Koce reklamowe i obrusy z nadrukiem — zadbaj o detale swojego wizerunku

20/05/2020
dodany przez Mint2Print
 Koce reklamowe i obrusy z nadrukiem — zadbaj o detale swojego wizerunku

W marketingu mówi się, że "jak Cię widzą, tak Cię cenią". Oznacza to, że wizerunek znacząco wpływa na wartość produktów i usług. Klient jest skłonny zapłacić więcej firmie, którą postrzega jako bardziej kompetentną, lepiej zorganizowaną i bardziej mu znaną. Jednym z elementów budowania wizerunku są gadżety reklamowe, w tym koce z nadrukiem. W tym artykule opowiemy o tym, jak można je efektywnie wykorzystać.

Koce reklamowe z nadrukiem — liczy się wygląd i jakość

Przy produkcji gadżetów firmowych, szczególnie tych użytkowych, istotny jest nie tylko ich wygląd, ale również jakość wykonania i związana z tym trwałość oraz funkcjonalność. Chcemy przecież, żeby taki gadżet świadczył o solidności naszej firmy i był używany przez długi czas.

 

W przypadku kocy reklamowych na jakość i właściwości wpływa przede wszystkim materiał i technika wykonania. Koc musi być ciepły, miły w dotyku i łatwy w czyszczeniu.

 

Nasze koce z nadrukiem wykonane są z wysokiej jakości tkaniny polarowej, która nie rozciąga się i nie kurczy w praniu. Jest to materiał oddychający, który zapewnia wysoki komfort cieplny. Polar jest też bardzo miękki i przyjemny. Zaletą naszych kocy jest również to, że można je prać w zwykłej pralce z zastosowaniem standardowych detergentów.

 

Nadruk robiony jest metodą sublimacyjną, dzięki czemu nie spiera się i nie płowieje, a koc zachowuje doskonały wygląd przez bardzo długi czas. Druk sublimacyjny jest metodą pozwalającą uzyskać bardzo estetyczne efekty. Napisy i grafiki umieszczone na tkaninach są wyraźne i precyzyjne, kolory są intensywne i dobrze nasycone, dzięki czemu całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie.

 

Reklamowy potencjał kocy z własnym nadrukiem

Ze względu na dużą powierzchnię koce są świetnym nośnikiem reklamy. Umożliwiają wyeksponowanie logo firmowego, sloganów reklamowych czy atrakcyjnych grafik, obok których nikt nie przejdzie obojętnie.

 

Koce i inne elementy wykonane wedle własnego projektu pozwalają na konsekwentne i przemyślane budowanie wizerunku firmy. Dzięki temu możliwe jest stworzenie unikatowej atmosfery i zapewnienie wielu punktów styczności klienta z marką. To istotne z marketingowego punktu widzenia, ponieważ badania wskazują, że dla zapamiętania marki konsument musi zetknąć się z nią od kilku do kilkunastu razy. Oznacza to, że ekspozycja logo na wielu nośnikach ma realne przełożenie na budowanie świadomości marki.

 

Ważny jest przy tym atrakcyjny projekt nadruku, w którym nasze logo, nazwa firmy czy hasło reklamowe będzie dobrze wyeksponowane. Całość musi być jednocześnie estetyczna wizualne, pozbawiona przesady czy nachalności, aby klienci z chęcią korzystali z takiego gadżetu w różnych okolicznościach.

 

Zastosowanie kocy reklamowych

Koce z nadrukami reklamowymi wykorzystać można na wiele sposobów. Doskonale sprawdzają się jako element wystroju w hotelach i pensjonatach, a także restauracjach czy kawiarniach z ogródkami letnimi.

 

Koce z nadrukowanym logo firmy są eleganckim i funkcjonalnym elementem wyposażenia pokoi hotelowych. Pomogą stworzyć spójny wystrój, dodadzą uroku i zapewnią stały kontakt klienta z marką.

 

Zastosowane w letnich ogródkach restauracji i kawiarni zagwarantują klientom komfort w chłodniejsze wieczory i będą świetną reklamą nie tylko dla gości, ale i  przechodniów.

 

Koce reklamowe sprawdzą się także w ośrodkach SPA, na plażach hotelowych i różnego rodzaju eventach, gdzie zapewnią użytkownikom wygodę i ciepło, budząc przyjemne skojarzenia z marką.

 

Firmowe gadżety są też doskonałym prezentem dla klientów. Koce z nadrukiem można wykorzystać jako nagrodę w konkursach i loteriach. Badania pokazują, że klienci chętnie korzystają z funkcjonalnych upominków zarówno w przestrzeni prywatnej, jak i publicznej. Koce reklamowe zabierane w podróż, na plażę czy piknik będą więc doskonałą metodą promocji o szerokim zasięgu. Okazuje się również, że większość osób, która z różnych względów nie korzysta już z takich gadżetów, przekazuje je innym, zwiększając tym samym efektywność reklamy.

Komentarze

Postów nie znaleziono

Napisz opinię