Jak wykorzystać prosty i praktyczny leżak do promocji swojej marki?

27/02/2022
dodany przez Mint2Print
 Jak wykorzystać prosty i praktyczny leżak do promocji swojej marki?

Leżak reklamowy to bardzo pomysłowy i jednocześnie prosty sposób na to, żeby zareklamować swoją markę w interesującym kontekście. Jak można go wykorzystać do promocji biznesu? W jakich sytuacjach leżaki z nadrukiem będą najlepszym rodzajem nośnika reklamowego? Odpowiedzi na te pytania poznasz, czytając ten wpis.

Leżak reklamowy – wyróżnij się na tle konkurencji!

Banery, plakaty, ulotki nawet flagi z logo – tego typu nośniki reklamowe z pewnością nie są dla Ciebie nowością, jeśli od jakiegoś czasu zajmujesz się marketingiem swojej firmy. Jeśli jednak chcesz dogonić, a nawet więcej – wyprzedzić konkurencję, zainteresuj się zupełnie nowym sposobem na zaprezentowanie biznesu. Jakim? Leżakami reklamowymi! Ten nietuzinkowy gadżet sprawdzi się w wielu różnych sytuacjach – jest nie tylko praktyczny i funkcjonalny, ale przede wszystkim szalenie stylowy i atrakcyjny. Zwłaszcza jeśli starannie przemyślisz kolorystykę i idealnie dopasujesz leżak do pozostałych elementów aranżacji otoczenia. Co warto wiedzieć na temat wykorzystania leżaków w nowoczesnej reklamie? Czytaj dalej, a nasze wskazówki z pewnością otworzą Ci oczy na rozwiązania, których do tej pory mogłeś nawet nie brać pod uwagę!

Pomysły na wykorzystanie leżaka do reklamy biznesu

Jak we właściwy sposób wykorzystać leżaki reklamowe do promocji swojej marki? Zacznijmy od tego, że w tym kontekście absolutnie nie ma mowy o tym, co jest właściwe lub nie. Wszystko zależy od Twojej pomysłowości, od charakteru biznesu, jaki prowadzisz i od targetu, do jakiego kierujesz swoją kampanię. Leżaki można wykorzystać na wiele nieszablonowych sposobów: nie tylko jako element stoiska wystawowego na branżowych targach czy na festiwalach organizowanych “pod chmurką” (o tym więcej za chwilę), ale też jako dodatek do aranżacji wnętrza lokalu czy letniego ogródka przed wejściem. A może taki leżak będzie towarzyszył osobie rozdającej ulotki z kodami promocyjnymi w ciekawym punkcie miasta? Każda z tych opcji wchodzi w grę, ale równie dobrze możesz wpaść na inne rozwiązanie. Na przykład wyposażyć w leżaki reklamowe chill room w biurze i sprawić, że właśnie ten dodatek do aranżacji zagra główną rolę w pozytywnych relacjach Instagram Stories na firmowym profilu. W takim przypadku liczy się przede wszystkim przekaz: marka, która w taki sposób dba o swoich pracowników, musi być naprawdę godna zaufania. Jeśli potrzebujesz więcej wskazówek, koniecznie sprawdź, jak wykorzystać leżaki reklamowe na stoisku wystawowym oraz podczas plenerowych imprez, takich jak festiwale.

Stoiska wystawowe z leżakami w roli głównej – zobacz, dlaczego warto je wybrać!

Czym stoiska wystawowe na konferencjach, targach czy innych branżowych imprezach mogą się wyróżnić? Na przykład nowoczesną, komfortową strefą relaksu dla odwiedzających, którą zaaranżujesz bez trudu z wykorzystaniem takich elementów, jak leżaki reklamowe oraz pufy i worki sako. Pozwól swoim potencjalnym klientom swobodnie rozgościć się w strefie Twojej marki i pomyśl o drobnym poczęstunku, a z pewnością zbudujesz relacje i dasz się zapamiętać z najlepszej strony. Leżaki reklamowe w takim kontekście wcale nie muszą z daleka “krzyczeć” logotypem czy claimem Twojego brandu – subtelny znak graficzny i charakterystyczna dla firmowej identyfikacji wizualnej kolorystyka wystarczą, żeby pozwolić innym podświadomie wiązać Twój biznes z tym, co najlepsze i w 100% przyjemne.

Leżaki reklamowe podczas eventów organizowanych w plenerze – zainspiruj się naszymi podpowiedziami!

Na podobnej zasadzie leżaki reklamowe, pufy i worki sako możesz wykorzystać, urządzając strefę marki na imprezach na otwartej przestrzeni. Co powinno znaleźć się na stoisku promocyjnym podczas eventów organizowanych w plenerze poza takimi elementami? Na przykład parasole gastronomiczne, które w połączeniu z leżakami stworzą doskonałą strefę do odpoczynku i wytchnienia zarówno przed mocnym słońcem, jak i ewentualnymi opadami deszczu. I tu znów w grę wchodzą… dobre skojarzenia. Wystarczy kilka chwil spędzonych przez klienta na wygodnym siedzisku z Twoim logo, żeby zbudować przekonanie, że na Twojej marce można polegać. Na podobnej zasadzie, jak na plenerowym festiwalu, możesz wykorzystać leżaki reklamowe na przykład w ogródku przed budynkiem, w którym wynajmujesz lokal.

Jak widzisz, leżaki, pufy i worki sako to bardzo ciekawy nośnik reklamowy, który motywuje do nietypowych rozwiązań marketingowych. To właśnie one, jak się możesz domyślać, pozwolą Ci się wyróżnić na tle konkurencji i sprawią, że o Twojej marce będzie naprawdę głośno. Zanim jednak zainwestujesz w designerski leżak reklamowy, koniecznie sprawdź w naszym poradniku, jak przygotować projekt graficzny, żeby efekt był najlepszej jakości.

Komentarze

Postów nie znaleziono

Napisz opinię