Przed Tobą debiut na targach branżowych? A może tego typu imprezy odwiedzasz już od jakiegoś czasu i masz wrażenie, że nie wyróżniasz się na tle konkurencji? Czas zastanowić się nad zaprojektowaniem stoiska targowego, które będzie najlepszą wizytówką Twojej marki na evencie. O tym, co warto wiedzieć, przeczytasz więcej w tym wpisie.
Na branżowych imprezach, takich jak targi, najważniejsze jest oczywiście to, co reprezentuje firma – najwyższej jakości produkt, ciekawa usługa, sposób podejścia do klienta, konkurencyjne ceny. To oczywiste! Ale chyba zgodzisz się z nami, że w czasach tak sporej konkurencji warto też pomyśleć o tym, w jaki sposób w ogóle dotrzeć do potencjalnych klientów i wyróżnić się na tle innych marek. Właśnie dlatego zainwestowanie uwagi i czasu w zaprojektowanie stoiska targowego na pewno się opłaci: zwrotem będą nowe kontakty, większa rozpoznawalność, prestiż. Jak zaplanować targową zabudowę, żeby spełniła swoje zadanie podczas trwania wydarzenia i posłużyła na więcej niż jeden raz? Czytaj dalej, a dowiesz się wszystkiego.
Jeśli chcesz wyróżnić się spośród innych wystawców na targach, podejdź do projektowania stoiska profesjonalnie. Przede wszystkim zaplanuj przestrzeń z prawdziwego zdarzenia, dbając o takie elementy, jak odpowiednie tło, strefę gastronomiczną (drobny poczęstunek to zawsze miły gest w stronę partnerów biznesowych i klientów), przestrzeń do prezentacji produktu czy usługi, a także część rekreacyjną czy służącą relaksowi. Oczywiście zawsze należy dostosować poszczególne części do wynajętej na targach powierzchni, dbając o to, żeby nie wciskać na siłę zbyt wielu atrakcji na niewielkim obszarze – efekt będzie odwrotny od zamierzonego. Jeśli kompletowanie poszczególnych elementów stanowi dla Ciebie wyzwanie, możesz zdecydować się na gotowe, modułowe stanowisko targowe z podświetleniem. W naszej ofercie znajdziesz taki wariant w kilku różnych wielkościach, które możesz dostosować do swoich potrzeb.
Kolejny aspekt, który należy wziąć pod uwagę, to jakość przygotowanych produktów reklamowych czy wydruków na rollupach, flagach z logo, ściankach reklamowych czy innych elementach stoiska targowego. Nie da się ukryć, że od tego, jak się będą prezentować, zależy opinia innych ludzi na temat Twojej marki, nawet jeśli oferowany przez Ciebie produkt czy usługa są warte wszystkich pieniędzy. Zaprojektuj materiały graficzne w odpowiedniej rozdzielczości, atrakcyjne w odbiorze i czytelne – jeśli sam nie jesteś w stanie poradzić sobie z takim zadaniem, zleć to profesjonalnemu grafikowi. Postaw też na ścianki reklamowe czy lady z najwyższej klasy materiałów – nie tylko będą dobrze wyglądać, ale też znacznie dłużej posłużą.
Projektując stoisko targowe, przede wszystkim opieraj się na tym, co jest Ci najbliższe, czyli… na DNA Twojej marki. Niech punktem wyjścia będzie jej identyfikacja wizualna, typowa dla niej kolorystyka, charakterystyczne motywy czy ogólny klimat, z jakim się kojarzy. W ten sposób zapracujesz na autentyczność i rozpoznawalność. Jaką estetykę zabudowy wybrać? Oto kilka pomysłów:
Ciekawe, atrakcyjne stoisko targowe pomoże Ci wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągnąć ruch i zainteresowanie zarówno nowych, jak i potencjalnych klientów. Zadbaj o to, żeby najlepiej oddawało to wszystko, czym Twoja firma może się poszczycić: znajomość trendów, jakość, solidność, trwałość. Gotowe rozwiązania znajdziesz w naszej ofercie.