Jak przygotować dobre stoisko eventowe?

03/05/2021
dodany przez Mint2Print
 Jak przygotować dobre stoisko eventowe?

Przygotowanie dobrego stoiska reklamowego wbrew pozorom wcale nie jest trudne. Wymaga tylko dobrego pomysłu, odpowiedniego przygotowania i spełnienia kilku warunków, o których więcej piszemy w naszym praktycznym poradniku. Zachęcamy do jego przeczytania bez względu na to, czy przygotowujesz się do pierwszego udziału w targach, czy masz już doświadczenie w tego typu eventach.

Dobre stoisko targowe, czyli… jakie? O tym, co powinieneś wiedzieć na początek

Zanim przejdziemy do omawiania tego, jak zorganizować dobre stoisko na event, na przykład na targi, zastanówmy się, jakie właściwie warunki powinno ono spełniać. Co jest najważniejsze? Cóż, nie da się ukryć, że tego typu miejsce na dość tłocznych zazwyczaj eventach ma na celu przyciągnięcie do ekspozycji Twojej marki klientów i wyróżnienie się na tle konkurencji, czyli przede wszystkim stoisk innych firm. Nie zawsze jest to łatwe, bo nad projektowaniem nowoczesnych stoisk reklamowych zaczynają w dzisiejszych czasach pracować wyspecjalizowane ekipy, a budżety, jakie przedsiębiorstwa inwestują w targi, często przekraczają możliwości mniejszych marek czy start-upów. Nie oznacza to jednak, że możesz się od razu poddać! Tak naprawdę możesz niedrogim kosztem zorganizować naprawdę ciekawą przestrzeń targową, która będzie oddawała ducha Twojego biznesu i sprawi, że nawiążesz nowe atrakcyjne kontakty z odbiorcami czy kontrahentami. Jak przygotować stoisko na event i co będzie Ci potrzebne? Oto garść podpowiedzi.

Stoisko firmowe na targach - jak je przygotować?

Od czego zacząć planowanie swojej obecności na targach? Przede wszystkim od przygotowania dobrej oferty, czyli na przykład kuponów rabatowych dla osób, które cię odwiedzą i od opracowania materiałów, które pomogą klientom zrozumieć, dlaczego powinni postawić właśnie na Twoją markę. Niezbędne będzie odpowiednie przeszkolenie personelu, a nawet wewnętrzna burza mózgów, na której wspólnie wyłonicie cechy wyróżniające produkt lub markę, warte podkreślenia na evencie. W następnej kolejności opracuj układ stoiska, biorąc pod uwagę dostępny metraż czy chociażby ilość produktów, jakie chcesz pokazać odbiorcom (jeśli uczestnictwo w evencie zamierzasz połączyć ze sprzedażą). Doskonałym pomysłem, zwłaszcza jeśli planujesz często brać udział w takich imprezach, jest inwestycja w modułowe, podświetlane stoisko targowe, które łatwo zdemontujesz i przetransportujesz do magazynu. W naszej ofercie znajdziesz zarówno stoiska wystawowe o szerokości 2 m, jak i 9 m. Ich zaletą jest idealnie napięta na aluminiowym stelażu grafika, którą drukujemy metodą sublimacji. Warte uwagi są też ścianki Smart Display Modular z grafiką drukowaną na tkaninie poliestrowej stretch.

Świetnym wyborem na targi są też ścianki reklamowe, które możesz potraktować jako nośnik informacji, element zamykający przestrzeń Twojego stoiska od tyłu, ale też ciekawy gadżet dla odwiedzających (na przykład jako fotościankę). Twoje stanowisko będzie się prezentowało bardziej profesjonalnie i ekskluzywnie, jeśli wybierzesz też gotową ladę wystawienniczą, złożoną z lekkiej konstrukcji i elastycznego materiału z dowolnym nadrukiem pasującym do Twojej marki.

O czym jeszcze warto pamiętać, planując stoisko targowe?

Wiesz już, jaką ladę wystawienniczą i ściankę reklamową wybierzesz na najbliższe targi? Teraz pora przygotować więcej atrakcji dla swoich klientów. Weź pod uwagę wszystko, co może przyciągnąć do Twojej strefy. Stwórz na przykład kącik relaksu z leżakami reklamowymi i parasolami z logo Twojej marki, w którym będziesz serwować pyszną kawę albo zorganizuj konkurs Instagramowy na zdjęcie zrobione z motywem czy hasłem nadrukowanym na rollupie reklamowym na Twoim stanowisku. Wszystkie produkty reklamowe powinny pasować do estetyki i kolorystyki marki. Tu zdecydowanie spójność zadziała na Twoją korzyść.

Odpowiednio przygotowane mobilne stoisko targowe to połowa sukcesu - powinny wziąć to pod uwagę nawet te marki, które zdecydowanie stawiają na merytoryczny przekaz czy świetnie przeszkoloną załogę pracowników. Atrakcyjne ścianki reklamowe, stoiska i lady wystawiennicze, a nawet leżaki z nadrukiem wyróżnią Cię na tle konkurencji i sprawią, że Twoja strefa będzie najchętniej odwiedzanym na evencie miejscem. Pamiętaj też o pysznej kawie i ulotkach z kodem rabatowym dla odwiedzających - tego typu gratisy zawsze zostaną dobrze zapamiętane i przyniosą Ci popularność.

Komentarze

Postów nie znaleziono

Napisz opinię