Zabudowa stoiska targowego - z czego powinna się składać?

30/12/2021
von Mint2Print
 Zabudowa stoiska targowego - z czego powinna się składać?

Od odpowiednio przygotowanego stoiska targowego naprawdę wiele zależy – nie tylko to, jak wygodnie będzie pracownikom poruszać się po wydzielonej przestrzeni i rozmawiać z odwiedzającymi Twoją strefę, ale też to, jak Twoja marka będzie odebrana. Jak zaprojektować stoisko wystawowe, żeby spełniało swoją funkcję? Sprawdź w tym wpisie.

Stoisko targowe – jakie powinno spełniać warunki? Sprawdź, co warto wiedzieć przede wszystkim

Czy przygotowanie doskonałego stoiska targowego to wysiłek, który w ogóle się opłaca? A może najważniejszy, tak czy inaczej, jest sprzedawany przez Ciebie towar bądź oferowana usługa? Czy warto zajmować się tym tematem? Takich wątpliwości ma sporo przedsiębiorców, ale… głównie tych, którzy nie mają większego doświadczenia w uczestniczeniu w różnego rodzaju branżowych imprezach, takich jak targi bądź konferencje. Ci, którzy na sprzedaży i kontakcie z klientem” zjedli zęby”, dobrze wiedzą, że od strefy, którą zajmuje marka w ramach takiego eventu, zależy bardzo wiele: to, jak firma zostanie odebrana przez odwiedzających, jakim zainteresowaniem będzie się cieszyć, czy w ogóle uda jej się wyróżnić na tle konkurencji. Warto też pamiętać, że odpowiednio zaprojektowana zabudowa stoiska targowego to także kwestia bezpieczeństwa i komfortu poruszania się – zarówno klientów, jak i pracowników. Na szczęście istnieje szereg różnego rodzaju rozwiązań, które ułatwią Ci przygotowanie strefy z prawdziwego zdarzenia. Z myślą o następnej imprezie, na której chcesz dobrze wypaść, możesz wybierać pojedyncze elementy i komponować strefę według własnego pomysłu (mamy tu na myśli różnego rodzaju ścianki reklamowe, rollupy, lady targowe czy reklamy sufitowe) lub wybrać gotowe stoiska targowe, na przykład modułowe, z efektownym podświetleniem. Zanim jednak zdecydujesz się na którąś z opcji, sprawdź, o czym tak naprawdę wypada pamiętać.

Jak przygotować najlepsze stoisko targowe?

Chcesz przygotować stoisko targowe, które będzie przyciągać klientów bądź biznesowych partnerów i inwestorów, nakręcać sprzedaż i które pozwoli Twojej marce dać się zapamiętać? Musisz przestrzegać kilku ważnych reguł. Zebraliśmy je dla Ciebie w kilku punktach, żeby ułatwić Ci zadanie przygotowania zabudowy wystawowej.

  • Stoisko targowe musi być przede wszystkim zaprojektowane z głową. Co to oznacza? Przestrzeń przejrzystą, ergonomiczną, wygodną i ułatwiającą rozeznanie się w poszczególnych sektorach. Warto podzielić ją na strefy, na przykład ekspozycyjną, informacyjną i służącą do relaksu, w której ustawisz wygodne leżaki reklamowe z logo marki.
  • Projektując zabudowę stoiska targowego, należy zawsze kierować się względami estetyki. Powinna być ona spójna z DNA marki, utrzymana w charakterystycznej dla niej stylistyce (na przykład minimalistycznej, eleganckiej i sugerującej prestiż bądź młodzieżowej). Ważne, żeby składała się z elementów, które do siebie pasują. Częstym błędem jest na przykład projektowanie każdego kolejnego elementu zabudowy (reklamy sufitowej, rollupu czy ścianki reklamowej) jako osobnej części, na której powiela się te same motywy i informacje. Myśl o wszystkim, co składa się na stoisko targowe jak o jednej kompozycji – leżaki reklamowe czy rollupy mają się wzajemnie uzupełniać, a nie konkurować ze sobą o uwagę!
  • Istotne są też kwestie związane z bezpieczeństwem. Dobrej jakości elementy zabudowy stoiska targowego zagwarantują trwałość i stabilność konstrukcji, będą też zwyczajnie dłużej służyć. Warto też postawić na rozwiązania, które minimalizują konieczność używania trudnych w obsłudze czy wymagających specjalistycznych umiejętności narzędzi. Im prostszy montaż, tym lepiej.

To podstawowe kwestie, które warto wziąć pod uwagę przy projektowaniu stoiska targowego, które będzie skutecznie pracowało na Twój sukces. Jeśli potrzebujesz większej ilości inspiracji, koniecznie czytaj nasz poradnik dalej.

Pomysły, które możesz wziąć pod uwagę przy projektowaniu zabudowy stoiska targowego

Jakie nowoczesne i zaskakujące pomysły warto wziąć pod uwagę, żeby stoisko targowe wyglądało nowocześnie i naprawdę działało na wyobraźnię odbiorców?

  • Pamiętaj o zbudowaniu odpowiedniej atmosfery, która pasuje do oferowanego przez Ciebie produktu czy usługi. Weź pod uwagę zabarwienie i natężenie światła, dźwięki w tle (na przykład muzykę), a nawet zapach, rozpylany za pomocą ultradźwiękowego dyfuzora. Przy sporej konkurencji wszystko może mieć znaczenie!
  • Ciekawym pomysłem jest przygotowanie odpowiedniego poczęstunku, na przykład przygotowanego na ladzie degustacyjnej. Postaraj się wybrać coś, co zaskakuje nie tylko smakiem, ale też wyglądem.
  • Przemyśl, jakie rozrywki i aktywności może zapewnić odwiedzającym Twoje stoisko. Możliwość zrobienia selfie na tle designerskiej ścianki reklamowej z intrygującym motywem, drink na leżakach z logo, rozmowa z celebrytą, a może jakiś konkurs czy quiz? Postaraj się wymyślić coś, na co nie wpadł jeszcze nikt w Twojej branży!

Jak już wiesz, naprawdę niewiele trzeba, żeby przygotować stoisko targowe, które nie tylko zachwyci odbiorców na zbliżającym się branżowym evencie, ale przyda się też w przyszłości. Niezależnie od tego, czy chcesz doposażyć stoisko, które już posiadasz, czy zdecydować się na zaprojektowanie całości “od zera”, sprawdź naszą ofertą targową. Mamy dla Ciebie wyjątkowe możliwości, skrojone w sam raz na miarę Twojego biznesu!

Kommentare

Keine Beiträge gefunden.

Rezension verfassen