Chcesz być pewien, że w pełni wykorzystujesz reklamowy potencjał swojego biznesu? Koniecznie sprawdź, czy znasz wszystkie rodzaje nośników i czy jesteś w stanie dostrzec różnice między nimi. Wiedza na ten temat pozwoli Ci uniknąć nie tylko oczywistych błędów formalnych, ale też ochroni Cię przed...
Wyspa handlowa jest ciekawym rozwiązaniem nie tylko dla małych firm. Z powodzeniem można oferować na niej zarówno towary, jak i usługi. Jej ogromnymi zaletami są niski koszt wynajmu i usytuowanie na najbardziej ruchliwych pasażach. Jednak jak zaaranżować wyspę, aby przyciągała do siebie...
Wszelkiego rodzaju targi są doskonałą okazją do zdobycia klientów i nawiązanie nowych relacji biznesowych. Jednak jak przyciągnąć do siebie gości i przebić się przez tak dużą konkurencję innych firm? Kluczem do sukcesu jest odpowiednio zaprojektowane stoisko. W dzisiejszym wpisie podpowiemy, jak...
Czy warto reklamować swój biznes na targach, kiedy cały świat z powodu pandemii koronawirusa raczej skłania się ku przeniesieniu działalności do sieci? Oczywiście! Jeśli nie jesteś przekonany, zebraliśmy dla Ciebie 3 argumenty, które pozwolą Ci zrozumieć, dlaczego przygotowanie stoiska na...
Komunikacja jest kluczem do wzajemnego zrozumienia, a w efekcie - do sukcesu. Ta zasada sprawdza się również w biznesie, zwłaszcza jeśli w grę wchodzi konieczność zlecenia pracy nad produktami reklamowymi zewnętrznej agencji. Jak nie dopuścić do nieporozumień? Przyda się konkretny brief. O tym,...
„Jak Cię widzą, tak Cię piszą” - ta stara jak świat zasada jak najbardziej sprawdza się w biznesie. Zwłaszcza w przypadku coraz bardziej wyśrubowanych oczekiwań klientów i konkurencji, która depcze nam po piętach. Jak sprawić, żeby asem w rękawie stał się spójny wizerunek marki i jak w ogóle o...
Zaprojektowanie roll-upu reklamowego traktujesz jako konieczność, nie poświęcając temu większej uwagi? Zmień podejście i spraw, żeby ten niepozorny element stał się uzupełnieniem koncepcji reklamowej Twojego biznesu! Sprawdź, jaki design najlepiej się sprawdzi i dlaczego!
Konkurencja nie śpi, Ty też nie powinieneś. Jeśli chcesz się wyróżnić na tle innych firm, koniecznie skorzystaj ze skutecznych sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Nie tylko w internecie! Jak zadbać o swój rozwój poza siecią i najlepiej zareklamować produkty oraz usługi? Sprawdź pomysły,...
W czasach reklamy internetowej wydaje się, że stoiska targowe, to niepotrzebny wydatek i relikt przeszłości. Ale należy pamiętać, że nic nie jest w stanie zastąpić relacji międzyludzkich. Dlatego dla wielu branż targi i konferencje to podstawa i znakomita okazja, żeby zaprezentować ofertę firmy...
Wyprodukowane przez nas osłony industrialne są szczególnie pomocne w zaaranżowaniu przestrzeni loftowej , wielkich poprzemysłowych hal, czy postindustrialnych hangarów. Chętnie stosowane są w restauracjach, biurach urządzonych w stylu industrialnym. Dodają intymności i stylu. Dzięki nim...
W czasie pandemii już nic nie jest takie samo. Preferencje konsumentów również wydają się zupełnie inne. Inaczej więc powinna wyglądać strategia marketingowa firm, którym faktycznie zależy na utrzymaniu obecnych i pozyskaniu nowych klientów. Jak temu wyzwaniu podołać? Gdzie się promować i jakimi...
Z jednej strony koronawirus wzbudza ogromne obawy o zdrowie, a nawet życie, o przyszłość firm i całej gospodarki, z drugiej zaś, choć ogranicza w prowadzeniu biznesu, stwarza zarazem nowe możliwości w zakresie reklamy i dotarcia do klienta. Jakie nośniki reklamowe mogą się teraz sprawdzić?
Targi, wystawy, firmowe pikniki, koncerty i inne imprezy masowe to idealne miejsce na promowanie swojej firmy. Na tego rodzaju eventach doskonale sprawdzają się strefy relaksu, w których uczestnicy mogą odpocząć, nabrać sił czy porozmawiać w spokoju. Dobrze zorganizowana strefa relaksu jest...
Reklama outdoorowa, znana również jako out of home (ang. poza domem), to nic innego jak reklama zewnętrzna, czyli szyldy, banery, billboardy , plakaty itp. W przeciwieństwie do ograniczonych czasowo reklam internetowych, wiele form reklamy outdoorowej jest trwała i stale dostępna dla klientów....
W marketingu mówi się, że "jak Cię widzą, tak Cię cenią". Oznacza to, że wizerunek znacząco wpływa na wartość produktów i usług. Klient jest skłonny zapłacić więcej firmie, którą postrzega jako bardziej kompetentną, lepiej zorganizowaną i bardziej mu znaną. Jednym z elementów budowania wizerunku...
Audycje online, streamingi, vlogi i inne formy audiowizualnego przekazu w sieci zyskują coraz większą popularność. Są doskonałym narzędziem do budowania marki osobistej i firmowej, wzbogacają przekaz marketingowy, a coraz częściej stanowią samodzielne źródło dochodu. Stworzenie profesjonalnej...
Reklama outdoorowa nie traci na popularności i skuteczności nawet w dobie internetu. Styczność klienta z materiałami promocyjnymi w przestrzeni publicznej wciąż stanowi jeden z najlepszych sposobów na reklamę i budowanie świadomości marki. Okres letni jest doskonałym momentem na...
Ścianki reklamowe są doskonałą metodą prezentacji firmy, osób i produktów. Przydają się na targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych. Chętnie korzystają z nich usługodawcy, sprzedawcy, a także politycy czy celebryci. W tym artykule podpowiemy, jak wybrać ściankę reklamową...
Skuteczna promocja firmy to podstawa. Niezależnie od skali naszego biznesu musimy dotrzeć do klientów, reklamować nasze produkty czy usługi i budować świadomość marki. Działania offline mają szczególne znaczenie dla małych firm funkcjonujących na rynku lokalnym, ale skorzystać z nich mogą...
Wystrój i dekoracja biura to kwestie niezwykle istotne przy tworzeniu siedziby firmowej. Odpowiednia aranżacja wnętrza nie tylko pobudza kreatywność i zwiększa wydajność pracowników. To w dużej mierze również Twoja wizytówka, na którą klienci z pewnością zwrócą uwagę. Pełni również funkcję...
Targi i eventy branżowe to idealne okazje do zaprezentowania swojej firmy oraz pozyskania nowych klientów. Niezwykle istotny jest przy tym wygląd i wyposażenie przestrzeni wystawienniczej, która buduje Twój wizerunek. Nawet niewielkie stoisko powinno być efektowne i estetyczne.
Technika druku sublimacyjnego -druk tego typu rozpoczyna się od przygotowania projektu graficznego.Przygotowany projekt graficzny jest przekazywany do maszyny drukującej Mimaki TS500P- 3200, maszyna tego typu przenosi projekt graficzny na tak zwany papier transferowy, stosujemy tylko barwniki...
Smart Frame to nowoczesny system tkanin napinanych na ramę. Złożony jest z aluminiowej ramy oraz wysokiej jakości grafiki drukowanej cyfrowo na tkaninie. Obszyta gumką sylikonową tkanina pozwala na łatwe i szybkie wpięcie w ramę.