W marketingu mówi się, że "jak Cię widzą, tak Cię cenią". Oznacza to, że wizerunek znacząco wpływa na wartość produktów i usług. Klient jest skłonny zapłacić więcej firmie, którą postrzega jako bardziej kompetentną, lepiej zorganizowaną i bardziej mu znaną. Jednym z elementów budowania wizerunku są gadżety reklamowe, w tym koce z nadrukiem. W tym artykule opowiemy o tym, jak można je efektywnie wykorzystać.
Przy produkcji gadżetów firmowych, szczególnie tych użytkowych, istotny jest nie tylko ich wygląd, ale również jakość wykonania i związana z tym trwałość oraz funkcjonalność. Chcemy przecież, żeby taki gadżet świadczył o solidności naszej firmy i był używany przez długi czas.
W przypadku kocy reklamowych na jakość i właściwości wpływa przede wszystkim materiał i technika wykonania. Koc musi być ciepły, miły w dotyku i łatwy w czyszczeniu.
Nasze koce z nadrukiem wykonane są z wysokiej jakości tkaniny polarowej, która nie rozciąga się i nie kurczy w praniu. Jest to materiał oddychający, który zapewnia wysoki komfort cieplny. Polar jest też bardzo miękki i przyjemny. Zaletą naszych kocy jest również to, że można je prać w zwykłej pralce z zastosowaniem standardowych detergentów.
Nadruk robiony jest metodą sublimacyjną, dzięki czemu nie spiera się i nie płowieje, a koc zachowuje doskonały wygląd przez bardzo długi czas. Druk sublimacyjny jest metodą pozwalającą uzyskać bardzo estetyczne efekty. Napisy i grafiki umieszczone na tkaninach są wyraźne i precyzyjne, kolory są intensywne i dobrze nasycone, dzięki czemu całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie.
Ze względu na dużą powierzchnię koce są świetnym nośnikiem reklamy. Umożliwiają wyeksponowanie logo firmowego, sloganów reklamowych czy atrakcyjnych grafik, obok których nikt nie przejdzie obojętnie.
Koce i inne elementy wykonane wedle własnego projektu pozwalają na konsekwentne i przemyślane budowanie wizerunku firmy. Dzięki temu możliwe jest stworzenie unikatowej atmosfery i zapewnienie wielu punktów styczności klienta z marką. To istotne z marketingowego punktu widzenia, ponieważ badania wskazują, że dla zapamiętania marki konsument musi zetknąć się z nią od kilku do kilkunastu razy. Oznacza to, że ekspozycja logo na wielu nośnikach ma realne przełożenie na budowanie świadomości marki.
Ważny jest przy tym atrakcyjny projekt nadruku, w którym nasze logo, nazwa firmy czy hasło reklamowe będzie dobrze wyeksponowane. Całość musi być jednocześnie estetyczna wizualne, pozbawiona przesady czy nachalności, aby klienci z chęcią korzystali z takiego gadżetu w różnych okolicznościach.
Koce z nadrukami reklamowymi wykorzystać można na wiele sposobów. Doskonale sprawdzają się jako element wystroju w hotelach i pensjonatach, a także restauracjach czy kawiarniach z ogródkami letnimi.
Koce z nadrukowanym logo firmy są eleganckim i funkcjonalnym elementem wyposażenia pokoi hotelowych. Pomogą stworzyć spójny wystrój, dodadzą uroku i zapewnią stały kontakt klienta z marką.
Zastosowane w letnich ogródkach restauracji i kawiarni zagwarantują klientom komfort w chłodniejsze wieczory i będą świetną reklamą nie tylko dla gości, ale i przechodniów.
Koce reklamowe sprawdzą się także w ośrodkach SPA, na plażach hotelowych i różnego rodzaju eventach, gdzie zapewnią użytkownikom wygodę i ciepło, budząc przyjemne skojarzenia z marką.
Firmowe gadżety są też doskonałym prezentem dla klientów. Koce z nadrukiem można wykorzystać jako nagrodę w konkursach i loteriach. Badania pokazują, że klienci chętnie korzystają z funkcjonalnych upominków zarówno w przestrzeni prywatnej, jak i publicznej. Koce reklamowe zabierane w podróż, na plażę czy piknik będą więc doskonałą metodą promocji o szerokim zasięgu. Okazuje się również, że większość osób, która z różnych względów nie korzysta już z takich gadżetów, przekazuje je innym, zwiększając tym samym efektywność reklamy.