W czasie pandemii już nic nie jest takie samo. Preferencje konsumentów również wydają się zupełnie inne. Inaczej więc powinna wyglądać strategia marketingowa firm, którym faktycznie zależy na utrzymaniu obecnych i pozyskaniu nowych klientów. Jak temu wyzwaniu podołać? Gdzie się promować i jakimi...
Z jednej strony koronawirus wzbudza ogromne obawy o zdrowie, a nawet życie, o przyszłość firm i całej gospodarki, z drugiej zaś, choć ogranicza w prowadzeniu biznesu, stwarza zarazem nowe możliwości w zakresie reklamy i dotarcia do klienta. Jakie nośniki reklamowe mogą się teraz sprawdzić?
Targi, wystawy, firmowe pikniki, koncerty i inne imprezy masowe to idealne miejsce na promowanie swojej firmy. Na tego rodzaju eventach doskonale sprawdzają się strefy relaksu, w których uczestnicy mogą odpocząć, nabrać sił czy porozmawiać w spokoju. Dobrze zorganizowana strefa relaksu jest...
Reklama outdoorowa, znana również jako out of home (ang. poza domem), to nic innego jak reklama zewnętrzna, czyli szyldy, banery, billboardy , plakaty itp. W przeciwieństwie do ograniczonych czasowo reklam internetowych, wiele form reklamy outdoorowej jest trwała i stale dostępna dla klientów....
W marketingu mówi się, że "jak Cię widzą, tak Cię cenią". Oznacza to, że wizerunek znacząco wpływa na wartość produktów i usług. Klient jest skłonny zapłacić więcej firmie, którą postrzega jako bardziej kompetentną, lepiej zorganizowaną i bardziej mu znaną. Jednym z elementów budowania wizerunku...
Audycje online, streamingi, vlogi i inne formy audiowizualnego przekazu w sieci zyskują coraz większą popularność. Są doskonałym narzędziem do budowania marki osobistej i firmowej, wzbogacają przekaz marketingowy, a coraz częściej stanowią samodzielne źródło dochodu. Stworzenie profesjonalnej...
Reklama outdoorowa nie traci na popularności i skuteczności nawet w dobie internetu. Styczność klienta z materiałami promocyjnymi w przestrzeni publicznej wciąż stanowi jeden z najlepszych sposobów na reklamę i budowanie świadomości marki. Okres letni jest doskonałym momentem na...
Ścianki reklamowe są doskonałą metodą prezentacji firmy, osób i produktów. Przydają się na targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych. Chętnie korzystają z nich usługodawcy, sprzedawcy, a także politycy czy celebryci. W tym artykule podpowiemy, jak wybrać ściankę reklamową...
Skuteczna promocja firmy to podstawa. Niezależnie od skali naszego biznesu musimy dotrzeć do klientów, reklamować nasze produkty czy usługi i budować świadomość marki. Działania offline mają szczególne znaczenie dla małych firm funkcjonujących na rynku lokalnym, ale skorzystać z nich mogą...
Wystrój i dekoracja biura to kwestie niezwykle istotne przy tworzeniu siedziby firmowej. Odpowiednia aranżacja wnętrza nie tylko pobudza kreatywność i zwiększa wydajność pracowników. To w dużej mierze również Twoja wizytówka, na którą klienci z pewnością zwrócą uwagę. Pełni również funkcję...
Targi i eventy branżowe to idealne okazje do zaprezentowania swojej firmy oraz pozyskania nowych klientów. Niezwykle istotny jest przy tym wygląd i wyposażenie przestrzeni wystawienniczej, która buduje Twój wizerunek. Nawet niewielkie stoisko powinno być efektowne i estetyczne.
Technika druku sublimacyjnego -druk tego typu rozpoczyna się od przygotowania projektu graficznego.Przygotowany projekt graficzny jest przekazywany do maszyny drukującej Mimaki TS500P- 3200, maszyna tego typu przenosi projekt graficzny na tak zwany papier transferowy, stosujemy tylko barwniki...
Smart Frame to nowoczesny system tkanin napinanych na ramę. Złożony jest z aluminiowej ramy oraz wysokiej jakości grafiki drukowanej cyfrowo na tkaninie. Obszyta gumką sylikonową tkanina pozwala na łatwe i szybkie wpięcie w ramę.