Jak może wyglądać Twoje stoisko targowe? Inspiracje

13/11/2020
dodany przez Mint2Print
Wszelkiego rodzaju targi są doskonałą okazją do zdobycia klientów i nawiązanie nowych relacji biznesowych. Jednak jak przyciągnąć do siebie gości i przebić się przez tak dużą konkurencję innych firm? Kluczem do sukcesu jest odpowiednio zaprojektowane stoisko. W dzisiejszym wpisie podpowiemy, jak je uatrakcyjnić, aby przyciągnąć do siebie jak najwięcej odwiedzających.

Zabudowa szeregowa – mała powierzchnia, ale przyciągająca spojrzenie

W odpowiednim wykorzystaniu potencjału reklamowego stoiska dużą rolę odgrywa nie tylko powierzchnia, ale także sposób jego zabudowy. W przypadku stoisk szeregowych masz jedynie jedną ścianę otwartą na kontakt z odwiedzającymi. Zabudowa tego typu cechuje się zazwyczaj małym metrażem. Musisz więc dokładnie przemyśleć wszelkie powierzchnie reklamowe, aby nie stworzyć efektu przesytu i zamiast przyciągnąć odwiedzających, zniechęcisz ich do zatrzymania się przy Twoim stoisku.

Doskonałym rozwiązaniem zarówno praktycznym, jak i estetycznym są lady targowe. W przypadku naprawdę małych stoisk możesz wybrać ladę zajmującą miejsce od ścianki do ścianki. Dzięki temu zyskasz przestrzeń do rozmów z klientami i prezentacji swoich produktów. Jej powierzchnię możesz pokryć dowolną reklamą. Duża powierzchnia lady sprawi, że z pewnością nie umknie ona uwadze odwiedzających.
Możesz także wybrać ladę w kształcie niewielkiego słupka. Ten rodzaj sprawdzi się w nieco większych stoiskach szeregowych, gdzie będziesz miał możliwość zaproszenia gości do środka i prezentacji produktów na półkach wystawienniczych. Przykładem może być lada reklamowa Ovis. Jej powierzchnię również zadrukujemy wybraną przez Ciebie grafiką.

Zabudowa narożna – potencjał drzemiący w małej przestrzeni

Ten rodzaj zabudowy daje już nieco większe możliwości ze względu na obecność jedynie dwóch ścian. Pozostała przestrzeń pozwoli Ci nawiązać kontakt z gośćmi. Stoiska tego typu zazwyczaj mają także nieco większą powierzchnię.

Oprócz trybunek reklamowych w pasującym do stoiska rozmiarze możesz wykorzystać także miejsce na ścianach i rollupy reklamowe. Dzięki otwartej przestrzeni stoiska możesz postawić je w dowolnym miejscu, a wydrukowana na nich grafika będzie bardzo dobrze widoczna. Tego rodzaju element może posłużyć Ci do oddzielenia stref na stoisku bądź zapewnienia odrobiny prywatności przy stoliku dla odwiedzających.

Półwyspa – jedna ściana i tysiące możliwości

Jeszcze większe możliwości aranżacyjne zapewnia półwyspa. W tego rodzaju zabudowie masz jedynie jedną ścianę, która odgradza Cię od klienta. Postaraj się więc o efektowne tło. Całą ściankę reklamową możesz pokryć przyciągającą wzrok grafiką.

Na półwyspie masz już możliwość umieszczenia wszystkich ważnych elementów aranżacyjnych stoiska. Na osobnych ściankach możesz umieścić półki z produktami. Ich usytuowanie pozwoli Ci efektywnie oddzielić strefę ze stolikami i zaplecze magazynowo-kuchenne od części prezentującej Twoje towary, gdzie z pewnością nieustannie będą przechadzać się odwiedzający.

Jak zaaranżować przestrzeń komunikacyjną? Oprócz oddzielenia jej od nieustannego szumu charakterystycznego dla targów z pewnością przyda się w niej wygodne siedzisko i stolik. Te elementy również możesz wykorzystać jako przestrzeń reklamową. W naszym sklepie znajdziesz między innymi pufy, które możemy zadrukować Twoim logo. Pufa reklamowa Sako jest niezwykle wygodna. Odwiedzający Cię goście z pewnością będą chcieli odpocząć na niej dłużej. Możesz zorganizować na swoim stoisku także ekspres do kawy. Napój ten z pewnością umili rozmowę i ją przedłuży.

Wyspa – zbuduj atrakcyjny wizerunek swojej firmy

Wyspa pozwoli Ci zrealizować najbardziej śmiałe projekty. W tego typu zabudowie nie ma rzeczy niemożliwych. Odwiedzający mogą nawiązać z Tobą kontakt ze wszystkich stron. Umieszczone na niej ścianki spełniają jedynie funkcje reklamowe bądź prezentujące produkty. Możesz zdecydować się na jedną długą ladę bądź kilka mniejszych w zależności od oddelegowanej liczby pracowników do obsługi stoiska.

Na wyspie trudno jest również o przesadę. Swoją reklamą możesz pokryć nie tylko przedmioty znajdujące się na poziomie wzroku. Warto wykorzystać potencjał drzemiący także w reklamach zawieszonych nad głowami odwiedzających i znajdujących się pod ich stopami.
W naszym sklepie znajdziesz reklamy sufitowe, które doskonale dopełnią aranżację Twojego stoiska. Przykładowo reklamę podwieszaną Light koło możesz umieścić nad całą powierzchnią swojego stoiska bądź jedynie nad jego częścią np. nad ladą.

Nie zapomnij także o podłodze. Dywany z nadrukiem zawsze wnoszą do stoiska odrobinę ciepłej atmosfery. Pokryte ciekawym nadrukiem z pewnością zapadną w pamięć odwiedzającym.

Każdy element stoiska wystawowego może spełniać funkcję promocyjną. Zarówno ściany, podłogi, lady, jak i pufy, możesz pokryć chwytliwą reklamą. Kluczem jednak jest taki dobór elementów reklamowych, aby nie “przeładowały” całego stoiska, tylko stworzyły spójną aranżację. W jego przygotowaniu z chęcią Ci pomożemy.

Komentarze

Postów nie znaleziono

Napisz opinię