Jak przygotować dobre stoisko eventowe?

03/05/2021
dodany przez Mint2Print
 Jak przygotować dobre stoisko eventowe?

Przygotowanie dobrego stoiska reklamowego wbrew pozorom wcale nie jest trudne. Wymaga tylko dobrego pomysłu, odpowiedniego przygotowania i spełnienia kilku warunków, o których więcej piszemy w naszym praktycznym poradniku. Zachęcamy do jego przeczytania bez względu na to, czy przygotowujesz się do pierwszego udziału w targach, czy masz już doświadczenie w tego typu eventach.

Dobre stoisko targowe, czyli… jakie? O tym, co powinieneś wiedzieć na początek

Zanim przejdziemy do omawiania tego, jak zorganizować dobre stoisko na event, na przykład na targi, zastanówmy się, jakie właściwie warunki powinno ono spełniać. Co jest najważniejsze? Cóż, nie da się ukryć, że tego typu miejsce na dość tłocznych zazwyczaj eventach ma na celu przyciągnięcie do ekspozycji Twojej marki klientów i wyróżnienie się na tle konkurencji, czyli przede wszystkim stoisk innych firm. Nie zawsze jest to łatwe, bo nad projektowaniem nowoczesnych stoisk reklamowych zaczynają w dzisiejszych czasach pracować wyspecjalizowane ekipy, a budżety, jakie przedsiębiorstwa inwestują w targi, często przekraczają możliwości mniejszych marek czy start-upów. Nie oznacza to jednak, że możesz się od razu poddać! Tak naprawdę możesz niedrogim kosztem zorganizować naprawdę ciekawą przestrzeń targową, która będzie oddawała ducha Twojego biznesu i sprawi, że nawiążesz nowe atrakcyjne kontakty z odbiorcami czy kontrahentami. Jak przygotować stoisko na event i co będzie Ci potrzebne? Oto garść podpowiedzi.

Stoisko firmowe na targach - jak je przygotować?

Od czego zacząć planowanie swojej obecności na targach? Przede wszystkim od przygotowania dobrej oferty, czyli na przykład kuponów rabatowych dla osób, które cię odwiedzą i od opracowania materiałów, które pomogą klientom zrozumieć, dlaczego powinni postawić właśnie na Twoją markę. Niezbędne będzie odpowiednie przeszkolenie personelu, a nawet wewnętrzna burza mózgów, na której wspólnie wyłonicie cechy wyróżniające produkt lub markę, warte podkreślenia na evencie. W następnej kolejności opracuj układ stoiska, biorąc pod uwagę dostępny metraż czy chociażby ilość produktów, jakie chcesz pokazać odbiorcom (jeśli uczestnictwo w evencie zamierzasz połączyć ze sprzedażą). Doskonałym pomysłem, zwłaszcza jeśli planujesz często brać udział w takich imprezach, jest inwestycja w modułowe, podświetlane stoisko targowe, które łatwo zdemontujesz i przetransportujesz do magazynu. W naszej ofercie znajdziesz zarówno stoiska wystawowe o szerokości 2 m, jak i 9 m. Ich zaletą jest idealnie napięta na aluminiowym stelażu grafika, którą drukujemy metodą sublimacji. Warte uwagi są też ścianki Smart Display Modular z grafiką drukowaną na tkaninie poliestrowej stretch.

Świetnym wyborem na targi są też ścianki reklamowe, które możesz potraktować jako nośnik informacji, element zamykający przestrzeń Twojego stoiska od tyłu, ale też ciekawy gadżet dla odwiedzających (na przykład jako fotościankę). Twoje stanowisko będzie się prezentowało bardziej profesjonalnie i ekskluzywnie, jeśli wybierzesz też gotową ladę wystawienniczą, złożoną z lekkiej konstrukcji i elastycznego materiału z dowolnym nadrukiem pasującym do Twojej marki.

O czym jeszcze warto pamiętać, planując stoisko targowe?

Wiesz już, jaką ladę wystawienniczą i ściankę reklamową wybierzesz na najbliższe targi? Teraz pora przygotować więcej atrakcji dla swoich klientów. Weź pod uwagę wszystko, co może przyciągnąć do Twojej strefy. Stwórz na przykład kącik relaksu z leżakami reklamowymi i parasolami z logo Twojej marki, w którym będziesz serwować pyszną kawę albo zorganizuj konkurs Instagramowy na zdjęcie zrobione z motywem czy hasłem nadrukowanym na rollupie reklamowym na Twoim stanowisku. Wszystkie produkty reklamowe powinny pasować do estetyki i kolorystyki marki. Tu zdecydowanie spójność zadziała na Twoją korzyść.

Odpowiednio przygotowane mobilne stoisko targowe to połowa sukcesu - powinny wziąć to pod uwagę nawet te marki, które zdecydowanie stawiają na merytoryczny przekaz czy świetnie przeszkoloną załogę pracowników. Atrakcyjne ścianki reklamowe, stoiska i lady wystawiennicze, a nawet leżaki z nadrukiem wyróżnią Cię na tle konkurencji i sprawią, że Twoja strefa będzie najchętniej odwiedzanym na evencie miejscem. Pamiętaj też o pysznej kawie i ulotkach z kodem rabatowym dla odwiedzających - tego typu gratisy zawsze zostaną dobrze zapamiętane i przyniosą Ci popularność.

5 materiałów reklamowych, w które powinna zainwestować restauracja, aby się wyróżnić

01/05/2021
dodany przez Mint2Print
 5 materiałów reklamowych, w które powinna zainwestować restauracja, aby się wyróżnić

Restauracje to miejsca, które szczególnie potrzebują dobrej jakości, atrakcyjnych i odpowiednio przygotowanych produktów reklamowych, które przyciągną do biznesu ruch i pozwolą wyróżnić się lokalowi na tle niesłabnącej konkurencji. Na jakie nośniki reklamowe warto postawić nie tylko w pandemicznym okresie? Tego dowiesz się z lektury naszego poradnika.

Reklama dla restauracji - o czym warto pamiętać?

Jak wiadomo, reklama jest dźwignią handlu, ale pozwala też przyciągnąć ruch do lokali usługowych, w tym również gastronomicznych. Jaki jej rodzaj sprawdzi się najlepiej? Atrakcyjnie prowadzone konto na Instagramie, płatne posty na Facebooku, marketing szeptany, świetne opinie w Google czy obecność w różnego rodzaju aplikacjach oferujących dowóz dań z restauracji, czy kawiarni to oczywiście zawsze trafiony pomysł, ale wciąż niezastąpione są także tradycyjne produkty reklamowe, na takich nośnikach jak baner, papierowa ulotka czy reklama na lightboxie. W dzisiejszych czasach klienci są bardzo wymagający, jeśli chodzi o sposób komunikacji, dlatego musisz zadbać przede wszystkim o to, żeby Twoje reklamy były atrakcyjne wizualnie, nowoczesne, opierające się na najnowszych trendach (na przykład odnoszące się do aktualnych wydarzeń czy konkretnego sezonu), ale też zaprojektowane w taki sposób, żeby bezpośrednio trafiały do odpowiedniej grupy odbiorców. Inaczej przygotujesz materiały POS (nośniki stymulujące sprzedaż - point of sale) restauracji serwującej małże i ekskluzywne wino, a inaczej amerykańskie burgery i colę. Jeśli chcesz, nie tylko w okresie pandemii, poprawić widoczność swojej firmy i zadbać o rozwój biznesu, koniecznie sprawdź, jakie produkty reklamowe i gadżety z logo powinieneś wziąć pod uwagę.

Flagi reklamowe i banery - atrakcyjny pomysł dla restauracji

Niezależnie czy prowadzisz luksusową restaurację z droższymi daniami, czy fast food z potrawami inspirowanymi Azją, postaw na flagi reklamowe, które możesz ustawić przed wejściem do swojego lokalu. Zwłaszcza jeśli jego witryna nie jest dobrze widoczna bądź nie wyróżnia się żadnym charakterystycznym elementem. Na tego typu nośniku możesz umieścić logo, ciekawą grafikę albo krótkie hasła, które skuszą przechodnia do zatrzymania się i wstąpienia do Twojej restauracji w celu zamówienia czegoś smacznego. Flagi reklamowe możesz też potraktować jako element wystroju wnętrza. Przydatne mogą się też okazać banery reklamowe - z pozoru klasyczne, ale dające Ci nieograniczone możliwości zaprezentowania swojej marki. Niezależnie od tego, czy tego typu reklamę umieścisz w przestrzeni miasta, czy na elewacji swojego lokalu, zadbaj o to, żeby projekt był estetyczny, wpisujący się w estetykę Twojej marki. Zwróć uwagę na to, że krzykliwe kolory i nadmiar informacji na banerze może zniechęcić potencjalnych klientów.

Obrus z nadrukiem i systemy podwieszane - gadżety z logo, których mogłeś nie brać pod uwagę!

Ciekawy pomysł na reklamę do restauracji serwującej nowoczesne dania fusion albo modny fast food? Gadżety z logo w postaci obrusów z nadrukiem. Mogą się na nich znajdować dowolne projekty graficzne, nawiązujące do klimatu panującego w Twoim lokalu. Motywy związane z kulturą amerykańską, komiksowe obrazki, chińskie napisy, kwiaty, kolorowe kolaże? Zaprojektuj wzór, który będzie doskonałym uzupełnieniem aranżacji wnętrza i wydrukuj go na nośniku dobrej jakości! U nas możesz wybrać opcję drukowania w technice sublimacji na świetnej jakości, estetycznie wykończonym obrusie poliestrowym. Dodatkowym elementem we wnętrzu mogą być też gadżety reklamowe w formie podwieszanych systemów, eksponowanych pod sufitem.

Leżaki reklamowe do ogródka gastronomicznego

Nie ma nic lepszego dla klientów szukających latem relaksu, jak możliwość skorzystania z ogródka gastronomicznego, w którym można rozsiąść się w cieniu parasola, napić czegoś chłodnego i rozkoszować deserem. W takim miejscu nie może zabraknąć subtelnej reklamy Twojej firmy - dzięki temu logo będzie podprogowo kojarzyć się Twoim gościom z tym, co przyjemne. Niezastąpione będą komfortowe i wytrzymałe (również na niesprzyjające czynniki atmosferyczne) leżaki z nadrukiem. Możesz na nich umieścić logotyp swojej marki, jej claim (czyli hasło przewodnie), ale też interesującą, powiązaną tematycznie z Twoim lokalem grafikę, która przykuje uwagę i pozwoli Ci dać się zapamiętać. Przepisy na kultowe drinki, ciekawostki związane z kuchnią, którą serwujesz? A może morskie motywy, jeśli najważniejsze w Twoim menu są ryby? Podejdź do tworzenia tego typu produktów reklamowych kreatywnie, a na pewno przyciągniesz ruch (również w kontekście oznaczeń na Instagram Stories!).

Atrakcyjne, ciekawie zaprojektowane, a przede wszystkim użyteczne dla Twoich gości oraz potencjalnych klientów produkty reklamowe czy gadżety z logo są kluczowe dla rozwoju Twojego lokalu gastronomicznego. Daj się poznać jako firma, która zna się na nowych trendach i stawiaj na jakość, a zawsze będziesz o dwa kroki przed swoją konkurencją!

Flagi reklamowe - gdzie można je wykorzystać?

26/04/2021
dodany przez Mint2Print
 Flagi reklamowe - gdzie można je wykorzystać?

Flaga reklamowa to nośnik, który zyskuje coraz większą popularność. Atrakcyjny i nowoczesny, może być stosowany na wiele sposobów zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Jeśli zastanawiasz się, jak w ciekawy sposób wykorzystać windery reklamowe, żeby zainteresować ofertą swojej firmy potencjalnego klienta, koniecznie przeczytaj nasz wpis.

Flagi reklamowe - co to takiego i dlaczego warto postawić na ten nośnik?

Flaga reklamowa to nośnik zdobywający coraz większe uznanie wśród właścicieli biznesów nowoczesnych, podążających za trendami i takich, które po prostu chcą się w ciekawy, atrakcyjny sposób wyróżnić (również na tle konkurencji). Flagi dostępne w naszej ofercie są popularne przede wszystkim ze względu na wysoką estetykę, łatwość montażu, lekką konstrukcję połączoną z wytrzymałością i stabilnością, a także możliwość wykonania nadruku naprawdę satysfakcjonującej jakości. Dodatkowo, co warto podkreślić, flagi reklamowe czy też windery reklamowe, są rodzajem nośnika wielofunkcyjnego i praktycznego. Można go zastosować na wiele różnych sposobów (o tym więcej za chwilę), a w przypadku konieczności przeniesienia w inne miejsce wystarczy go zdemontować i spakować do torby transportowej (w sklepie Mint2Print mocny pokrowiec dostaniesz gratis do flagi). Po złożeniu winder nie zajmuje wiele miejsca, co jest dodatkowym atutem. Zastanawiasz się, do czego taka flaga z własnym logo mogłaby się przydać? Oto garść inspirujących podpowiedzi!

Flaga firmowa - do czego może Ci się przydać?

Windery reklamowe, jak już ustaliliśmy, są nośnikiem wielofunkcyjnym i bardzo praktycznym. W jakich miejscach przydadzą się przede wszystkim?

  • Po flagi reklamowe z własnym logo chętnie sięgają firmy, które wspólnie zajmują przestrzeń, na przykład w ramach jednego budynku. Atrakcyjny nośnik w kolorach spójnych z estetyką marki zaznaczy przestrzeń, którą zajmuje przedsiębiorstwo i będzie dla klienta czy potencjalnego odwiedzającego czytelnym kierunkowskazem, dokąd powinien się udać. Z takiego rozwiązania bardzo chętnie korzystają na przykład gabinety medyczne czy salony urody, współdzielące wnętrze biurowca.
  • Windery reklamowe są nośnikiem, który przyda się na terenie targów. Będzie z daleka komunikował, jakie stoisko zajmuje firma, podkreślał jej estetykę i wyróżniał na tle konkurencji. W taki sam sposób można wykorzystać flagi z logo na terenie zlotu food trucków czy innego wydarzenia, w którym z powodu dużej ilości wystawców i odwiedzających, często trudno odróżnić stanowiska różnych firm.
  • Flagi z własnym logo, ze względu na nowoczesny design, łatwy montaż i lekkość konstrukcji są niezastąpione w przypadku różnego rodzaju wydarzeń odbywających się na powietrzu, zwłaszcza tych, które wymagają dojazdu na miejsce, a później szybkiego demontażu. Event na stoku w samym sercu zimy? A może promocja brandu na gorącej plaży? Bez względu na to, jaka aktywność czeka Twoje przedsiębiorstwo, flaga reklamowa to najlepszy nośnik, na jaki możesz się zdecydować.
  • Nienachalną reklamę na fladze firmowej możesz też oczywiście ustawić wewnątrz siedziby, na przykład w poczekalni czy w miejscu, w którym będzie oddzielała dwie strefy (na przykład pomiędzy sąsiadującymi ze sobą stanowiskami). Tak zastosowana flaga reklamowa może być ciekawym dodatkiem urozmaicającym aranżację czy uzupełniającą ściankę reklamową.
  • Chcesz zapewnić sobie rozpoznawalność i przyciągnąć do siebie ruch, chociaż Twój lokal znajduje się w trudnym logistycznie miejscu, na przykład w podwórzu czy piwnicy, do której trzeba zejść po schodkach? Ustawione na ulicy flagi firmowe z daleka będą przykuwały wzrok i sprawią, że klienci szybciej do Ciebie trafią (a na pewno łatwiej o Tobie usłyszą).
  • A co powiesz na zupełnie niestandardowe podejście? Może się okazać, że w przypadku Twojego przedsiębiorstwa strzałem w dziesiątkę będzie… zawieszenie flagi na ścianie, na przykład za biurkiem.

Co warto wiedzieć, wybierając flagi reklamowe?

Jeśli chcesz, żeby flaga reklamowa z nadrukiem skutecznie spełniała swoje zadanie, postaraj się zapamiętać kilka zasad, które rządzą reklamami projektowanymi na tego rodzaju nośniku. Przede wszystkim - z windera reklamowego trudno będzie odczytać skomplikowany i wymagający skupienia tekst, zwłaszcza kiedy materiał flagi będzie się poddawał ruchom powietrza na zewnątrz. Tu zdecydowanie chodzi o przyciągnięcie uwagi niż przekazanie ważnych z perspektywy klienta komunikatów. Dlatego tworząc grafikę na winder, skup się raczej na użyciu kolorystyki związanej z marką, umieszczeniu na niej wyraźnego logotypu czy krótkiego hasła. Ciekawym pomysłem jest zastosowanie stylowej multiplikacji, czy wykorzystanie tego samego motywu na kilku flagach reklamowych o różnych wielkościach, ustawionych w ciekawej kompozycji względem siebie.

Flaga reklamowa może być ciekawym dodatkiem do wnętrza, praktycznym nośnikiem informacji podczas eventów outdoorowych w trudnych warunkach czy elementem wyposażenia stoiska na targach. Znajdź najlepsze zastosowanie dla windera reklamowego i pokaż potencjał swojej marki od jak najlepszej strony!

Jakie informacje powinny się znaleźć na banerze reklamowym?

23/04/2021
dodany przez Mint2Print
 Jakie informacje powinny się znaleźć na banerze reklamowym?

Baner reklamowy to jeden z najpopularniejszych i najskuteczniejszych nośników informacji, z którymi chcesz dotrzeć do swoich klientów - zarówno aktualnych, jak i potencjalnych. Co warto wiedzieć na temat przygotowania tego typu reklamy? Jakie szczegóły powinny się na niej znaleźć? Jakie wymiary powinien mieć baner reklamowy? Sprawdź w naszym poradniku.

Baner reklamowy - od tych informacji warto zacząć

Jeśli szukasz sposobu na to, żeby dotrzeć z informacją o swojej firmie do klientów, na pewno chociaż raz brałeś pod uwagę inwestycję w reklamę drukowaną na banerze. Prawdopodobne jest też to, że już własny baner reklamowy masz i eksponujesz go w wybranym miejscu. Ale czy skutecznie? Zastanówmy się nad tym. Banery reklamowe to praktyczne i bardzo uniwersalne rozwiązanie, ale często… niewłaściwie wykorzystywane. Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że wydrukowanie na podłożu grafiki musi przynieść spodziewane rezultaty. Niestety nie zawsze tak jest, a przyczyną niepowodzenia może być wiele czynników, w tym, najczęściej, nieodpowiednio dopasowany do wielkości czy umiejscowienia baneru projekt graficzny oraz kiepskiej jakości materiały (zarówno w kontekście druku, jak i samego baneru). Co więc warto zrobić, żeby ominąć niebezpieczeństwo wydania większej sumy na nietrafioną reklamę? Przede wszystkim zainwestować w banery dobrej jakości, na przykład takie jak dostępne w naszym sklepie internetowym wersje blackout, posiadające specjalną przekładkę, która uniemożliwia przenikanie światła słonecznego przez siatkę. Dobry baner to taki, który jest lekki, łatwy w montażu, wytrzymały, odporny na uszkodzenia (na przykład spowodowane wiatrem), a przede wszystkim estetyczny. I właśnie połączeniu estetyki z kwestiami merytorycznymi przyjrzymy się w następnej części tego poradnika. Dowiesz się z niego między innymi, jakie informacje powinny zostać umieszczone na banerze reklamowym, żeby faktycznie spełnił on swoje zadanie. Jak zaprojektować baner reklamowy? Oto odpowiedź.

Co powinien zawierać baner reklamowy?

Jakie informacje na nim umieszczać? Na te pytania niestety nie uzyskasz jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko zależy od tego, jaką funkcję pełni tego rodzaju nośnik, gdzie zostanie zamontowany, z jakiej odległości będzie odbierany przez przypadkowego przechodnia czy przejezdnego. Liczy się też oczywiście charakter Twojej działalności, wpisana w jej DNA estetyka i wiele innych aspektów. O czym więc warto pamiętać?

  • Rola banera reklamowego - zanim zaprojektujesz baner reklamowy, koniecznie zastanów się, jaka będzie jego rola. Czy ma być to kreacja graficzna, która przyciągnie uwagę do Twojego stoiska na targach, zakomunikuje o atrakcyjnej wyprzedaży bądź przecenie, a może rodzaj wizytówki umieszczony w przestrzeni miejskiej? Od odpowiedzi zależy, jakie informacje należy umieścić na grafice. Może to być tylko nazwa firmy, krótki claim, informacja o rodzaju działalności i dane kontaktowe albo dokładna rozpiska z cennikiem bądź innymi istotnymi informacjami.
  • Czytelność banera reklamowego - ważne jest też to, czy baner reklamowy będzie czytany z bliska, czy z daleka. Im wyżej będziesz go umieszczać (bądź dalej od potencjalnego odbiorcy, na przykład przy drodze szybkiego ruchu), tym mniej informacji powinno się na nim znaleźć. Warto przypomnieć sobie na przykład banery reklamowe miasta Warszawa, zachęcające do rozliczania PIT-u za 2020 rok. Długi tekst na białym tle był widoczny na plakacie wielkości A4 w metrze, ale już w formie dużej reklamy w śródmieściu pozostawał absolutnie nieczytelny.
  • Jasny przekaz banera reklamowego - weź pod uwagę skorzystanie z podpowiedzi copywritera, który będzie wiedział jak trafnie opisać wszystkie zalety Twojej działalności w skondensowanej formie, która finalnie trafi na baner reklamowy. Minimum słów, maksimum treści, to zasada, która tu rządzi!

Podsumowując: to, jakie informacje umieszczać na reklamie banerowej zależy od wielu czynników. Podobna zależność dotyczy samych wymiarów baneru reklamowego, które muszą być dostosowane do wielkości powierzchni, na której będzie on umieszczony (przykładowo - dostosowany do szerokości ściany).

Jakie informacje umieszczać na banerze? Czyli o tym, jak zrobić dobry baner reklamowy

Kiedy już wiesz, o czym poinformujesz swoich klientów na banerze, zastanów się… jak to zrobisz. Jak zaprojektować baner reklamowy? Warto skonsultować projekt z profesjonalnym grafikiem, a najlepiej zlecić mu wykonanie takiego projektu, informując o docelowych rozmiarach reklamy. Ekspert będzie wiedział, jakie rozmieszczenie elementów, jaka wielkość czy kolor fontu najlepiej się sprawdzi. Pamiętaj, że szokujące zdjęcia czy kontrowersyjne grafiki mogą przyciągną wzrok do Twojego banera, ale niekoniecznie pomogą Ci zaskarbić sobie sympatię klientów. Zwłaszcza, jeśli umieszczasz swój komunikat w miejscu dostępnym chociażby dla bardzo młodych osób czy dzieci. Projektując baner reklamowy, który ma pojawić się w przestrzeni miasta czy na siedzibie Twojej firmy, staraj się nawiązać estetycznie do otoczenia. Chociaż może Ci się wydawać, że bez krzykliwych kolorów nikt nie zwróci uwagi na Twój przekaz, musisz wiedzieć, że w 2021 panuje trend na spójność wizualną, a firmy, które to uszanują, na pewno zyskają w oczach odbiorcy.

Jak widzisz, przygotowanie dobrego baneru reklamowego, który przykuję uwagę, dobrze poinformuje, a nawet zachwyci, wbrew pozorom nie jest wcale takim trudnym zadaniem. Weź pod uwagę nasze podpowiedzi i stwórz baner, który podniesie rangę Twojej firmy!

Jak zaaranżować strefę relaksu w swojej firmie?

17/03/2021
dodany przez Mint2Print
 Jak zaaranżować strefę relaksu w swojej firmie?

Jeszcze nie masz w swojej firmie strefy relaksu dla pracowników? Warto to natychmiast zmienić: tego typu przestrzeń w siedzibie marki świadczy o jej nowoczesności i podążaniu za trendami. Jak zorganizować miejsce, w którym cały team będzie mógł wypocząć między kolejnymi obowiązkami, zadaniami i spotkaniami? Oto co warto wiedzieć.

Strefa relaksu w firmie - dlaczego jest taka istotna?

Przestrzeń socjalna, nazywana też po prostu strefą relaksu czy chilloutu to jedno z najważniejszych pomieszczeń w nowoczesnych biurach. Czemu służy? Oczywiście przyjaznej atmosferze pracy, która w dzisiejszych czasach liczy się tak samo, jak możliwość rozwoju zawodowego czy pensja. Biorąc pod uwagę, że pokolenie Z (osoby urodzone po 2000. roku) może zmienić zatrudnienie nawet 17 razy w ciągu życia, istotne jest maksymalne zadbanie o jego komfort, przekładające się na dłuższy staż w jednym miejscu zatrudnienia.

Pracownicy w social zone odpoczywają w przerwach między kolejnymi zadaniami, stymulują swoją kreatywność i koncentrację, robią półoficjalne burze mózgów, które często przynoszą zdecydowanie lepsze wyniki niż formalne zebrania. Strefa relaksu pozwala czerpać z pracy radość i motywuje do utożsamiania się z firmą w większym stopniu, a dodatkowo pozwala też pracownikom na integrację, o którą trudno w przypadku pozbawionych takich wspólnych przestrzeni biurowców.

Jak zorganizować strefę chilloutu? Kilka sprawdzonych wskazówek

Jak zorganizować strefę chilloutu? Kluczem będzie jej usytuowanie na terenie biura. Najlepiej, jeśli miejsce do odpoczynku będzie zorganizowane raczej w ustronnym miejscu, w którym nie przeszkadza hałas. Jeśli nie dysponujesz taką przestrzenią, wystarczy, że na przykład wyspę pośrodku siedziby swojego biura odgrodzisz w pomysłowy sposób: ścianką tekstylną, stylowym parawanem, flagami reklamowymi z logotypem firmy i ciekawymi grafikami czy ściankami udekorowanymi roślinnością. Kluczowe w strefie relaksu będą meble - zarówno te umożliwiające spotkania w węższym gronie, jak i meble sprzyjające chwilowemu odosobnieniu, na przykład w celu przejrzenia branżowego pisma, wypicia kawy czy posłuchania muzyki w słuchawkach. W pierwszym przypadku sprawdzą się meble modułowe, na przykład kanapy, a w drugim - różnego rodzaju siedziska (w tym supermodne podwieszane kule czy hamaki) oraz leżaki reklamowe, które dodatkowo mogą stanowić nośnik identyfikacji wizualnej marki. Dobrym pomysłem jest zadbanie o to, żeby w strefie chilloutu pracownicy mieli też pod ręką gniazdka do ładowania telefonu czy innych urządzeń, a także mogli bez przeszkód i zakłóceń łączyć się z Wi-Fi.

W social zone warto pomyśleć o elementach, które zbudują przyjazną, wręcz domową aurę. To przede wszystkim lampy emitujące przyjemne światło o ciepłym zabarwieniu kojarzącym się z promieniami letniego słońca, ale też poduszki czy obicia ścian, które pochłaniają hałas. Liczą się detale, a więc dobrej jakości wykończenia mebli, sprzyjająca odprężeniu kolorystyka i mnóstwo akcentów nawiązujących do natury, w tym wspomniana już przez nas roślinność czy elementy z drewna. Nawet niepozorne szczegóły powinny odnosić się do filozofii firmy, przemycając ukradkiem jej motto. Może to być hasło na poduszce ułożonej na leżaku reklamowym, kolor abażuru lampy albo motyw na nowoczesnej osłonce doniczki na kwiaty. W przestrzeni biurowego relaksu nic nie pozostaje bez znaczenia!

Czego nie może zabraknąć w strefie biurkowego odpoczynku?

Jeśli projektujesz strefę chilloutu, staraj się zadbać o nią kompleksowo. Najlepiej, jeśli w pobliżu będzie ulokowana kuchnia lub chociaż ekspres do kawy czy podajnik na wodę. Dobrym pomysłem jest też zorganizowanie różnego rodzaju rozrywek, które z jednej strony pozwolą odpocząć, z drugiej wpłyną pozytywnie na kreatywność, pomysłowość i zdolność analitycznego myślenia. Przykładem może być chociażby… plansza do szachów, czyli gry, która rozwija intelekt, a wcale nie musi zajmować wiele czasu. W strefie relaksu powinien się też znaleźć stolik czy regał z książkami i albumami, które inspirują i zachęcają do poszukiwania nowatorskich rozwiązań w ramach swoich codziennych zajęć. Kto wie, może w trakcie przerwy spędzonej na wertowaniu albumów o sztuce, designie lub podróżach w wygodnym leżaku, ktoś wpadnie nagle na odkrywczy pomysł, jaki nie przyszedłby mu nigdy do głowy podczas godzin spędzonych za biurkiem?

Wahasz się, czy warto kreować w biurze naprawdę zachęcającą do odpoczynku przestrzeń socjalną? Boisz się, że motywacja pracowników nagle spadnie? Możemy Ci zagwarantować, że będzie wręcz odwrotnie: pracownicy zdecydowanie chętniej będą identyfikować się z firmą i przychodzić w dobrym nastroju do biura, które dba o ich potrzeby i komfort. Nie wahaj się więc i stwórz przyjemną strefę chilloutu, korzystając z takich elementów, jak leżaki reklamowe, ścianki tekstylne, modułowe meble czy podwieszane siedziska. Im bardziej designersko i zgodnie z estetyką (oraz DNA) firmy, tym lepiej!

Jak budować swoją markę poprzez wystrój wnętrza?

15/03/2021
dodany przez Mint2Print
 Jak budować swoją markę poprzez wystrój wnętrza?

Prężnie rozwijające się, rozpoznawalne marki, kojarzą się z tym, czego ich klienci potrzebują najbardziej. Jak dać się zapamiętać? Przygotuj dobrej jakości banery reklamowe w przestrzeni miejskiej, ale zadbaj też o odpowiedni wystrój swojej siedziby. Czego nie może w niej zabraknąć? W tym poradniku znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

Budowanie rozpoznawalności marki u podstaw - co warto wiedzieć?

Przedsiębiorcze osoby bardzo wiele energii poświęcają na tworzenie planów strategicznych dotyczących rozwoju biznesu, reklam w przestrzeni miejskiej czy internetowej. Właściciele marek często godzinami pochylają się nad budżetowaniem kampanii na Facebooku, projektowaniem banerów reklamowych czy systemów wystawienniczych na targi. Często jednak w natłoku elementów do przypilnowania zdarza się zapomnieć o tym, co jest najważniejsze, czyli o wprowadzeniu do wystroju siedziby takich elementów, które najlepiej podkreślą charakter i tożsamość firmy. Dlaczego to błąd? Bo tworzenie DNA biznesu zaczyna się właśnie od fundamentów. Jeśli w Twojej firmowej przestrzeni pojawią się takie elementy, jak charakterystyczna dla marki kolorystyka, logo, motto czy najchętniej kupowane produkty w formie showroomu albo ekspozycji zdjęć, zdecydowanie łatwiej będzie Ci przekonać do siebie nie tylko klientów, ale też… pracowników, którzy dosłownie zanurzą się w estetyce i filozofii firmy. Jakie środki warto zastosować, żeby proces “obrandowania” aranżacji przebiegł jak najlepiej? Mamy dla Ciebie kilka sprawdzonych pomysłów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swoim biurze, magazynie czy punkcie usługowym.

To, czego nie widać - elementy, od których warto zacząć

Jak już wspominaliśmy, najlepsze user experience klienta to takie doświadczenie, w którym osoba nabywa przyjemnych skojarzeń z Twoją marką. W zależności od charakteru biznesu, którym się zajmujesz, mogą się one różnić: w przypadku małego salonu stylizacji paznokci będzie to przyjemna i odprężająca atmosfera oraz czas spędzony na plotkach w damskim gronie, w przypadku kancelarii - 100% profesjonalizm, a w przypadku szkoły języka angielskiego dla dzieci - kreatywność, różnorodność i walory edukacyjne. Pozytywne doświadczenie klienta zbudujesz przede wszystkim za pomocą środków pozawizualnych. Należą do nich przede wszystkim: sposób obsługi i prowadzenia rozmów telefonicznych, używana w komunikacji tonalność, ścieżka dźwiękowa w tle, a nawet zapach. Zadbaj o to, żeby te elementy były maksymalnie spójne z Twoją filozofią i podkreślały to, co chcesz przekazać (jak na przykład wymienioną wyżej przyjemną atmosferę, dyskretny profesjonalizm czy kreatywność).

Corporate identity w Twojej firmie

Na pewno wiesz, że system identyfikacji wizualnej (corporate identity) to szalenie istotna dla biznesu sprawa. W dobie rosnącej konkurencji, powszechnego dostępu do Internetu, oferującego możliwość skorzystania z usług wielu firm na całym świecie, należy zadbać o to, żeby logo marki się wyróżniło i zostało zapamiętane. Warto zacząć od podstaw, czyli wyeksponowania firmowego znaku we własnej siedzibie. Tu możesz zdecydowanie “poszaleć” ze środkami ekspresji, począwszy od stylowego neonu, a skończywszy na nowoczesnej ściance tekstylnej, rollupie na wejściu do lokalu czy fladze reklamowej.

Pomyśl o sprytnej promocji firmy w przestrzeni dla klientów, na przykład w poczekalni czy w pobliżu recepcji. Logotyp na leżakach reklamowych, a może na dywanie? To zawsze dobry pomysł, zwłaszcza w połączeniu z odpowiednią muzyką i dopasowaną kolorystyką aranżacji wnętrza. Różnego rodzaju nośniki dla corporate identity znajdziesz w ofercie naszego sklepu internetowego Mint2Print - wszystkie wyróżniają się designem na najwyższym poziomie i ponadprzeciętną jakością.

Co jeszcze warto wiedzieć o aranżacji firmowej przestrzeni?

Pamiętaj o tym, że na pozytywne user experience w siedzibie Twojej firmy ma wpływ sposób, w jaki zaaranżujesz jej przestrzeń. Tu kieruj się nie tylko względami estetycznymi czy trendami (chociaż one są bardzo istotne, bo podkreślają, że nadążasz za zmieniającymi się tendencjami), ale przede wszystkim funkcjonalnością. Klienci powinni bez przeszkód odnajdywać się w przestrzeni, korzystając z infrastruktury i odnajdując drogę do poszczególnych części lokalu/gabinetu/sklepu. Sama stylistyka wnętrza, rodzaj oświetlenia czy użyte na ścianach, meblach i dodatkach kolory zależą oczywiście od prowadzonej działalności. Inaczej urządzisz wnętrze szkoły jogi i medytacji, a inaczej nowoczesną drukarnię wielkoformatową.

Jak widzisz, możliwości wpłynięcia na sposób postrzegania firmy przez klientów odwiedzających Twoją siedzibę jest wiele. Możesz postawić na sprawdzone elementy wystroju wnętrza, od flag reklamowych po dywany z nadrukiem czy ścianki tekstylne, ale też sięgnąć po środki pozawizualne, takie jak na przykład zapachy czy odpowiednią komunikację z klientami.

UX sklepu stacjonarnego. Jak zadbać o dobrą nawigację w sklepie stacjonarnym? Co może pomóc?

17/02/2021
dodany przez Mint2Print
  UX sklepu stacjonarnego. Jak zadbać o dobrą nawigację w sklepie stacjonarnym? Co może pomóc?

Jak sprawić, żeby klientowi przyjemniej spędzało się czas w Twoim sklepie? Jak ułatwić mu nawigację i skłonić do podejmowania zakupowych decyzji? Mogą Ci w tym pomóc… produkty reklamowe. Jeśli nie wiesz, jak je wykorzystać do poprawy User Experience, koniecznie zajrzyj do naszego wpisu!

User Experience w sklepie stacjonarnym - o co w tym chodzi?

UX, czyli User Experience, to ostatnio w biznesie bardzo modne słowo. Jest ważne i powinno być odmieniane przez wszystkie przypadki na każdym etapie działalności firmy - w końcu za tym pojęciem kryje się całość wrażeń, jakich doświadcza odbiorca/klient w kontakcie z produktem. Chociaż UX design kojarzy się przede wszystkim z projektowaniem w środowisku cyfrowym, czyli na przykład tworzeniem takiego layoutu, który usprawniłby nawigację aplikacji, zjawisko to ma swoje zastosowanie również w realnej rzeczywistości. Przykład? Takie projektowanie sklepu czy punktu usługowego, które pozwoli klientowi przyjemnie i wygodnie skorzystać z naszych usług, bez zastanawiania się “gdzie co jest”.

Zadbanie o doświadczenie odwiedzającej nasz butik czy lokal osoby ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na jego satysfakcję, ale też nasz zysk - i to długofalowy. Trudno sobie wyobrazić, żeby klient zniechęcony błąkaniem się po sklepie w poszukiwaniu konkretnej grupy produktów bądź rozglądający się za kasą, której nie może znaleźć, chciał do nas wrócić w przyszłości bądź napisał o naszej firmie dobrą opinię w internecie. O czym warto pamiętać w kontekście UX “w realu”? Co może się przydać? Sprawdźmy.

UX design w sklepie - o czym warto pamiętać?

Jakie powinny być doświadczenia klienta w Twoim sklepie? Oczywiście od razu nasuwa się odpowiedź: przyjemne, ale to tylko część tego, co naprawdę ma znaczenie. Bez względu na branże, liczy się przede wszystkim funkcjonalność przestrzeni, czyli taki układ elementów, które dosłownie pokierują krokami konsumenta i pozwolą mu sprawnie i szybko zrobić zakupy. Niezależnie od tego, czy chodzi o wybór perfum, czy akcesoriów do samochodu, klient nie powinien kluczyć między półkami, rozpaczliwie szukając właściwego artykułu. Warto przy okazji zadbać też o to, żeby doświadczenie klienckie było maksymalnie satysfakcjonujące na każdym etapie. Dzięki temu nie tylko zbudujesz w nim przekonanie, że jest odpowiednio zaopiekowany, ale też będziesz mógł czerpać dodatkowe zyski. Przykład? Produkty w optymalnych cenach na wysokości wzroku kupującego, półka przy kasie z towarami, na które klient może się zdecydować impulsywnie czy komponowanie półek z produktami w taki sposób, żeby wzajemnie się uzupełniały i zachęcały do podejmowania większej ilości decyzji zakupowych.

Jakie produkty reklamowe mogą Ci pomóc dobrze zorganizować przestrzeń?

W budowaniu odpowiedniego User Experience może Ci pomóc nie tylko odpowiednia architektura, oświetlenie czy muzyka, ale też zaaranżowanie przestrzeni za pomocą… materiałów i produktów reklamowych. Świetnym rozwiązaniem mogą być zawieszone ponad półkami banery reklamowe, które wskażą właściwą alejkę w sklepie czy drogę do kasy bądź przymierzalni. Przydatne mogą się okazać także rollupy, na których umieścisz informacje zachęcające klientów do zakupów konkretnej grupy produktów czy podkreślające ich walory cenowe.

Takie rollupy mogą też budować odpowiedni nastrój w Twoim sklepie, podkreślając jego charakter i wzmacniając w konsumencie poczucie “zanurzania się” w świecie, który go zainteresował. Przykładem mogą być wydrukowane na rollupach zdjęcia górskich pejzaży w sklepie z butami trekkingowymi czy grafiki budujące wrażenie lekkości, czystości i intymności w sklepie zajmującym się sprzedażą kosmetyków do domowego SPA. W ten sposób sprawisz, że konsument poczuje się lepiej zmotywowany do sięgnięcia po towar i udania się z nim do kasy.

Ciekawym rozwiązaniem, które wpłynie na doświadczenie klienta podczas pobytu w Twoim sklepie, mogą być też elementy aranżacji, takie jak flagi firmowe, przykuwające wzrok parawany reklamowe, pufy dekoracyjne lub dywany z nadrukiem w przymierzalni czy ścianki tekstylne, które na przykład oddzielą strefę sklepową od tej, w której wykonujesz usługi (na przykład analizę składu skóry czy naprawę obuwia). Najlepiej, jeśli wszędzie subtelnie i z klasą przemycisz logo swojej firmy, dając sobie w ten sposób szansę do bycia zapamiętanym.

User Experience, czyli sumę doświadczeń klienta, koniecznie należy wziąć pod uwagę przy planowaniu aranżacji sklepu czy samego rozkładu towarów. W zwiększeniu satysfakcji z zakupów z pewnością pomogą nie tylko techniki podprogowe, ale też przydatne produkty reklamowe, od banerów po dywany z nadrukiem. Te najlepszej jakości zamówisz oczywiście w naszym sklepie!

O czym pamiętać, projektując materiały reklamowe na takich nośnikach jak flagi, bannery i roll-upy?

16/02/2021
dodany przez Mint2Print
 O czym pamiętać, projektując materiały reklamowe na takich nośnikach jak flagi, bannery i roll-upy?

Reklama na banerze reklamowym, fladze firmowej czy rollupie to jeden z najpopularniejszych (bo i efektownych) sposobów na zaprezentowanie swojego biznesu, na przykład w przestrzeni miejskiej. O czym pamiętać, projektując tego typu produkty reklamowe? W tym poradniku znajdziesz odpowiedź, której szukasz, więc zapraszamy do lektury!

Reklama na banerze reklamowym, rollupie, fladze firmowej - co warto wiedzieć? 

Od lat reklama na banerze reklamowym czy rollupie nie przestaje tracić na popularności. Decydują się na nią zarówno biznesowi giganci, prezentujący swoje produkty czy usługi przy trasach szybkiego ruchu albo w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach dużych miast, ale też mniejsze czy dopiero startujące ze swoją działalnością firmy. Od jakiegoś czasu dołączyła do nich również reklama na fladze reklamowej, równie ciekawym nośniku, który daje spore pole do popisu dla reklamującego się.

Czy inwestycja budżetu w reklamę na banerze reklamowym, fladze firmowej czy rollupie to dobry pomysł? Jak najbardziej. W końcu może skutecznie przyciągnąć uwagę i pozwolić dobrze zapoznać się zarówno z treścią, jaką chcemy przekazać, jak i z samym DNA marki, jej stylistyką czy filozofią. Nośniki reklamowe tego typu swoje zadania spełniają w 100%, ale pod jednym warunkiem: muszą być naprawdę dobrze zaprojektowane. Co to właściwie znaczy? O tym dowiesz się już za chwilę.

Co powinno się znaleźć na reklamie? Kilka słów o grafice

Zanim z dumą zlecisz zawieszenie baneru reklamowego w centrum miasta albo na siedzibie swojej firmy, znajdź trochę czasu na odpowiednie zaprojektowanie reklamy bądź poproszenie o pomoc kogoś, kto zajmuje się takimi zadaniami profesjonalnie. Niezależnie od nośnika, reklama zawsze musi prezentować się atrakcyjnie, pasować do estetyki firmy i podkreślać jej zalety. O czym warto pamiętać?

  • Projektując grafikę na baner reklamowy, flagę firmową czy rollup, zawsze korzystaj ze zdjęć, do których… masz prawo. Możesz je zakupić w specjalnych bazach materiałów fotograficznych bądź stworzyć samodzielnie - nigdy nie korzystaj z grafik znalezionych w internecie, na przykład na Instagramie, Pintereście czy w wynikach wyszukiwania przeglądarki Google. To może przynieść Ci tylko problemy związane ze złamaniem praw autorskich (zwłaszcza że reklama powstaje w celu czerpania korzyści majątkowych).

  • Zdjęcie czy grafika, którą umieścisz na banerze reklamowym bądź na fladze firmowej musi być dobrej jakości. Sprawdź rozdzielczość w pliku przed wysłaniem do drukarni - nie ma nic gorszego niż rozpikselowane zdjęcie w reklamie zaprezentowanej w atrakcyjnej okolicy.

  • Projekt reklamy powinien być zawsze dostosowany do rodzaju nośnika, jego wymiarów, kształtów, miejsca, w jakim się pojawi, a nawet wysokości, na jakiej będzie oglądany. Przykładowo atrakcyjny przeskalowany packshot (zdjęcie produktowe) ze zbliżeniem na detale flagowego zegarka Twojej marki sprawdzi się na banerze reklamowym podziwianym z daleka, z kolei na rollupie, na który potencjalny klient będzie patrzeć z bliska, lepiej będzie zaprezentować go na zdjęciu z modelem. Warto jednak pamiętać, że pomysłów na fajne, kreatywne wykorzystanie nośnika reklamowego jest naprawdę sporo, więc nie musisz się ograniczać, o ile pamiętasz o jakości i… dystansie.

Co z treścią na banerze reklamowym czy fladze?

Bardzo ważną kwestią, którą warto poważnie przemyśleć przed zaprezentowaniem światu reklamy na banerze reklamowym, rollupie albo na fladze firmowej, jest oczywiście treść, jaka ma się na niej pojawić. Często właściciele marek chcą przekazać na tego typu nośniku jak najwięcej informacji, jednak nie zawsze jest to dobry pomysł. Potencjalni klienci poświęcają na odbiór reklamy krótką chwilę, a ich uwagę bardziej przykuje atrakcyjne zdjęcie bądź ciekawa grafika oraz krótkie, rzucające się w oczy hasła, niż długie akapity tekstu. Wyjątkiem mogą być rollupy spełniające typowo informacyjny charakter, ustawione przykładowo na stoisku firmowym na targach - w takim wypadku wypunktowanie najważniejszych aspektów związanych z działalnością jak najbardziej będzie na miejscu (zwłaszcza jeśli obok stanie drugi rollup z ciekawym i przyciągającym spojrzenia zdjęciem). O czym warto więc pamiętać, projektując treść do reklamy?

  • Zamień się w rasowego copywritera albo poproś kogoś takiego o pomoc. Hasła powinny być zgrabne, ciekawe, zapadające w pamięć i koniecznie pasujące do charakteru firmy.

  • Staraj się wymienić na banerze reklamowym to, co najważniejsze, sprowadzając maksimum znaczeń do minimum treści. W zależności od tego, czym się zajmujesz, istotne będą takie hasła jak: “70% taniej”, “luksusowy”, “wielka obniżka” albo “największy wybór”.

  • Nie zapominaj o foncie, czyli rodzaju czcionki - ta powinna być maksymalnie czytelna z odległości, z jakiej będzie oglądany baner reklamowy i jednocześnie pasująca do całego projektu reklamy.

Zaprojektowanie reklamy, która pojawi się na takich nośnikach, jak banery reklamowe, rollupy czy flagi reklamowe, wbrew pozorom nie jest rocket science, czyli czymś bardzo trudnym. Wystarczy, że zapamiętasz kilka najważniejszych elementów i przyjrzysz im się krytycznie na każdym etapie powstawania reklamy!

Ścianka reklamowa odgradzająca jako element aranżacji wnętrza gabinetu lub sklepu

20/01/2021
dodany przez Mint2Print
 Ścianka reklamowa odgradzająca jako element aranżacji wnętrza gabinetu lub sklepu
Ścianka reklamowa może pełnić zdecydowanie więcej ważnych funkcji niż tylko informować o wykonywanych usługach czy nowych promocyjnych cenach. Jeśli chcesz sprawdzić, jak tego typu gadżet wykorzystać w ciekawy sposób, koniecznie zajrzyj do naszego praktycznego przewodnika.

Ścianka reklamowa - co warto wiedzieć na początek? 

Ścianka reklamowa to jeden z najpopularniejszych nośników reklam. Ma dość dużą powierzchnię, na której można zaprezentować w atrakcyjny sposób wiele informacji. Na tekstylnym standzie można na przykład wydrukować przyciągające wzrok zdjęcia czy wymienić zalety konkretnej usługi. Ścianki reklamowe znajdują zastosowanie zwłaszcza na różnego rodzaju eventach, na przykład bankietach, szkoleniach czy konferencjach, gdzie mogą zagrać rolę tła (przykładem mogą być, chociażby ścianki weselne). To może być oczywiście tło zupełnie nietypowe - kiedy na przykład decydujemy się wydrukować na standzie reklamowym zabawny motyw, który zachęci odbiorców do robienia sobie pamiątkowych selfie. Ale klasyczna ścianka lub Smart Frame może mieć zdecydowanie więcej funkcji - bez trudu zamienisz ją w element przydatny w aranżacji wnętrza sklepu czy lokalu usługowego. Jak wykorzystać ją do wydzielania przestrzeni? Oto kilka wskazówek, które warto poznać.

Ścianka odgradzająca, czyli reklama w służbie przestrzeni 

Kreatywne podejście do produktów reklamowych polega na tym, żeby maksymalnie wykorzystać wszystkie możliwości, nawet jeśli w grę wchodzą zupełnie nieszablonowe rozwiązania. Najlepszym przykładem jest właśnie Smart Frame potraktowana we wnętrzu jako element aranżacji oddzielający jedną strefę pomieszczenia od drugiej. To pomysł, który sprawdzi się przede wszystkim w przestrzeniach dość trudnych w zorganizowaniu. Ścianka lub rama tekstylna może zamienić się na przykład w estetyczny parawan, który pozwoli wydzielić poczekalnię od rejestracji medycznej. Zwłaszcza jeśli zorganizowana jest w przestronnym korytarzu bądź w hallu. Ścianka reklamowa z całą pewnością przyda się też w takim miejscu jak gabinet kosmetyczny, gdzie może odgrodzić od siebie dwa stanowiska do manicure albo miejsce, w którym kosmetolog przeprowadza badania. Duże standy będą genialnym dodatkiem do tak zwanych open space’ów, czyli biur z otwartą przestrzenią między biurkami. Taka mobilna ścianka zapewni pracownikom poczucie większej intymności i komfortu bez wrażenia zamykania ich w klatkach. Jednocześnie może być po prostu ciekawym elementem dodającym wnętrzu bardziej optymistycznego charakteru. Warto brać pod uwagę ścianki reklamowe jako sposób na zmianę wystroju firmowych przestrzeni na przykład w związku z sezonem czy wprowadzeniem nowej usługi.

Jakie są zalety takiego rozwiązania jak ścianka reklamowa, która przy okazji wydziela przestrzeń? Cóż, odpowiedź nasuwa się sama: decydując się na nie, możemy upiec przysłowiowe dwie pieczenie na jednym ogniu! Z jednej strony gwarantujemy sobie atrakcyjną reklamę, która przyciągnie zainteresowanie klientów podczas ich wizyty w naszym gabinecie czy sklepie, z drugiej strony pozwala zapanować nad przestrzenią czy maksymalnie wykorzystać jej potencjał bez konieczności robienia generalnego remontu i stawiania ścianek działowych.

Jakie ścianki reklamowe wybrać? 

Jeśli chcesz wykorzystać funkcjonalność odgradzających ścianek reklamowych, postaraj się zainwestować w te, które będą prezentować się naprawdę estetycznie. Weź pod uwagę łatwość ich montażu, wagę, stabilność, ale też łatwość w utrzymaniu w czystości. Standy reklamowe, które zamówisz w naszym sklepie, cechuje wyjątkowa trwałość i prosty system montażu, na przykład pop-up z blokadą w postaci specjalnych klipsów czy rzepem, który ułatwia zamontowanie grafiki. Jeśli więc postanowisz wymienić zawartość swojego stojaka reklamowego, na przykład w związku ze zmianą cennika czy konkretnym sezonem, możesz wydrukować samą reklamę, bez konieczności inwestowania po raz kolejny w bazę standu, czyli aluminiową ramę.

Na co zwrócić uwagę, inwestując w ściankę reklamową, która ma pełnić także funkcję ścianki działowej czy parawanu? Jeśli będzie widoczna z obu stron, najlepiej wybrać model najbardziej estetyczny, czyli dwustronny. Koniecznie weź też pod uwagę wielkość standu. U nas znajdziesz kilka różnych wariantów, które dostosujesz do wielkości pomieszczenia. Wśród rozmiarów na uwagę zasługują przede wszystkim te najchętniej wybierane, o długości od 2 do 5 metrów oraz o szerokości 60 cm, 90 cm, 120 cm oraz 150 cm. Pamiętaj, że wydzielanie przestrzeni za pomocą reklamowego standu będzie miało sens wtedy, gdy będzie on odpowiednio duży.

Jak widzisz, ścianki reklamowe mogą pełnić wiele funkcji, nie tylko jako nośnik informacji, ale też atrakcyjny i praktyczny element aranżacji wnętrza, który oddzieli różne strefy. Jeśli szukasz najtrwalszych ścianek dobrej jakości, które pozwolą Ci wykorzystać tę opcję 2w1, koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą standów reklamowych różnego rodzaju i we wszystkich rozmiarach, jakie mogą być Ci potrzebne.

Co to jest doświadczenie marki (brand experience) i jak je budować?

19/01/2021
dodany przez Mint2Print
 Co to jest doświadczenie marki (brand experience) i jak je budować?
Konkurencja na rynku motywuje do kreatywnego myślenia, ale też do spójności w planowaniu strategii biznesowych. Jednym z najważniejszych zagadnień, jakie warto teraz przyswoić, jest brand experience. Czym tak naprawdę jest “doświadczenie marki” i jak je budować za pomocą marketingowych decyzji?

Brand experience - czym jest doświadczenie marki? 

Brand experience to pojęcie, które staje się coraz popularniejsze. I dobrze, bo to zjawisko, które w dużym stopniu wpływa na biznesowy sukces marek z różnych branż. Co się za nim kryje? Całość odczuć, myśli i reakcji, jakie budzi konkretna firma. To więcej niż korporacyjna identyfikacja, czyli kolorystyka produktów reklamowych czy forma logotypu. Na brand experience składa się szereg różnego rodzaju elementów, w tym właśnie branding czy sposób pakowania produktów, ale również tonalność komunikacji, jaką firma stosuje w kontakcie z klientami, ambasadorzy, jacy wybierani są do reprezentowania tożsamości marki czy kanały obsługi klienta. Najlepiej, jeśli na każdym etapie kontaktu z firmą klient ma poczucie koherencji.

Jaką rolę odgrywa brand experience?

W dzisiejszych czasach skupienie się na samym produkcie czy zaprojektowaniu świetnych usług to za mało. Jak wiadomo, konkurencja nie śpi, a osoby odpowiedzialne za marketing stają na wysokości zadania, wymyślając coraz bardziej zaawansowane sposoby przyciągnięcia uwagi potencjalnych odbiorców. Brand experience temu właśnie służy: wyróżnieniu biznesu na tle konkurencji za pomocą najróżniejszych elementów, tworzących spójną całość doświadczenia. Nie bez znaczenia pozostają w tym kontekście oczekiwania samych klientów, coraz bardziej świadomych i wymagających. Tu za przykład posłużyć mogą sklepy internetowe, które dbają o satysfakcję swoich klientów na każdym etapie zakupów, od wyboru produktu (w czym pomagają, chociażby świetnej jakości zdjęcia 3D) po odbiór paczki (tak zwany unboxing stał się w końcu integralną częścią doświadczania shoppingu).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Od czego zacząć budowanie brand experience?

Jak sprawić, żeby doświadczanie marki przez klientów było dokładnie takie, jakie wyznaczamy sobie za cel? Przede wszystkim należy zacząć od… podstaw. Czyli na przykład określić DNA marki, jej charakter i tożsamość. Wynika ona z charakteru działalności, biznesowych celów, targetu, do jakiego kierowany jest dany produkt czy usługa. Najlepiej odpowiedzieć sobie, na przykład w trakcie zespołowej burzy mózgów, na proste pytania:

  • kim jesteśmy?
  • co robimy?
  • jacy chcemy być?
  • dlaczego jesteśmy ważni?


Warto brać przy tym pod uwagę nie tylko bieżące trendy, ale też przede wszystkim dalekosiężne, przyszłościowe plany i realne potrzeby konsumentów. Warto przy okazji poświęcić nieco czasu na zbadanie preferencji klientów - często nasze założenia mogą rozmijać się z faktycznymi oczekiwaniami rynku.

Doświadczanie marki - o jakich elementach nie warto zapominać?

O pojęciu brand experience warto pamiętać podczas przygotowywania różnego rodzaju produktów reklamowych. Zwykłe banery reklamowe to na chwilę obecną zdecydowanie za mało. Postaraj się “sprzedać” tak zwany look&feel produktu już na etapie kontaktu potencjalnego klienta z reklamą. Dywany z nadrukiem, flagi reklamowe czy ścianki do zdjęć mogą się okazać dobrym sposobem na to, żeby zaintrygować i wzbudzić w odbiorcy miłe wrażenie. Firmowe logo będzie się w efekcie kojarzyło nie tylko z funkcją czy jakością, ale też z całością przyjemnego doświadczenia. Oczywiście tu także liczy się spójność, a produkty reklamowe powinny jak najlepiej wyrażać charakter marki, wpisując się w jej filozofię i estetykę. Właśnie dlatego salony marki Apple są urządzone tak funkcjonalnie i minimalistycznie, a w sieci restauracji McDonald's znajdzie się miejsce i na samotne śniadanie, i na zabawę z dziećmi. To, do czego powinni dążyć marketingowcy, to efekt “zanurzenia się w marce”, na przykład poprzez kontakt ze sztuką, elementy grywalizacji czy zabawy.

Nie należy jednak zapominać, że choć logo, produkty reklamowe czy tak zwana siatka na Instagramie są ważne i wpływają na odbiór danej działalności, istotne są także inne aspekty. Należą do nich m.in. sposób porozumiewania się z klientami, stosowany język, reguły porządkujące różnego rodzaju procesy w firmie itd. Przykładem marki, która stawia na wieloaspektowy brand experience, może być, chociażby InPost, który dba o spójność i minimalizm zarówno w przekazie reklamowym, jak i funkcjonalność samej usługi. W tym kontekście warto przemyśleć zastosowanie takich rozwiązań, które ułatwiłyby klientom życie, skróciły czas zakupów czy dały dodatkowe benefity w postaci eksperckich porad, czy usług wykraczających poza te, które w sposób jednoznaczny wynikają z umowy.

Jak widzisz, pojęcie “brand experience” warto przyswoić i wykorzystać w swoich działaniach marketingowych, żeby jeszcze skuteczniej zainteresować swoją działalnością klientów.

Jak zadbać o dobrą widoczność Twojej firmy w przestrzeni miejskiej?

15/12/2020
dodany przez Mint2Print
 Jak zadbać o dobrą widoczność Twojej firmy w przestrzeni miejskiej?
Planując działania reklamowe w przestrzeni miejskiej, musisz zwrócić uwagę nie tylko na to, czy informacja o Twoim biznesie dotrze do potencjalnych klientów, ale też na to, jak będzie współgrać z otoczeniem i jakie wzbudzi emocje w przypadkowych przechodniach czy osobach przejeżdżających obok. Co warto wiedzieć na temat projektowania banerów reklamowych czy flag firmowych, które będą wyeksponowane w mieście? Oto mały przewodnik, który przygotowaliśmy dla Ciebie.

Reklama w przestrzeni miejskiej - co warto o niej wiedzieć?

Reklama w przestrzeni miejskiej ma dużą siłę oddziaływania na obecnych, ale też potencjalnych klientów. Jest bardzo często wybierana przez przedsiębiorców, zwłaszcza w miejscach charakteryzujących się dużą aktywnością społeczną (przy drogach szybkiego ruchu, na deptakach, placach, parkingach czy przystankach autobusowych). Niestety, twórcy projektów na tego typu outdoorowe nośniki często nadmiernie konkurują ze sobą o uwagę i wyrazistość, osiągając efekt odmienny od zamierzonego. Reklama, która w teorii miała przyciągać spojrzenia i cieszyć się największym zainteresowaniem przechodniów, staje się jednym z wielu elementów, które w połączeniu tworzą wizualny chaos. Jeśli banery reklamowe stłoczone są na niewielkim obszarze i w krzykliwy sposób ze sobą kontrastują, nie ma mowy o solidnym przekazie ważnych informacji na temat produktów czy usług, jakie reklamujemy. Jak zatem zadbać o widoczność reklamy w przestrzeni miejskiej i pozytywne skojarzenia z Twoim biznesem? Oto kilka naszych podpowiedzi.

Mniej znaczy… więcej, czyli przesada nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem

Projektujesz banery reklamowe dla swojej firmy? Chcesz, żeby Twój biznes był odbierany jako poważny, nowoczesny i profesjonalny? Nie stawaj w wyścigu z innymi reklamodawcami, którzy walczą o każdy centymetr kwadratowy wolnej przestrzeni i sięgają po najbardziej kontrowersyjne rozwiązania estetyczne (od mocnych kontrastów kolorystycznych po dwuznaczne hasła). Weź do serca zasadę „mniej znaczy więcej” i przygotuj reklamę, która świetnie wpisuje się w otoczenie, korespondując z architekturą, kolorystyką budowli, klimatem miejsca (nowoczesne centrum miasta, starówka, romantyczny park). Wymyśl taką koncepcję, która zachwyci odbiorców i pokaże Twoja firmę w dobrym świetle - jako przedsiębiorstwo, które dba o estetykę miasta.

Niech jakość Twoich banerów reklamowych mówi za Ciebie

Sam na pewno przyznasz, że nie ma nic gorszego niż wyblakłe czy zniszczone banery reklamowe „zdobiące” płoty, przystanki i budynki. Tego rodzaju nośnik informacji z czasem może zacząć działać na naszą szkodę, podświadomie sugerując, że Twojej firmie nie zależy ani na estetyce, ani na inwestycji budżetu w jakościową reklamę. A to niespecjalnie świadczy o przedsiębiorcy, który oferuje klientom usługi lub produkty, prawda? Jeśli więc decydujesz się na przygotowanie banerów reklamowych, koniecznie wybierz te dobrej jakości. Wiele świetnych opcji znajdziesz w naszym sklepie internetowym z produktami reklamowymi. W przypadku reklam outdoorowych, narażonych na działanie niesprzyjających czynników atmosferycznych, warto wybrać baner na siatce mesh, wytrzymałej i przepuszczającej powietrze. Odporny na rozdarcia będzie też baner reklamowy na materiale typu Frontlit (czyli tkaninie winylowej z powłoką PVC). Jeśli chcesz, żeby napisy czy grafiki na Twoim banerze były dobrze widoczne o każdej porze dnia i roku, postaw na banery reklamowe typu Blockout, wyposażone w specjalną przekładkę, która uniemożliwia przenikanie światła słonecznego. Można na nich stworzyć dwustronny nadruk. Takie banery znajdą zastosowanie wszędzie tam, gdzie widoczne mogą być obie strony planszy.

W przypadku reklamy w przestrzeni miejskiej coraz częściej stosuje się rozwiązania inne niż klasyczne banery. Przykładem może być np. flaga firmowa, często lokowana przed wejściem do firmy, albo specjalne outdoorowe płotki z grafiką. Pierwsza forma reklamy spotykana jest w różnego rodzaju biznesach, od biur podróży po salony fryzjerskie bądź kosmetyczne. Druga opcja to dobry sposób na poinformowanie klientów, w jaki sposób mogą znaleźć drogę do siedziby firmy. Przykładem mogą być tak zwane potykacze prowadzające do restauracji.

Zawsze działaj zgodnie z prawem

Jeśli nie chcesz, żeby Twoja firma kojarzyła się z nieetycznymi zachowaniami czy z przekraczaniem jakichkolwiek norm, zawsze dokładaj wszelkich starań, żeby upewnić się, czy możesz wyeksponować swoją reklamę w danych miejscu. Nawet jednak, jeśli wykupienie reklamy jest możliwe, unikaj kontrowersyjnych miejsc. Przykład? Wieszanie banerów reklamowych na budynkach w taki sposób, że plansza odcina mieszkańcom dostęp światła słonecznego czy widok na miasto. Nigdy nie decyduj się też na montaż swoich reklam na pustostanach albo w miejscach, w których zagrażają one zdrowiu czy życiu innych. Z tego samego powodu zwróć szczególną uwagę na sposób zamocowania banera.

Reklama w przestrzeni publicznej może być świetnym sposobem na opowiedzenie o zaletach biznesu. Powinieneś jednak stosować się do omówionych przez nas podpowiedzi, żeby nie uzyskać efektu… wprost przeciwnego do tego, który był przez Ciebie zamierzony!

Rollup, baner, flaga reklamowa, podwieszenia: czym się różnią te nośniki, jaka jest ich specyfika i jakie informacje warto na nich umieszczać?

08/12/2020
dodany przez Mint2Print
 Rollup, baner, flaga reklamowa, podwieszenia: czym się różnią te nośniki, jaka jest ich specyfika i jakie informacje warto na nich umieszczać?
Chcesz być pewien, że w pełni wykorzystujesz reklamowy potencjał swojego biznesu? Koniecznie sprawdź, czy znasz wszystkie rodzaje nośników i czy jesteś w stanie dostrzec różnice między nimi. Wiedza na ten temat pozwoli Ci uniknąć nie tylko oczywistych błędów formalnych, ale też ochroni Cię przed „przepalaniem” firmowego budżetu. W dzisiejszym poradniku zajmiemy się czterema typami nośników reklamowych: rollupem, banerem reklamowym, flagą firmową i reklamami podwieszanymi.

Nośnik reklamowy - jakie ma znaczenie dla Twojego biznesu?

Nośniki reklamowe to nic innego, jak narzędzie rynkowe, dzięki któremu możesz bez problemu dotrzeć z informacją na temat swoich produktów czy usług do potencjalnych klientów. W dzisiejszych czasach każdy przedsiębiorca ma do wyboru szeroki wachlarz różnego rodzaju reklam - w końcu to już nie tylko prasa, radio czy telewizja, ale też Internet czy różnego rodzaju kampanie hybrydowe. Kluczem do sukcesu jest wybranie takiego rodzaju oraz nośnika reklamy, który najlepiej wpisze się w charakter prowadzonej przez nas firmy, a tym samym - trafi do odpowiedniego targetu, co przełoży się na wymierne korzyści. Jak wybrać optymalne rozwiązanie?

Jaki nośnik reklamowy wybrać?

Zacznij od zaplanowania działań reklamowych, dostosowanych ściśle do Twojej działalności, a co za tym idzie - również do konkretnej grupy odbiorców. Inny nośnik, a więc „transporter informacyjny”, przyda się w przypadku reklamy kierowanej do kierowców, a inny - jeśli w grę wchodzi reklama produktów dla młodych mam. W pierwszym przypadku najbardziej trafionym pomysłem może okazać się baner reklamowy usytuowany przy drodze, z kolei w drugim - rollup ulokowany w przedsionku przedszkola czy przychodni pediatrycznej. Pod uwagę warto wziąć oczywiście budżet firmowy. Nie tylko koszt wykonania reklamy na określonym nośniku, ale też jej ekspozycja w przestrzeni miejskiej, może się okazać zbyt kosztowna. Zanim przejdziesz do realizacji zamówienia reklamy na nośniku, koniecznie sprawdź, czym różnią się najpopularniejsze ich rodzaje.

Rollupy - co musisz o nich wiedzieć?

Rollupy to inaczej stojaki reklamowe. Pozwalają szybko i sprawnie zaaranżować odpowiednią przestrzeń. Sprawdzają się przede wszystkim na różnego rodzaju targach biznesowych, szkoleniach, promocjach i wszystkich innych eventach, na których chcemy wyróżnić się z otoczenia i przyciągnąć klientów do swojego stoiska. Rollupy składają się ze specjalnej kasety z systemem rolującym, aluminiowego stelaża, mechanizmu napinającego, listwy zaciskowej oraz wysięgnika. Są bardzo proste w obsłudze i po demontażu nie zajmują wiele miejsca. Warto drukować na nich grafiki atrakcyjne, wyraziste, przykuwające uwagę z daleka. Wymiary? W naszym sklepie internetowym zamówisz stojak typu roll up o szerokości od 85 cm do 200 cm i wysokości 200 cm. Dobrym pomysłem jest ustawienie kilku rollupów obok siebie (mogą na przykład razem tworzyć jeden projekt graficzny).

Czym są banery reklamowe i jak je wykorzystać do promocji swojej firmy?

Baner reklamowy to jeden z najbardziej uniwersalnych, wielofunkcyjnych i… najchętniej wybieranych nośników reklam. Często pełni funkcję nawigacyjną bądź informacyjną, jest stosowany przede wszystkim przy siedzibach firm, w przestrzeni miejskiej, przy trasach szybkiego ruchu, ale też w przestrzeni targowej. Warto zainwestować w banery reklamowe w wersji blockout, posiadające specjalny system uniemożliwiający przenikanie światła (dzięki temu napisy i grafiki są lepiej widoczne). W naszej firmie zamówisz reklamę na banerze o różnych wymiarach, od 100 cm szerokości na 100 długości, po takie o długości 5 metrów.

Flaga firmowa - najlepsze pomysły na jej zastosowanie

Flagi firmowe to coraz popularniejszy nośnik reklamy. Jest wdzięczny, kojarzy się z kreatywnością, prezentuje się atrakcyjnie przed wejściem do siedziby firmy, na targach czy plenerowych eventach. Ze względu na to, że pod wpływem trudnych warunków atmosferycznych windery reklamowe mogą się szybko psuć, warto zainwestować w te lepszej jakości, z solidnym stelażem i trwałym nadrukiem. U nas zamówisz zarówno mniejsze flagi reklamowe (o wielkości 60 x 280 centymetrów), jak i duże (90 x 560 centymetrów).

Reklamy podwieszane - czy warto w nie inwestować?

Podwieszane formy przestrzenne to nośnik reklamy, który świetnie się sprawdza jako element stoisk targowych i wystawienniczych - wszędzie tam, gdzie wystawca chce przyciągnąć uwagę klientów z różnych perspektyw. Takie reklamy sufitowe pozwolą Twojej marce zaistnieć, nawet jeśli Twoja konkurencja rywalizuje z Tobą na flagi reklamowe czy banery. W naszym sklepie zamówisz podwieszenia reklamowe w lekkim i praktycznym systemie Light, bardzo prostym w montażu.

Jak widzisz, rodzajów nośników reklamowych jest mnóstwo. Tylko od Ciebie, Twojego pomysłu na kampanię, indywidualnych potrzeb i budżetu zależy, na jaką się zdecydujesz. Niezależnie od tego, co wybierzesz, najlepszej jakości produkty reklamowe zamówisz w naszym sklepie internetowym!

Wyspa w galerii handlowej – jak ją ciekawie zaaranżować?

25/11/2020
dodany przez Mint2Print
 Wyspa w galerii handlowej – jak ją ciekawie zaaranżować?

Wyspa handlowa jest ciekawym rozwiązaniem nie tylko dla małych firm. Z powodzeniem można oferować na niej zarówno towary, jak i usługi. Jej ogromnymi zaletami są niski koszt wynajmu i usytuowanie na najbardziej ruchliwych pasażach. Jednak jak zaaranżować wyspę, aby przyciągała do siebie klientów? O tym w dzisiejszym wpisie.

Rodzaje wysp handlowych

W zależności od funkcji, jaką ma spełniać wyspa, jej aranżacja może się nieco różnić. W przypadku wysp, w których głównie chcesz sprzedawać swoje produkty, najważniejszą rolę odgrywa lada i szklane gabloty, w których wyeksponujesz produkty. W tym przypadku lepszym rozwiązaniem są wysokie gabloty, które dają możliwość zaprezentowania towarów na wysokości oczu klientów. Niskie gabloty „pod ladą” mogą nie zachęcić dostatecznie przechodniów do zatrzymania się przy Twoim stoisku.

Większe możliwości aranżacyjne tkwią w wyspach, które oferują usługi bądź działają głównie jako obiekt promocyjny dużych marek. Wówczas sprzedawane produkty na stoisku są jedynie symboliczne i pełnią funkcję prezentacji pewnej części oferty firmy. W przypadku biur podróży, usług bankowych czy telefonicznych wysokie przeszklone gabloty nie są potrzebne. Najważniejsze w ich przypadku jest otwarcie na klienta. Osiągniesz to przez zastosowanie niskiej lady i stanowisk do obsługi z każdej strony wyspy.

W przypadku wysp nastawionych głównie na reklamę – możesz pójść o krok dalej. Zaproś klientów do środka, otwierając wyspę z każdej strony i lokując w niej wygodne siedzenia i stoliki. Takie miejsce z pewnością zachęci do odpoczynku przy miłej rozmowie, podczas której zaprezentujesz swoją firmę z najlepszej strony.

Flagi i rollupy dla zwrócenia uwagi

Przestrzeń galerii wypełniona jest zazwyczaj dużą ilością świateł i ozdób. Każda witryna sklepowa jest poważną konkurencją w wyścigu o uwagę klienta. W zależności od galerii, na Twoją wyspę może zostać narzucony pewien styl aranżacyjny, aby utrzymać w całym obiekcie spójną stylistykę. Jeśli jej nie ma – z jednej strony lepiej dla Ciebie. Masz większą możliwość wyróżnienia swojej wyspy. Z drugiej jednak strony taką możliwość mają wszyscy właściciele sklepów i wysp – więc konkurencja jest o wiele większa.

Jak sobie z tym poradzić? Z pomocą przyjdą flagi reklamowe, które możesz postawić w obrębie swojej wyspy, bądź pozwolić jej powiewać nad ladą. Jeśli zdecydowałeś się na otwartą wyspę, podobną rolę mogą odegrać rollupy. Każdy z tych elementów warto zadrukować ciekawą grafiką z logo firmy. Jej kolorystyka powinna wyróżniać się na tle galerii. Możesz utrzymać je w wyraźnych i jaskrawych kolorach, które wybiją się ponad tłumem przechodniów. Dzięki temu nie tylko zaciekawisz klientów, ale także pozwolisz im szybciej siebie odnaleźć.

Niezbędna przestrzeń do rozmowy – trybunki reklamowe

Jeśli zdecydowałeś się na zamkniętą wyspę, jej granice możesz zaznaczyć trybunkami reklamowymi. Razem będą tworzyły spójną ladę. Niezależnie od tego, z której strony klient podejdzie, sprzedawca będzie mógł szybko do niego podejść. Warto przed trybunkami jednak umieścić kilka wygodnych krzeseł. Na nich klient będzie mógł usiąść, co z pewnością pomoże zatrzymać go przy stoisku nieco dłużej.
W otwartych wyspach możesz zdecydować się na mniejsze trybunki w kształcie prostopadłościanu bądź walca. Nie zajmą one tak dużo miejsca, a jednak zapewnią niezbędną przestrzeń do rozmowy i prezentacji produktów. Ciekawy kształt lady reklamowej Ariete z pewnością stanie się także ozdobą całej wyspy.

Powierzchnie trybunek niezależnie od ich kształtu i wielkości możesz zadrukować swoim banerem reklamowym. Im grafika będzie bardziej chwytliwa, tym lepiej zapadnie w pamięć. Przechodniom pozwoli także szybko zidentyfikować firmę.

Ścianki reklamowe – dodatkowe miejsce na reklamę

Ostatnim ważnym elementem wyspy w galerii są ścianki reklamowe. Ich powierzchnia zazwyczaj jest największa, dlatego mają najmocniejszy wpływ na odbiór całego stoiska. Możesz wykorzystać je zarówno do reklamy – warto dopracować w każdym szczególe grafikę, która ma się na niej znaleźć, jak i do prezentacji towarów. Drugie rozwiązanie sprawdzi się szczególnie w otwartych wyspach, w których klient może wejść do środka i sięgnąć po dany produkt.

Same ścianki mogą stać się także niebanalną ozdobą wyspy. Ich kształt jak w przypadku ścianki reklamowej Iguana zaciekawia i swoją oryginalnością z pewnością wybije się ponad inne aranżacje witryn i wysp.

W ofercie naszego sklepu możesz znaleźć tzw. Smart Frame ze zintegrowanym oświetleniem LED. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoje produkty bądź logo firmy zostaną atrakcyjnie zaprezentowane i będą już z daleka przykuwać uwagę klientów. Z powodzeniem mogą spełniać także funkcję ścianek lub rollupów w otwartych stoiskach.

Niezależnie od funkcji, jaką ma pełnić wyspa w galerii, zadbaj o jej ciekawą i wyróżniającą się na tle innych witryn aranżację. W tym pomogą Ci produkty dostępne w naszym sklepie, których powierzchnie zadrukujemy dla Ciebie dowolną grafiką. Ciekawe rozwiązania aranżacyjne i kształty ustawionych na wyspie elementów pozwolą Ci zaciekawić większą ilość potencjalnych klientów.

Jak może wyglądać Twoje stoisko targowe? Inspiracje

13/11/2020
dodany przez Mint2Print
 Jak może wyglądać Twoje stoisko targowe? Inspiracje
Wszelkiego rodzaju targi są doskonałą okazją do zdobycia klientów i nawiązanie nowych relacji biznesowych. Jednak jak przyciągnąć do siebie gości i przebić się przez tak dużą konkurencję innych firm? Kluczem do sukcesu jest odpowiednio zaprojektowane stoisko. W dzisiejszym wpisie podpowiemy, jak je uatrakcyjnić, aby przyciągnąć do siebie jak najwięcej odwiedzających.

Zabudowa szeregowa – mała powierzchnia, ale przyciągająca spojrzenie

W odpowiednim wykorzystaniu potencjału reklamowego stoiska dużą rolę odgrywa nie tylko powierzchnia, ale także sposób jego zabudowy. W przypadku stoisk szeregowych masz jedynie jedną ścianę otwartą na kontakt z odwiedzającymi. Zabudowa tego typu cechuje się zazwyczaj małym metrażem. Musisz więc dokładnie przemyśleć wszelkie powierzchnie reklamowe, aby nie stworzyć efektu przesytu i zamiast przyciągnąć odwiedzających, zniechęcisz ich do zatrzymania się przy Twoim stoisku.

Doskonałym rozwiązaniem zarówno praktycznym, jak i estetycznym są lady targowe. W przypadku naprawdę małych stoisk możesz wybrać ladę zajmującą miejsce od ścianki do ścianki. Dzięki temu zyskasz przestrzeń do rozmów z klientami i prezentacji swoich produktów. Jej powierzchnię możesz pokryć dowolną reklamą. Duża powierzchnia lady sprawi, że z pewnością nie umknie ona uwadze odwiedzających.
Możesz także wybrać ladę w kształcie niewielkiego słupka. Ten rodzaj sprawdzi się w nieco większych stoiskach szeregowych, gdzie będziesz miał możliwość zaproszenia gości do środka i prezentacji produktów na półkach wystawienniczych. Przykładem może być lada reklamowa Ovis. Jej powierzchnię również zadrukujemy wybraną przez Ciebie grafiką.

Zabudowa narożna – potencjał drzemiący w małej przestrzeni

Ten rodzaj zabudowy daje już nieco większe możliwości ze względu na obecność jedynie dwóch ścian. Pozostała przestrzeń pozwoli Ci nawiązać kontakt z gośćmi. Stoiska tego typu zazwyczaj mają także nieco większą powierzchnię.

Oprócz trybunek reklamowych w pasującym do stoiska rozmiarze możesz wykorzystać także miejsce na ścianach i rollupy reklamowe. Dzięki otwartej przestrzeni stoiska możesz postawić je w dowolnym miejscu, a wydrukowana na nich grafika będzie bardzo dobrze widoczna. Tego rodzaju element może posłużyć Ci do oddzielenia stref na stoisku bądź zapewnienia odrobiny prywatności przy stoliku dla odwiedzających.

Półwyspa – jedna ściana i tysiące możliwości

Jeszcze większe możliwości aranżacyjne zapewnia półwyspa. W tego rodzaju zabudowie masz jedynie jedną ścianę, która odgradza Cię od klienta. Postaraj się więc o efektowne tło. Całą ściankę reklamową możesz pokryć przyciągającą wzrok grafiką.

Na półwyspie masz już możliwość umieszczenia wszystkich ważnych elementów aranżacyjnych stoiska. Na osobnych ściankach możesz umieścić półki z produktami. Ich usytuowanie pozwoli Ci efektywnie oddzielić strefę ze stolikami i zaplecze magazynowo-kuchenne od części prezentującej Twoje towary, gdzie z pewnością nieustannie będą przechadzać się odwiedzający.

Jak zaaranżować przestrzeń komunikacyjną? Oprócz oddzielenia jej od nieustannego szumu charakterystycznego dla targów z pewnością przyda się w niej wygodne siedzisko i stolik. Te elementy również możesz wykorzystać jako przestrzeń reklamową. W naszym sklepie znajdziesz między innymi pufy, które możemy zadrukować Twoim logo. Pufa reklamowa Sako jest niezwykle wygodna. Odwiedzający Cię goście z pewnością będą chcieli odpocząć na niej dłużej. Możesz zorganizować na swoim stoisku także ekspres do kawy. Napój ten z pewnością umili rozmowę i ją przedłuży.

Wyspa – zbuduj atrakcyjny wizerunek swojej firmy

Wyspa pozwoli Ci zrealizować najbardziej śmiałe projekty. W tego typu zabudowie nie ma rzeczy niemożliwych. Odwiedzający mogą nawiązać z Tobą kontakt ze wszystkich stron. Umieszczone na niej ścianki spełniają jedynie funkcje reklamowe bądź prezentujące produkty. Możesz zdecydować się na jedną długą ladę bądź kilka mniejszych w zależności od oddelegowanej liczby pracowników do obsługi stoiska.

Na wyspie trudno jest również o przesadę. Swoją reklamą możesz pokryć nie tylko przedmioty znajdujące się na poziomie wzroku. Warto wykorzystać potencjał drzemiący także w reklamach zawieszonych nad głowami odwiedzających i znajdujących się pod ich stopami.
W naszym sklepie znajdziesz reklamy sufitowe, które doskonale dopełnią aranżację Twojego stoiska. Przykładowo reklamę podwieszaną Light koło możesz umieścić nad całą powierzchnią swojego stoiska bądź jedynie nad jego częścią np. nad ladą.

Nie zapomnij także o podłodze. Dywany z nadrukiem zawsze wnoszą do stoiska odrobinę ciepłej atmosfery. Pokryte ciekawym nadrukiem z pewnością zapadną w pamięć odwiedzającym.

Każdy element stoiska wystawowego może spełniać funkcję promocyjną. Zarówno ściany, podłogi, lady, jak i pufy, możesz pokryć chwytliwą reklamą. Kluczem jednak jest taki dobór elementów reklamowych, aby nie “przeładowały” całego stoiska, tylko stworzyły spójną aranżację. W jego przygotowaniu z chęcią Ci pomożemy.

3 korzyści z udziału w targach, kiedy wszystko przechodzi z offline na online

16/10/2020
dodany przez Mint2Print
 3 korzyści z udziału w targach, kiedy wszystko przechodzi z offline na online

Czy warto reklamować swój biznes na targach, kiedy cały świat z powodu pandemii koronawirusa raczej skłania się ku przeniesieniu działalności do sieci? Oczywiście! Jeśli nie jesteś przekonany, zebraliśmy dla Ciebie 3 argumenty, które pozwolą Ci zrozumieć, dlaczego przygotowanie stoiska na targach jest (zwłaszcza teraz) naprawdę dobrym pomysłem. 

 

1. Klienci na pewno to docenią

Chociaż z pewnością mniej osób zdecyduje się na odwiedzenie branżowych targów niż we wcześniejszych latach, nie warto z nich rezygnować. Wiele marek koncentruje się teraz na działaniach podejmowanych w sieci, takich jak zakupy czy zamówienia online, kontakt przez formularze albo maile, a nie bezpośrednie spotkania. To na pewno dobry środek zaradczy, w dodatku niezła szansa na rozwinięcie swojego biznesu w Internecie. Nie możemy jednak zapominać o tych klientach, którzy zdecydowanie preferują realne, tradycyjne formy kontaktu bądź zakupów. Wielu konsumentów, którzy do tej pory raczej stronili od świata wirtualnego, w ostatnich kilku miesiącach poczuli się zmuszeni do zmiany swoich przyzwyczajeń. To właśnie Ci ludzie z pewnością docenią Twoją obecność na targach. W końcu nic tak naprawdę nie zastąpi bezpośredniego kontaktu. Przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności, obie strony będą bezpieczne. Warto zwrócić uwagę na fakt, że we wrześniu odbyły się  ogromne targi samochodowe w Pekinie - to znak, że świat jest gotowy na ponowne otwarcie biznesu. Oczywiście na nowych zasadach.

 

 

2. Pokażesz, że wspierasz branżę

 W trudnych czasach Covid-19 szczególnie istotna jest biznesowa solidarność. Branża targowa była jedną z tych, które najmocniej odczuły skutki pandemii. Po jej ogłoszeniu, w marcu 2020 roku, magazyn Forbes alarmował na swojej stronie internetowej: „85 proc. firm branży targowej w Polsce straciło jedyne źródło przychodu. Już co czwarta firma z tego sektora rozważa zwolnienie co najmniej połowy swoich pracowników”. Z kolei Grażyna Grabowska, prezes zarządu spółki Targi w Krakowie, w rozmowie z portalem Chemia i Biznes tłumaczyła: „Obiekty targowe w Polsce, organizatorzy, szereg firm świadczących usługi – wszyscy oni jakby przestali istnieć. Pół tysiąca firm z naszej branży, 50 tysięcy pracowników i współpracowników, którzy do niedawna aktywnie działali, zarabiając na siebie i budując polską gospodarkę, z powodu epidemii straciło rację bytu”. Organizatorzy targów, konferencji czy innych wydarzeń na co dzień zajmują się tym, żeby przygotować Ci odpowiednie warunki do zaprezentowania swojej marki. Teraz możesz pokazać swoje wsparcie dla branży i zdecydować się na udział. Zostaniesz dostrzeżony nie tylko przez klientów, ale również przez potencjalnych kontrahentów, którzy na pewno docenią Twoje zaangażowanie w tym pandemicznym okresie. 

 

3. Wyróżnisz się na tle konkurencji

 

Skoro wiele przedsiębiorstw decyduje się na zmasowany odwrót w stronę działań podejmowanych w Internecie, Ty… wykorzystaj swoją szansę i skup się na reklamie offline lub na obecności na targach. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że będziesz miał szansę wyróżnić się i zostać zapamiętanym. Przygotuj pieczołowicie swoje stoisko, inwestując w ciekawe standy reklamowe, flagi firmowe czy ścianki tekstylne, które pozwolą wyeksponować wszystkie wartości Twojej marki. Zamówisz je wygodnie, bez wychodzenia z domu, na naszej stronie internetowej, oferującej produkty reklamowe najwyższej jakości. 

 

Udział w targach - to musisz wiedzieć 

 

Zastanawiasz się, czy udział w targach biznesowych, czy branżowej konferencji to dobry pomysł? Zapoznaj się z zebranymi przez nas argumentami, a z pewnością zrozumiesz, dlaczego w dobie Covid-19 nie warto blokować ekspansji swojego biznesu i kierować reklamę wyłącznie do sieci. Pamiętaj jednak, że w tak trudnej sytuacji, w jakiej wszyscy się obecnie znajdujemy, szczególnie ważne jest to, żeby zadbać o zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa, zalecanych przez Ministerstwo Zdrowia. To nie tylko kwestia tego, żeby Twoja marka prezentowała się na targach profesjonalnie i budziła zaufanie. To przede wszystkim branie odpowiedzialności za zdrowie, a nawet życie Twoje, Twoich pracowników i wszystkich osób, które będą odwiedzały Twoje stoisko. Powinieneś się wyposażyć nie tylko w produkty reklamowe, ale też w środki dezynfekujące (zarówno do powierzchni, jak i do rąk), a także w maseczki ochronne na twarz bądź przyłbice, które możesz zamówić u nas. Koniecznie stosuj się do zaleceń organizatora targów, dotyczących, chociażby reżimu sanitarnego czy koniecznego dystansu między osobami. Na wszelki wypadek zabierz też ze sobą na targi termometr, żeby mieć w każdej chwili możliwość skontrolowania stanu zdrowia współpracowników. I pamiętaj: w przypadku złego samopoczucia czy jakichkolwiek objawów, które mogłyby wskazywać na zakażenie koronawirusem, skontaktuj się z odpowiednimi służbami i zrezygnuj ze spotkań z innymi osobami. 


Jeśli nasz tekst do Ciebie przemówił i dostrzegasz zalety pojawiania się na targach czy innych imprezach branżowych, koniecznie zajrzyj do oferty targowej naszej drukarni. Pomożemy Ci szybko, sprawnie i w rozsądnym budżecie przygotować się do każdego wydarzenia. U nas zamówisz odpowiednie banery reklamowe, ścianki tekstylne czy lady wystawiennicze, ale też maseczki i przyłbice.

Jak zbriefować agencję, która będzie przygotowywała dla Ciebie materiały reklamowe? 4 pytania, na które musisz znać odpowiedź

12/10/2020
dodany przez Mint2Print
 Jak zbriefować agencję, która będzie przygotowywała dla Ciebie materiały reklamowe? 4 pytania, na które musisz znać odpowiedź

Komunikacja jest kluczem do wzajemnego zrozumienia, a w efekcie - do sukcesu. Ta zasada sprawdza się również w biznesie, zwłaszcza jeśli w grę wchodzi konieczność zlecenia pracy nad produktami reklamowymi zewnętrznej agencji. Jak nie dopuścić do nieporozumień? Przyda się konkretny brief. O tym, jak go zrobić, dowiesz się z tego poradnika. 


Spójny wizerunek firmy - o czym warto pomyśleć?

16/09/2020
dodany przez Mint2Print
 Spójny wizerunek firmy - o czym warto pomyśleć?

„Jak Cię widzą, tak Cię piszą” - ta stara jak świat zasada jak najbardziej sprawdza się w biznesie. Zwłaszcza w przypadku coraz bardziej wyśrubowanych oczekiwań klientów i konkurencji, która depcze nam po piętach. Jak sprawić, żeby asem w rękawie stał się spójny wizerunek marki i jak w ogóle o tę spójność zadbać? Tego dowiesz się z naszego wpisu, do którego lektury serdecznie zapraszamy! 

Konkretnie czy kreatywnie? Jak zaprojektować idealny roll-up reklamowy?

16/09/2020
dodany przez Mint2Print
 Konkretnie czy kreatywnie? Jak zaprojektować idealny roll-up reklamowy?

Zaprojektowanie roll-upu reklamowego traktujesz jako konieczność, nie poświęcając temu większej uwagi? Zmień podejście i spraw, żeby ten niepozorny element stał się uzupełnieniem koncepcji reklamowej Twojego biznesu! Sprawdź, jaki design najlepiej się sprawdzi i dlaczego! 

4 sposoby na przyciągnięcie uwagi klienta poza internetem

18/08/2020
dodany przez Mint2Print
 4 sposoby na przyciągnięcie uwagi klienta poza internetem

Konkurencja nie śpi, Ty też nie powinieneś. Jeśli chcesz się wyróżnić na tle innych firm, koniecznie skorzystaj ze skutecznych sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Nie tylko w internecie! Jak zadbać o swój rozwój poza siecią i najlepiej zareklamować produkty oraz usługi? Sprawdź pomysły, które zebraliśmy w naszym poradniku.

 Uwaga klientów poza siecią - dlaczego warto się o nią starać?

Trendy w designie 2020: o czym pamiętać, projektując materiały reklamowe?

13/08/2020
dodany przez Mint2Print
 Trendy w designie 2020: o czym pamiętać, projektując materiały reklamowe?
Planujesz zainwestować w przemyślaną reklamę swoich usług lub produktów i nie wiesz, od czego zacząć? Dowiedz się, na co zwracać szczególną uwagę w procesie projektowania produktów reklamowych w 2020 roku i zaprezentuj swoją markę z jak najlepszej strony.

Jakie materiały promocyjne zabrać na targi i konferencje?

30/07/2020
dodany przez Mint2Print
 Jakie materiały promocyjne zabrać na targi i konferencje?

W czasach reklamy internetowej wydaje się, że stoiska targowe, to niepotrzebny wydatek i relikt przeszłości. Ale należy pamiętać, że nic nie jest w stanie zastąpić relacji międzyludzkich. Dlatego dla wielu branż targi i konferencje to podstawa i znakomita okazja, żeby zaprezentować ofertę firmy potencjalnym klientom i nawiązać wartościowe zawodowe kontakty. Warto jednak wcześniej zadbać o odpowiednie materiały promocyjne. Jakie sprawdzą się najlepiej? Zajrzyj do naszego przewodnika i przygotuj się do kolejnych biznesowych targów!

Osłony industrialne Mint2print odmieniają przestrzeń

20/07/2020
dodany przez Mint2Print
 Osłony industrialne Mint2print odmieniają przestrzeń

Wyprodukowane przez nas osłony industrialne są szczególnie pomocne w zaaranżowaniu przestrzeni loftowej, wielkich poprzemysłowych hal, czy postindustrialnych hangarów. Chętnie stosowane są w restauracjach, biurach urządzonych w stylu industrialnym. Dodają intymności i stylu. Dzięki nim odmienisz przestrzeń poddasza, wydzielając w przestrzeni strefy. Każdą ze stref możesz inaczej wykorzystać i przeznaczyć do innego celu. Ich punktem styku będą aluminiowo-szklane przegrody. Industrialne wnętrze udomowisz i nadasz mu indywidualnego charakteru. Osłony industrialne z naszej oferty pomogą Ci zaaranżować przestrzeń loftową w niesamowity sposób.

Osłony industrialne - z czego są zrobione?

Do budowy ścianek działowych w loftach wykorzystujemy:

  • profile aluminiowe - 25x25 mm;
  • płaskowniki;
  • czarne łączniki plastikowe;
  • szybki z poliwęglanu lub akrylu o grubości 3 mm
  • czarne mocowanie szybek;
  • stopy;
  • linki z regulacją wysokości.

Czarne profile aluminioweRamę zbudowaną z profili aluminiowych i płaskownika, malujemy proszkowo na czarny kolor i łączymy ze sobą za pomocą plastikowych łączników. Następnie mocujemy szybki z tworzywa sztucznego. Gotowy produkt dostarczamy do Ciebie. Wyjmujesz z kartonu i aranżujesz jak chcesz - masz do dyspozycji prosty w obsłudze system zawiesi linkowych oraz metalowe stopy.

Jak wykorzystasz przegrody industrialne?

My dostarczamy gotowy produkt, aranżacja należy do Ciebie. Budujesz, dzielisz w konfiguracjach jakie Ci tylko przyjdą do głowy. Masz do dyspozycji moduły złożone z łączników i przeszkleń:

  • z pojedynczą szybką;
  • z podwójnymi szybkami;
  • z poczwórną szybką;
  • z sześciokrotną szybką;
  • z ośmiokrotną szybką.

Układasz je w pionie lub poziomie. Większe i mniejsze. Ogranicza Cię tylko wyobraźnia. 

Masz możliwość użycia stóp metalowych, dzięki którym zyskasz przestrzeń pod ramą i wpuścisz jeszcze więcej światła. Możesz je również powiesić i zamocować do nich oświetlenie lub inny element wystroju.

Uniwersalny system zawiesi linkowych otrzymujesz od nas razem z instrukcją. Dzięki niemu zawiesisz osłony industrialne od Mint2Print. W zestawie znajdziesz:

  • linkę, 
  • zamek blokujący;
  • zakończenie linki z mechanizmem Toggle.

W ściankach działowych przygotowaliśmy otwory, w których montujesz linkę, zamek blokujący oraz mechanizm Toggle.

Jakie masz korzyści z osłon industrialnych?

Przygotowane przez nas rozwiązania działowe doceni każdy właściciel loftu i miłośnik stylu industrialnego. Przegrody nie ograniczają wolności, symbolicznie dzielą wielką przestrzeń na mniejsze strefy. Oddzielisz strefę wypoczynkową, jadalnią, rekreacyjną, sanitarną, a także wygospodarujesz miejsce dla gości niespodziewanych lub przeznaczoną stricte do pracy lub nauki. Przegrody industrialne przepuszczają ogromną ilość światła, więc Twój loftowy apartament nie traci klimatu wolności. Przestrzeń pozostaje nieograniczona, ale zmienia się nie do poznania. 

Osłony industrialne w kawiarni

Poczuj ducha wolności i zyskaj:

  • intymność;
  • strefy użytkowe;
  • niepowtarzalny klimat;
  • światło, światło i jeszcze raz światło!

Jesteśmy specjalistami w wielkim formacie i zwolennikami stylu industrialnego.

Reklama postpandemiczna, czyli jakie są obecnie najlepsze miejsca do promowania się i jakie można wykorzystać gadżety?

15/07/2020
dodany przez Mint2Print
 Reklama postpandemiczna, czyli jakie są obecnie najlepsze miejsca do promowania się i jakie można wykorzystać gadżety?

W czasie pandemii już nic nie jest takie samo. Preferencje konsumentów również wydają się zupełnie inne. Inaczej więc powinna wyglądać strategia marketingowa firm, którym faktycznie zależy na utrzymaniu obecnych i pozyskaniu nowych klientów. Jak temu wyzwaniu podołać? Gdzie się promować i jakimi gadżetami reklamowymi posługiwać?

Niestandardowe nośniki reklamowe

15/07/2020
dodany przez Mint2Print
  Niestandardowe nośniki reklamowe

Z jednej strony koronawirus wzbudza ogromne obawy o zdrowie, a nawet życie, o przyszłość firm i całej gospodarki, z drugiej zaś, choć ogranicza w prowadzeniu biznesu, stwarza zarazem nowe możliwości w zakresie reklamy i dotarcia do klienta. Jakie nośniki reklamowe mogą się teraz sprawdzić?

Jak urządzić strefę relaksu na eventach zewnętrznych? Wykorzystanie puf, leżaków reklamowych i nie tylko...

20/05/2020
dodany przez Mint2Print

Targi, wystawy, firmowe pikniki, koncerty i inne imprezy masowe to idealne miejsce na promowanie swojej firmy. Na tego rodzaju eventach doskonale sprawdzają się strefy relaksu, w których uczestnicy mogą odpocząć, nabrać sił czy porozmawiać w spokoju. Dobrze zorganizowana strefa relaksu jest doskonałym sposobem na rozreklamowanie marki i sprawienie, że będzie się ona dobrze kojarzyć.

 

Reklama outdoorowa — czy wciąż warto ją stosować?

20/05/2020
dodany przez Mint2Print

Reklama outdoorowa, znana również jako out of home (ang. poza domem), to nic innego jak reklama zewnętrzna, czyli szyldy, banery, billboardy, plakaty itp. W przeciwieństwie do ograniczonych czasowo reklam internetowych, wiele form reklamy outdoorowej jest trwała i stale dostępna dla klientów. Jest to więc idealny sposób na zwrócenie uwagi i pozyskanie nowych klientów.

 

Koce reklamowe i obrusy z nadrukiem — zadbaj o detale swojego wizerunku

20/05/2020
dodany przez Mint2Print
 Koce reklamowe i obrusy z nadrukiem — zadbaj o detale swojego wizerunku

W marketingu mówi się, że "jak Cię widzą, tak Cię cenią". Oznacza to, że wizerunek znacząco wpływa na wartość produktów i usług. Klient jest skłonny zapłacić więcej firmie, którą postrzega jako bardziej kompetentną, lepiej zorganizowaną i bardziej mu znaną. Jednym z elementów budowania wizerunku są gadżety reklamowe, w tym koce z nadrukiem. W tym artykule opowiemy o tym, jak można je efektywnie wykorzystać.

Tło w audycjach online - wykorzystanie ścianek reklamowych i roll-up

04/05/2020
dodany przez Mint2Print
 Tło w audycjach online - wykorzystanie ścianek reklamowych i roll-up

Audycje online, streamingi, vlogi i inne formy audiowizualnego przekazu w sieci zyskują coraz większą popularność. Są doskonałym narzędziem do budowania marki osobistej i firmowej, wzbogacają przekaz marketingowy, a coraz częściej stanowią samodzielne źródło dochodu. Stworzenie profesjonalnej audycji wymaga dbałości o szczegóły nie tylko w sferze merytorycznej, ale również wizualnej. Ścianki reklamowe wykorzystane jako tło do takich nagrań pomogą stworzyć odpowiednią atmosferę i będą idealnym sposobem na wyeksponowanie logo i innych elementów identyfikacji wizualnej marki.

 

Jak promować firmę latem, czyli o sezonowej reklamie outdoorowej

07/04/2020
dodany przez Mint2Print
 Jak promować firmę latem, czyli o sezonowej reklamie outdoorowej

Reklama outdoorowa nie traci na popularności i skuteczności nawet w dobie internetu. Styczność klienta z materiałami promocyjnymi w przestrzeni publicznej wciąż stanowi jeden z najlepszych sposobów na reklamę i budowanie świadomości marki. Okres letni jest doskonałym momentem na zintensyfikowanie działań outdoorowych, pozwala bowiem dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów. Jakie gadżety sprawdzą się najlepiej?

Rodzaje ścianek reklamowych i ich wykorzystanie

20/02/2020
dodany przez Mint2Print
 Rodzaje ścianek reklamowych i ich wykorzystanie

Ścianki reklamowe są doskonałą metodą prezentacji firmy, osób i produktów. Przydają się na targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych. Chętnie korzystają z nich usługodawcy, sprzedawcy, a także politycy czy celebryci. W tym artykule podpowiemy, jak wybrać ściankę reklamową odpowiednią do różnych celów.

Komentarze

No jako tako może być
Bardzo ciekawe treści, z pewnością będę zaglądać!
Napisz opinię