3 korzyści z udziału w targach, kiedy wszystko przechodzi z offline na online

16/10/2020
dodany przez Mint2Print
 3 korzyści z udziału w targach, kiedy wszystko przechodzi z offline na online

Czy warto reklamować swój biznes na targach, kiedy cały świat z powodu pandemii koronawirusa raczej skłania się ku przeniesieniu działalności do sieci? Oczywiście! Jeśli nie jesteś przekonany, zebraliśmy dla Ciebie 3 argumenty, które pozwolą Ci zrozumieć, dlaczego przygotowanie stoiska na targach jest (zwłaszcza teraz) naprawdę dobrym pomysłem.

1. Klienci na pewno to docenią

Chociaż z pewnością mniej osób zdecyduje się na odwiedzenie branżowych targów niż we wcześniejszych latach, nie warto z nich rezygnować. Wiele marek koncentruje się teraz na działaniach podejmowanych w sieci, takich jak zakupy czy zamówienia online, kontakt przez formularze albo maile, a nie bezpośrednie spotkania. To na pewno dobry środek zaradczy, w dodatku niezła szansa na rozwinięcie swojego biznesu w Internecie. Nie możemy jednak zapominać o tych klientach, którzy zdecydowanie preferują realne, tradycyjne formy kontaktu bądź zakupów. Wielu konsumentów, którzy do tej pory raczej stronili od świata wirtualnego, w ostatnich kilku miesiącach poczuli się zmuszeni do zmiany swoich przyzwyczajeń. To właśnie Ci ludzie z pewnością docenią Twoją obecność na targach. W końcu nic tak naprawdę nie zastąpi bezpośredniego kontaktu. Przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności, obie strony będą bezpieczne. Warto zwrócić uwagę na fakt, że we wrześniu odbyły się  ogromne targi samochodowe w Pekinie - to znak, że świat jest gotowy na ponowne otwarcie biznesu. Oczywiście na nowych zasadach.

Co daje udział w targach?

2. Pokażesz, że wspierasz branżę

W trudnych czasach Covid-19 szczególnie istotna jest biznesowa solidarność. Branża targowa była jedną z tych, które najmocniej odczuły skutki pandemii. Po jej ogłoszeniu, w marcu 2020 roku, magazyn Forbes alarmował na swojej stronie internetowej: „85 proc. firm branży targowej w Polsce straciło jedyne źródło przychodu. Już co czwarta firma z tego sektora rozważa zwolnienie co najmniej połowy swoich pracowników”. Z kolei Grażyna Grabowska, prezes zarządu spółki Targi w Krakowie, w rozmowie z portalem Chemia i Biznes tłumaczyła: „Obiekty targowe w Polsce, organizatorzy, szereg firm świadczących usługi – wszyscy oni jakby przestali istnieć. Pół tysiąca firm z naszej branży, 50 tysięcy pracowników i współpracowników, którzy do niedawna aktywnie działali, zarabiając na siebie i budując polską gospodarkę, z powodu epidemii straciło rację bytu”. Organizatorzy targów, konferencji czy innych wydarzeń na co dzień zajmują się tym, żeby przygotować Ci odpowiednie warunki do zaprezentowania swojej marki. Teraz możesz pokazać swoje wsparcie dla branży i zdecydować się na udział. Zostaniesz dostrzeżony nie tylko przez klientów, ale również przez potencjalnych kontrahentów, którzy na pewno docenią Twoje zaangażowanie w tym pandemicznym okresie.

3. Wyróżnisz się na tle konkurencji

Skoro wiele przedsiębiorstw decyduje się na zmasowany odwrót w stronę działań podejmowanych w Internecie, Ty… wykorzystaj swoją szansę i skup się na reklamie offline lub na obecności na targach. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że będziesz miał szansę wyróżnić się i zostać zapamiętanym. Przygotuj pieczołowicie swoje stoisko, inwestując w ciekawe standy reklamowe, flagi firmowe czy ścianki tekstylne, które pozwolą wyeksponować wszystkie wartości Twojej marki. Zamówisz je wygodnie, bez wychodzenia z domu, na naszej stronie internetowej, oferującej produkty reklamowe najwyższej jakości.

Udział w targach - to musisz wiedzieć

Zastanawiasz się, czy udział w targach biznesowych, czy branżowej konferencji to dobry pomysł? Zapoznaj się z zebranymi przez nas argumentami, a z pewnością zrozumiesz, dlaczego w dobie Covid-19 nie warto blokować ekspansji swojego biznesu i kierować reklamę wyłącznie do sieci. Pamiętaj jednak, że w tak trudnej sytuacji, w jakiej wszyscy się obecnie znajdujemy, szczególnie ważne jest to, żeby zadbać o zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa, zalecanych przez Ministerstwo Zdrowia. To nie tylko kwestia tego, żeby Twoja marka prezentowała się na targach profesjonalnie i budziła zaufanie. To przede wszystkim branie odpowiedzialności za zdrowie, a nawet życie Twoje, Twoich pracowników i wszystkich osób, które będą odwiedzały Twoje stoisko. Powinieneś się wyposażyć nie tylko w produkty reklamowe, ale też w środki dezynfekujące (zarówno do powierzchni, jak i do rąk), a także w maseczki ochronne na twarz bądź przyłbice, które możesz zamówić u nas. Koniecznie stosuj się do zaleceń organizatora targów, dotyczących, chociażby reżimu sanitarnego czy koniecznego dystansu między osobami. Na wszelki wypadek zabierz też ze sobą na targi termometr, żeby mieć w każdej chwili możliwość skontrolowania stanu zdrowia współpracowników. I pamiętaj: w przypadku złego samopoczucia czy jakichkolwiek objawów, które mogłyby wskazywać na zakażenie koronawirusem, skontaktuj się z odpowiednimi służbami i zrezygnuj ze spotkań z innymi osobami.

Jeśli nasz tekst do Ciebie przemówił i dostrzegasz zalety pojawiania się na targach czy innych imprezach branżowych, koniecznie zajrzyj do oferty targowej naszej drukarni. Pomożemy Ci szybko, sprawnie i w rozsądnym budżecie przygotować się do każdego wydarzenia. U nas zamówisz odpowiednie banery reklamowe, ścianki tekstylne czy lady wystawiennicze, ale też maseczki i przyłbice.

Komentarze

Postów nie znaleziono

Napisz opinię