwie zorganizowane. Jakie produkty reklamowe muszą się znaleźć na stoisku...
Przygotowanie dobrego stoiska reklamowego wbrew pozorom wcale nie jest trudne. Wymaga tylko dobrego pomysłu, odpowiedniego przygotowania i spełnienia kilku warunków, o których więcej piszemy w naszym praktycznym poradniku. Zachęcamy do jego przeczytania bez względu na to, czy przygotowujesz się...
Restauracje to miejsca, które szczególnie potrzebują dobrej jakości, atrakcyjnych i odpowiednio przygotowanych produktów reklamowych, które przyciągną do biznesu ruch i pozwolą wyróżnić się lokalowi na tle niesłabnącej konkurencji. Na jakie nośniki reklamowe warto postawić nie tylko w...
Flaga reklamowa to nośnik, który zyskuje coraz większą popularność. Atrakcyjny i nowoczesny, może być stosowany na wiele sposobów zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Jeśli zastanawiasz się, jak w ciekawy sposób wykorzystać windery reklamowe, żeby zainteresować ofertą swojej firmy...
Baner reklamowy to jeden z najpopularniejszych i najskuteczniejszych nośników informacji, z którymi chcesz dotrzeć do swoich klientów - zarówno aktualnych, jak i potencjalnych. Co warto wiedzieć na temat przygotowania tego typu reklamy? Jakie szczegóły powinny się na niej znaleźć? Jakie wymiary...
Jeszcze nie masz w swojej firmie strefy relaksu dla pracowników? Warto to natychmiast zmienić: tego typu przestrzeń w siedzibie marki świadczy o jej nowoczesności i podążaniu za trendami. Jak zorganizować miejsce, w którym cały team będzie mógł wypocząć między kolejnymi obowiązkami, zadaniami i...
Prężnie rozwijające się, rozpoznawalne marki, kojarzą się z tym, czego ich klienci potrzebują najbardziej. Jak dać się zapamiętać? Przygotuj dobrej jakości banery reklamowe w przestrzeni miejskiej, ale zadbaj też o odpowiedni wystrój swojej siedziby. Czego nie może w niej zabraknąć? W tym...
Reklama na banerze reklamowym, fladze firmowej czy rollupie to jeden z najpopularniejszych (bo i efektownych) sposobów na zaprezentowanie swojego biznesu, na przykład w przestrzeni miejskiej. O czym pamiętać, projektując tego typu produkty reklamowe? W tym poradniku znajdziesz odpowiedź, której...
Ścianka reklamowa może pełnić zdecydowanie więcej ważnych funkcji niż tylko informować o wykonywanych usługach czy nowych promocyjnych cenach. Jeśli chcesz sprawdzić, jak tego typu gadżet wykorzystać w ciekawy sposób, koniecznie zajrzyj do naszego praktycznego przewodnika.
Ścianka reklamowa...
Konkurencja na rynku motywuje do kreatywnego myślenia, ale też do spójności w planowaniu strategii biznesowych. Jednym z najważniejszych zagadnień, jakie warto teraz przyswoić, jest brand experience. Czym tak naprawdę jest “doświadczenie marki” i jak je budować za pomocą marketingowych decyzji?...
Planując działania reklamowe w przestrzeni miejskiej, musisz zwrócić uwagę nie tylko na to, czy informacja o Twoim biznesie dotrze do potencjalnych klientów, ale też na to, jak będzie współgrać z otoczeniem i jakie wzbudzi emocje w przypadkowych przechodniach czy osobach przejeżdżających obok....
Chcesz być pewien, że w pełni wykorzystujesz reklamowy potencjał swojego biznesu? Koniecznie sprawdź, czy znasz wszystkie rodzaje nośników i czy jesteś w stanie dostrzec różnice między nimi. Wiedza na ten temat pozwoli Ci uniknąć nie tylko oczywistych błędów formalnych, ale też ochroni Cię przed...
Wyspa handlowa jest ciekawym rozwiązaniem nie tylko dla małych firm. Z powodzeniem można oferować na niej zarówno towary, jak i usługi. Jej ogromnymi zaletami są niski koszt wynajmu i usytuowanie na najbardziej ruchliwych pasażach. Jednak jak zaaranżować wyspę, aby przyciągała do siebie...
Wszelkiego rodzaju targi są doskonałą okazją do zdobycia klientów i nawiązanie nowych relacji biznesowych. Jednak jak przyciągnąć do siebie gości i przebić się przez tak dużą konkurencję innych firm? Kluczem do sukcesu jest odpowiednio zaprojektowane stoisko. W dzisiejszym wpisie podpowiemy, jak...
Czy warto reklamować swój biznes na targach, kiedy cały świat z powodu pandemii koronawirusa raczej skłania się ku przeniesieniu działalności do sieci? Oczywiście! Jeśli nie jesteś przekonany, zebraliśmy dla Ciebie 3 argumenty, które pozwolą Ci zrozumieć, dlaczego przygotowanie stoiska na...
Komunikacja jest kluczem do wzajemnego zrozumienia, a w efekcie - do sukcesu. Ta zasada sprawdza się również w biznesie, zwłaszcza jeśli w grę wchodzi konieczność zlecenia pracy nad produktami reklamowymi zewnętrznej agencji. Jak nie dopuścić do nieporozumień? Przyda się konkretny brief. O tym,...
„Jak Cię widzą, tak Cię piszą” - ta stara jak świat zasada jak najbardziej sprawdza się w biznesie. Zwłaszcza w przypadku coraz bardziej wyśrubowanych oczekiwań klientów i konkurencji, która depcze nam po piętach. Jak sprawić, żeby asem w rękawie stał się spójny wizerunek marki i jak w ogóle o...
Zaprojektowanie roll-upu reklamowego traktujesz jako konieczność, nie poświęcając temu większej uwagi? Zmień podejście i spraw, żeby ten niepozorny element stał się uzupełnieniem koncepcji reklamowej Twojego biznesu! Sprawdź, jaki design najlepiej się sprawdzi i dlaczego!
Konkurencja nie śpi, Ty też nie powinieneś. Jeśli chcesz się wyróżnić na tle innych firm, koniecznie skorzystaj ze skutecznych sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Nie tylko w internecie! Jak zadbać o swój rozwój poza siecią i najlepiej zareklamować produkty oraz usługi? Sprawdź pomysły,...
W czasach reklamy internetowej wydaje się, że stoiska targowe, to niepotrzebny wydatek i relikt przeszłości. Ale należy pamiętać, że nic nie jest w stanie zastąpić relacji międzyludzkich. Dlatego dla wielu branż targi i konferencje to podstawa i znakomita okazja, żeby zaprezentować ofertę firmy...
Wyprodukowane przez nas osłony industrialne są szczególnie pomocne w zaaranżowaniu przestrzeni loftowej , wielkich poprzemysłowych hal, czy postindustrialnych hangarów. Chętnie stosowane są w restauracjach, biurach urządzonych w stylu industrialnym. Dodają intymności i stylu. Dzięki nim...