Skoro pandemiczne obostrzenia zostały zniesione, pora zaprezentować swój biznes poza światem Internetu czy telewizji, czyli po prostu wychodząc w plener. Na jaki rodzaj nośnika się zdecydować? Jakie rodzaje reklamy zewnętrznej cieszą się największą skutecznością? Zanim zainwestujesz swój budżet w wybraną formę promocji, zajrzyj do naszego wpisu i przemyśl, czy Twoja decyzja jest słuszna.
Reklama na zewnątrz, określana z języka angielskiego jako OOH (out of home) lub outdoor to jeden z najpopularniejszych i najbardziej trafionych sposobów na promocję marki. Zwłaszcza w 2021 roku, kiedy klienci zmęczeni pandemią zaczynają chętnie wychodzić z domów i dosłownie chłoną to, co dzieje się w miejskiej tkance. Outdoorowa reklama to ogół sposobów prezentowania biznesu na zewnątrz na różnego rodzaju nośnikach, od banerów reklamowych po mobilne ekspozycje. Jakie są zalety reklamy zewnętrznej? Odpowiedzi jest mnóstwo, a każdą warto wziąć pod uwagę.
Rodzajów reklam zewnętrznych jest sporo, a sama definicja tego określenia jest naprawdę pojemna. Przede wszystkim są to nośniki wielkoformatowe, eksponowane chociażby na ścianach budynków czy billboardach, podświetlanych w nocy od przodu bądź z tyłu (jak w przypadku reklamy na siatce), mobile (dwustronne reklamy na samochodowej platformie) czy infoscreeny. W outdoorze stosuje się też banery reklamowe w najróżniejszych wariantach, na przykład wieszane na ogrodzeniach, a także plakaty i afisze, szyldy, flagi reklamowe, kasetony, neony czy tak zwany car wrapping, czyli treści naklejane na samochodach. Do reklam OOH zalicza się też te, które eksponowane są na przykład w korytarzach galerii handlowych lub w kinach, a także w metrach, autobusach czy tramwajach. W takiej ilości zewnętrznych nośników i produktów reklamowych można się zgubić. Jak więc wybrać taki rodzaj outdoorowej promocji, który będzie najbardziej skuteczny? Zastanówmy się nad tym istotnym zagadnieniem.
Chcesz postawić na reklamę zewnętrzną, która będzie skuteczna i pomoże Ci zoptymalizować wydany na promocję budżet? Postaw na reklamę, która jest zwyczajnie… widoczna. Tylko tyle i aż tyle! Co to oznacza w praktyce?
Reklama zewnętrzna, inaczej outdoorowa, to bardzo dobry sposób na zaprezentowanie swojej działalności szerokiemu gronu odbiorców. Warto pamiętać o kilku zasadach, które zwiększą jej skuteczność, wcale nie wymagając od nas znaczącego zwiększenia nakładów finansowych. Odpowiednie, a więc dobrej jakości, nośniki reklamowe typu OOH, takie jak chociażby banery reklamowe Blackout, możesz zamówić u nas. To inwestycja, która szybko Ci się zwróci!