Do czego służą ścianki reklamowe i dlaczego warto wybrać tę formę reklamy?

20/08/2021
dodany przez Mint2Print
 Do czego służą ścianki reklamowe i dlaczego warto wybrać tę formę reklamy?

Ścianki reklamowe to kolejny z nośników reklamowych, które skutecznie pobudzają wyobraźnię speców od marketingu. Jeśli sam tworzysz strategię PR-ową dla swojej firmy, zajrzyj do naszego poradnika, w którym znajdziesz najlepsze sposoby na wykorzystanie ścianek tekstylnych czy ścianek reklamowych pop-up. A zatem zaczynamy!

Ścianka reklamowa - co to jest i do czego służy? Podstawowe informacje

Ścianki reklamowe to nie relikt przeszłości, ale wciąż modny, uniwersalny i wielofunkcyjny nośnik, który można wykorzystać na nieskończenie wiele sposobów. Są nieodłącznym elementem branży eventowej, ale za chwilę przekonasz się, że to tylko jedna z wielu możliwości ich zastosowania. Jakie są ich zalety? Pozwalają tworzyć ciekawe aranżacje bez wysiłku i sporego wkładu finansowego - same w sobie nie tylko są łatwe w transporcie, ale też umożliwiają zmianę wydruku na tym samym stelażu, na przykład wykonanym z aluminium. Warto się rozejrzeć za odpowiednią ścianką w takim miejscu, jak nasz sklep internetowy z produktami reklamowymi, który oferuje wiele rodzajów ścianek tekstylnych najwyższej jakości. Proponujemy naszym klientom mniejsze i większe modele, w tym szczególnie popularne o długości 2, 3, 4 czy nawet 5 metrów. Niektóre modele umożliwiają też zamontowanie dwustronnej grafiki, a wszystkie są lekkie, praktyczne, wytrzymałe na uszkodzenia mechaniczne i dostępne w komplecie ze specjalną torbą do transportu. Jak i gdzie zastosować takie standy reklamowe? Przekonaj się, jak wiele jest odpowiedzi na to pytanie!

Ścianka reklamowa na konferencji lub stoisku targowym

Jeden z najbardziej oczywistych i trafionych sposobów na reklamę to wykorzystanie odpowiedniej wielkości ścianki reklamowej z nadrukiem na imprezie branżowej, na przykład targach czy konferencji. Na tego typu nośniku możesz nie tylko zaprezentować logo czy inne elementy swojej identyfikacji wizualnej, ale też wykorzystując język korzyści, wymienić benefity wynikające z zaufania Twojej marce. Informacja o promocjach, zakres działalności, opinie zadowolonych użytkowników, plany rozwoju? O tym wszystkim możesz śmiało napisać na ściance tekstylnej, odpowiednio projektując nadruk (powinien być dostosowany do wielkości nośnika reklamowego i odległości, z jakiej będzie odbierana treść).

Ścianka ekspozycyjna jako element dekoracji

Ściankę tekstylną możesz wykorzystać także jako element dekoracyjny, na przykład podczas wesel czy imprez integracyjnych. W takim przypadku nośnik nie musi być zadrukowany od góry do dołu w logotyp Twojej marki. Uwierz nam, że wystarczy interesujący, związany z tematem wydarzenia motyw, który będzie stanowił dobre tło do zdjęć. Subtelnie umieszczone, niewielkie logo Twojej marki z pewnością zostanie dostrzeżone i pozytywnie zapamiętane! Jeśli interesuje Cię takie rozwiązanie, zainwestuj w stand reklamowy z możliwością wymiany grafiki, na przykład w zależności od wydarzenia, pory roku, określonych świąt czy od osób, dla których urządzasz przyjęcie.

Ścianki tekstylne z nadrukiem jako element architektury

Wyżej opisane zastosowanie dla ścianek wystawowych wiąże się też z kolejną funkcją: mogą one z powodzeniem zagrać rolę mobilnego, dekoracyjnego elementu architektonicznego. Za ich pomocą oddzielisz różne strefy w lokalu, przygotujesz poczekalnię z prawdziwego zdarzenia czy wyznaczysz recepcję. Odpowiednio umiejscowione ścianki ekspozycyjne mogą być też wskazówką dla nowych klientów, jak dotrzeć do Twojej siedziby, jeśli na przykład znajduje się w sporym biurowcu czy w budynku użyteczności publicznej.

Ścianka reklamowa pop-up jako element aranżacji mobilnego stoiska

Ścianki reklamowe pop-up charakteryzują się łatwym sposobem montażu i niewielką wagą, która ułatwia ich transport i samodzielne rozłożenie nawet przez mniej doświadczone w tym temacie osoby. To sprawia, że tego typu produkt reklamowy będzie idealnym wyborem na przykład do mobilnych stoisk, które każdego dnia muszą być rozkładane i składane na nowo przez pracownika. Przykładem mogą być punkty sprzedażowe czy usługowe na nadmorskim deptaku, w przestrzeni miejskiej, na kilkudniowym festiwalu plenerowym. W takim przypadku ścianka tekstylna nie tylko pełni rolę nośnika atrakcyjnej z Twojej perspektywy treści, ale też pozwala zaaranżować wygodną, oddzieloną od otoczenia przestrzeń. Weź pod uwagę nowoczesne ścianki w kształcie łuku czy serpentyny, które dodadzą stoisku nowoczesnego charakteru. Ścianka reklamowa to fantastyczny sposób na zareklamowanie swojej firmy nie tylko na konferencji biznesowej czy promocji nowej książki poczytnego autora. Świetnie się sprawdzi także w przestrzeni publicznej czy w lokalu, na przykład jako element odgradzający różne strefy. Jeśli chcesz zainwestować w jakość, sprawdź nasze produkty reklamowe, które cieszą się pozytywną opinią wśród najbardziej wymagających przedsiębiorców!

Komentarze

Postów nie znaleziono

Napisz opinię