Z jednej strony koronawirus wzbudza ogromne obawy o zdrowie, a nawet życie, o przyszłość firm i całej gospodarki, z drugiej zaś, choć ogranicza w prowadzeniu biznesu, stwarza zarazem nowe możliwości w zakresie reklamy i dotarcia do klienta. Jakie nośniki reklamowe mogą się teraz sprawdzić?
Banery reklamowe są jak najbardziej skuteczną metodą promowania usług i produktów. Jednak ze względu na czasy, w jakich żyjemy, warto też pomyśleć o czymś innym. Specjaliści od marketingu potrafią każdy moment i każdą sytuację wykorzystać do ciekawego przedstawienia firmy i jej oferty. Korzystając więc z okazji, warto wziąć pod uwagę produkt, którego aktualnie potrzebuje każdy z nas. Mowa oczywiście o maseczkach ochronnych. Firmy muszą zaopatrzyć swoich pracowników w ten “gadżet”, szczególnie jeśli mają bezpośredni kontakt z kontrahentami. Dlaczego więc nie miałyby obdarować również potencjalnych klientów maseczkami z własnym logo?
Dziś rozdawanie ulotek nie jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ może zwiększyć ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa. Unikamy bezpośredniego kontaktu i dotyku. Maseczka w tym wypadku będzie rozwiązaniem typu win-win. Wystarczy ją wyprać, by móc z niej korzystać. A jeśli maseczki, to… może warto też pomyśleć o oznakowaniu rękawiczek? Na rękawiczkach z różnych materiałów można nanieść dowolne firmowe oznaczenia. Tak samo, jak na przyłbicach czy innych produktach ochrony przed koronawirusem. Swoją drogą ścianki odgradzające również mogą być elementem reklamy połączonej z ochroną. Wystarczy postawić je w odpowiednich miejscach, aby tym sposobem oddzielić od siebie pracowników czy klientów i zachować bezpieczny dystans. Każda ścianka może być zadrukowana w dowolny sposób. Wystarczy tylko opracować przekaz i tło. Nie zapomnijmy również o standach higienicznych z dezynfekcją - zadbają o bezpieczeństwo naszych pracowników i interesantów.
Wszystkie te gadżety jak najbardziej sprawdzą się w zakresie reklamy, szczególnie w aktualnej sytuacji. To znak dla konkurencji, że trzymamy rękę na pulsie i nie damy się tak łatwo wygryźć z biznesu - co więcej, wykazujemy się świadomością i troską o dobro ogółu, zachęcając do bezpiecznego przemieszczania się po przestrzeni miasta. Aby mieć pewność, że produkty reklamowe, które zamawiamy, spełnią nasze wizualne wymagania, warto skorzystać z dostępnej w naszym sklepie internetowym opcji wizualizacji projektów. Wystarczy, że wybierzesz interesujący Cię produkt z naszej oferty, w szybki i prosty sposób pobierzesz szablon, wprowadzisz swój projekt, sprawdzisz jego poprawność i… voilà! Otrzymujesz wizualizację swojego projektu z firmowym logo czy hasłem reklamowym. Teraz wystarczy skontrolować, czy wszystko wygląda tak, jak planowaliśmy.
Jeśli chodzi o artykuły reklamowe, to zapewne pierwsze, co przychodzi nam do głowy to windery reklamowe czy rollupy. Jednak okazuje się, że w tych okolicznościach, szczególnie w okresie letnim, świetnym wyborem mogą być też parawany i leżaki z nadrukiem. To dosyć nietypowa forma reklamy, ale warto się do niej przekonać.
W czasie urlopu zwykle marzymy o tym, aby wylegiwać się leniwie na plaży, i spędzać czas na słodkim dolce far niente, czyli mówiąc wprost: nicnierobieniu. Wówczas wspomniane leżaki i parawany mogą okazać się bardzo skuteczną reklamą. Tym bardziej że to akcesoria, z których większość osób będzie korzystać podczas wypoczynku.
Warto nieustannie pracować nad nowymi rozwiązaniami, także tymi całkiem nietypowymi. Każdy przedmiot codziennego użytku jest dobry do zamieszczenia firmowego logo. By jednak reklama przynosiła efekty, trzeba wybrać te, które sprawdzą się w danym miejscu i czasie najlepiej. Skoro mamy lato i tłumnie udajemy się na plażę, to reklama na leżakach i parawanach będzie świetnym wyborem. W deszczową pogodę możemy promować nasz biznes na parasolach, a w okresie zimy, rozdawać ciepłe rękawice, również z konkretnym oznakowaniem. Możliwości przedsiębiorców w zakresie materiałów promocyjnych są ogromne, a jedynym ograniczeniem jest ich pomysłowość i to, czy wybiorą dobrego partnera do przygotowania produktów reklamowych.
Dlatego planując kolejną kampanię marketingową, warto zastanowić się nad rodzajem reklamy, która będzie skrojona na czasy, w których funkcjonujemy. Warto pokusić się o gadżety niestandardowe jak maseczki czy przyłbice. To świetny przykład niecodziennego nośnika reklamowego. Poza tym to sygnał, że zachęcamy naszych klientów do dbania o bezpieczeństwo swoje i innych, co też procentuje. A poza tym może okazać się doskonałą formą promocji produktów i usług. Warto więc zapoznać się z naszą ofertą artykułów reklamowych. Chętnie udzielimy informacji i posłużymy radą nawet podczas realizacji najbardziej niestandardowych zamówień.