Ścianka reklamowa odgradzająca jako element aranżacji wnętrza gabinetu lub sklepu

20/01/2021
dodany przez Mint2Print
 Ścianka reklamowa odgradzająca jako element aranżacji wnętrza gabinetu lub sklepu
Ścianka reklamowa może pełnić zdecydowanie więcej ważnych funkcji niż tylko informować o wykonywanych usługach czy nowych promocyjnych cenach. Jeśli chcesz sprawdzić, jak tego typu gadżet wykorzystać w ciekawy sposób, koniecznie zajrzyj do naszego praktycznego przewodnika.

Ścianka reklamowa - co warto wiedzieć na początek? 

Ścianka reklamowa to jeden z najpopularniejszych nośników reklam. Ma dość dużą powierzchnię, na której można zaprezentować w atrakcyjny sposób wiele informacji. Na tekstylnym standzie można na przykład wydrukować przyciągające wzrok zdjęcia czy wymienić zalety konkretnej usługi. Ścianki reklamowe znajdują zastosowanie zwłaszcza na różnego rodzaju eventach, na przykład bankietach, szkoleniach czy konferencjach, gdzie mogą zagrać rolę tła (przykładem mogą być, chociażby ścianki weselne). To może być oczywiście tło zupełnie nietypowe - kiedy na przykład decydujemy się wydrukować na standzie reklamowym zabawny motyw, który zachęci odbiorców do robienia sobie pamiątkowych selfie. Ale klasyczna ścianka lub Smart Frame może mieć zdecydowanie więcej funkcji - bez trudu zamienisz ją w element przydatny w aranżacji wnętrza sklepu czy lokalu usługowego. Jak wykorzystać ją do wydzielania przestrzeni? Oto kilka wskazówek, które warto poznać.

Ścianka odgradzająca, czyli reklama w służbie przestrzeni 

Kreatywne podejście do produktów reklamowych polega na tym, żeby maksymalnie wykorzystać wszystkie możliwości, nawet jeśli w grę wchodzą zupełnie nieszablonowe rozwiązania. Najlepszym przykładem jest właśnie Smart Frame potraktowana we wnętrzu jako element aranżacji oddzielający jedną strefę pomieszczenia od drugiej. To pomysł, który sprawdzi się przede wszystkim w przestrzeniach dość trudnych w zorganizowaniu. Ścianka lub rama tekstylna może zamienić się na przykład w estetyczny parawan, który pozwoli wydzielić poczekalnię od rejestracji medycznej. Zwłaszcza jeśli zorganizowana jest w przestronnym korytarzu bądź w hallu. Ścianka reklamowa z całą pewnością przyda się też w takim miejscu jak gabinet kosmetyczny, gdzie może odgrodzić od siebie dwa stanowiska do manicure albo miejsce, w którym kosmetolog przeprowadza badania. Duże standy będą genialnym dodatkiem do tak zwanych open space’ów, czyli biur z otwartą przestrzenią między biurkami. Taka mobilna ścianka zapewni pracownikom poczucie większej intymności i komfortu bez wrażenia zamykania ich w klatkach. Jednocześnie może być po prostu ciekawym elementem dodającym wnętrzu bardziej optymistycznego charakteru. Warto brać pod uwagę ścianki reklamowe jako sposób na zmianę wystroju firmowych przestrzeni na przykład w związku z sezonem czy wprowadzeniem nowej usługi.

Jakie są zalety takiego rozwiązania jak ścianka reklamowa, która przy okazji wydziela przestrzeń? Cóż, odpowiedź nasuwa się sama: decydując się na nie, możemy upiec przysłowiowe dwie pieczenie na jednym ogniu! Z jednej strony gwarantujemy sobie atrakcyjną reklamę, która przyciągnie zainteresowanie klientów podczas ich wizyty w naszym gabinecie czy sklepie, z drugiej strony pozwala zapanować nad przestrzenią czy maksymalnie wykorzystać jej potencjał bez konieczności robienia generalnego remontu i stawiania ścianek działowych.

Jakie ścianki reklamowe wybrać? 

Jeśli chcesz wykorzystać funkcjonalność odgradzających ścianek reklamowych, postaraj się zainwestować w te, które będą prezentować się naprawdę estetycznie. Weź pod uwagę łatwość ich montażu, wagę, stabilność, ale też łatwość w utrzymaniu w czystości. Standy reklamowe, które zamówisz w naszym sklepie, cechuje wyjątkowa trwałość i prosty system montażu, na przykład pop-up z blokadą w postaci specjalnych klipsów czy rzepem, który ułatwia zamontowanie grafiki. Jeśli więc postanowisz wymienić zawartość swojego stojaka reklamowego, na przykład w związku ze zmianą cennika czy konkretnym sezonem, możesz wydrukować samą reklamę, bez konieczności inwestowania po raz kolejny w bazę standu, czyli aluminiową ramę.

Na co zwrócić uwagę, inwestując w ściankę reklamową, która ma pełnić także funkcję ścianki działowej czy parawanu? Jeśli będzie widoczna z obu stron, najlepiej wybrać model najbardziej estetyczny, czyli dwustronny. Koniecznie weź też pod uwagę wielkość standu. U nas znajdziesz kilka różnych wariantów, które dostosujesz do wielkości pomieszczenia. Wśród rozmiarów na uwagę zasługują przede wszystkim te najchętniej wybierane, o długości od 2 do 5 metrów oraz o szerokości 60 cm, 90 cm, 120 cm oraz 150 cm. Pamiętaj, że wydzielanie przestrzeni za pomocą reklamowego standu będzie miało sens wtedy, gdy będzie on odpowiednio duży.

Jak widzisz, ścianki reklamowe mogą pełnić wiele funkcji, nie tylko jako nośnik informacji, ale też atrakcyjny i praktyczny element aranżacji wnętrza, który oddzieli różne strefy. Jeśli szukasz najtrwalszych ścianek dobrej jakości, które pozwolą Ci wykorzystać tę opcję 2w1, koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą standów reklamowych różnego rodzaju i we wszystkich rozmiarach, jakie mogą być Ci potrzebne.

Komentarze

Postów nie znaleziono

Napisz opinię