Namiot reklamowy - dlaczego warto postawić na tę formę reklamy?

03/07/2021
dodany przez Mint2Print
 Namiot reklamowy - dlaczego warto postawić na tę formę reklamy?

Namiot reklamowy może być nie tylko praktyczną, ale też bardzo pomysłową formą promocji marki. Jak ją wykorzystać w najlepszy i, przede wszystkim, skuteczny sposób? Jakie namioty reklamowe wybrać? Na co zwracać uwagę przy ich zakupie? Z tego wpisu dowiesz się wszystkiego.

Namioty reklamowe - czym są i jak można je wykorzystać?

Banery reklamowe, ulotki, billboardy, rollupy - to formy reklamy, które z pewnością są Ci znane. O promocji własnej marki warto jednak myśleć kompleksowo i kreatywnie, wykorzystując rozmaite, również mniej oczywiste rozwiązania, które mogą pomóc Ci osiągnąć cel: rozpoznawalność, ruch, sprzedaż, nowe zamówienia. Jednym z pomysłów, które warto wziąć pod uwagę w reklamie zewnętrznej, czyli outdoorowej, są namioty reklamowe. Składają się ze stelaża z zadaszeniem i ściankami, które nie tylko osłaniają przestrzeń na przykład od otoczenia, ale stanowią też świetny nośnik reklamowy, na którym można nadrukować wszystko, począwszy od firmowego logotypu, a skończywszy na wybranych zdjęciach, grafikach czy hasłach. Namioty reklamowe znajdują zastosowanie przede wszystkim na plenerowych wydarzeniach: festynach, koncertach, festiwalach czy piknikach edukacyjnych. Ich uniwersalność pozwala jednak na wiele innych mniej typowych zastosowań, na przykład w zamkniętych halach, galeriach, na wystawach.

Zalety namiotów reklamowych - co sprawia, że są letnim niezbędnikiem?

Wszechstronność i funkcjonalność są jednymi z ważniejszych zalet tej formy reklamy. Namioty stanowią z jednej strony nośnik treści, którą drukuje się na materiale tak samo, jak na banerze reklamowym czy plakacie, a z drugiej - wydzielają przestrzeń i pozwalają odbiorcom zidentyfikować stoisko i wyodrębnić je spośród szeregu innych. Dzięki temu identyfikacja wizualna marki jest niejako wpisana w szerszy kontekst, skuteczniej więc zapada w pamięć niż wtedy, gdy skupimy się wyłącznie na przykład na tradycyjnych, drukowanych na papierze ulotkach. Co jeszcze warto wziąć pod uwagę? Namioty reklamowe pozwalają w ciekawym świetle zaprezentować to, co najważniejsze dla marki: produkt czy usługę. Stanowią przestrzeń, do której można zaprosić odbiorców po to, żeby przedstawić im zalety marki, nawiązać relację, zapytać o konsumenckie potrzeby. Wystarczy odpowiednio zaaranżować przestrzeń w namiocie, żeby dostosować ją do własnych celów, przykładowo umożliwiając klientom wypełnienie ankiety, zmierzenie obuwia, zapoznanie się z nową publikacją, zakupy czy relaks przy filiżance pysznej kawy. Nie bez znaczenia pozostaje oczywiście najbardziej utylitarna zaleta namiotów reklamowych, czyli schronienie, jakie daje w trakcie wydarzeń organizowanych “pod chmurką” np. podczas deszczu czy intensywnego słońca. Potrzebujesz więcej praktycznych zalet? Weź pod uwagę prosty montaż i demontaż, który można wykonać samodzielnie lub z małą pomocą, bez konieczności inwestowania w profesjonalną ekipę, która zdemontuje nasze stoisko po imprezie. Jak widzisz, namioty reklamowe to bardzo dobry pomysł dla każdego biznesmena, który liczy się z kosztami, ale też zależy mu na dobrym wizerunkiem swojej firmy i szuka najciekawszych, zgodnych ze światowymi trendami form promocji.

Jakie namioty reklamowe wybrać? Kilka rzeczy, które warto wziąć pod uwagę

Namioty reklamowe muszą spełniać szereg wyśrubowanych warunków, dlatego warto zainwestować w produkt sprawdzonej marki. To w końcu nie tylko kwestia estetyki, ale też przede wszystkim bezpieczeństwa pracowników oraz odwiedzających stoisko gości. Tego typu konstrukcje muszą być solidne i trwałe, odporne na niesprzyjające warunki atmosferyczne (takie jak na przykład silny wiatr). Warto też myśleć perspektywicznie: nie ma sensu kupować kiepskiej jakości namiotów, które wyblakną od słońca po jednym sezonie plenerowych imprez. Ze względów praktycznych należy też wybrać taki namiot reklamowy, który można bez trudu złożyć i przewieźć do siedziby firmy, a następnie przetransportować w wybrane miejsce i rozłożyć. Tego typu rozwiązania możesz zamówić u nas - nasze namioty mają stabilną, chociaż lekką, aluminiową konstrukcję, a grafiki drukowane są na tkaninie poliestrowej bardzo trwałą techniką sublimacji, co sprawia, że jest odporna na warunki atmosferyczne, ale jednocześnie żywa, estetyczna i przyciągająca wzrok.

Jak miałeś szansę się przekonać, namioty reklamowe stanowią funkcjonalną, nowoczesną i bardzo skuteczną formę reklamy, którą warto wykorzystać nie tylko na plenerowych wydarzeniach. Jeśli szukasz odpowiedniego namiotu, zajrzyj do naszej oferty, w której znajdziesz najwyższej klasy konstrukcje, stanowiące wieloletnią inwestycję. W biznesie myślenie strategiczne jest kluczowe!

Komentarze

Postów nie znaleziono

Napisz opinię