4 produkty reklamowe, które sprawdzą się w reklamie bezpośredniej

26/10/2021
von Mint2Print
 4 produkty reklamowe, które sprawdzą się w reklamie bezpośredniej

Reklama bezpośrednia to bardzo wymagająca forma prezentowania swojej marki. W kontakcie z klientem face to face nie ma miejsca ani na bylejakość, ani na przypadkowe rozwiązania. Jakie produkty reklamowe sprawdzą się w tej formie reklamy? O czym pamiętać? Zerknij do naszego wpisu i dowiedz się więcej na ten temat!

Reklama bezpośrednia – co to jest i jakie stawia nam wymagania?

Reklama bezpośrednia, o czym świadczy sama jej nazwa, to forma reklamy, która polega na bezpośrednim kontakcie z odbiorcą. To między innymi prezentacja towarów lub usług marki zarówno w domu klienta, jak i na różnego rodzaju targach, eventach czy branżowych imprezach, sprzedaż wysyłkowa, ale też telemarketing, a nawet marketing online. Słowem – reklamą bezpośrednią nazywamy każdą sytuację, w której reklamujemy działalność naszego przedsiębiorstwa, stając face to face z klientem bądź kontaktując się z nim za pośrednictwem telefonu czy internetu. Tego rodzaju reklama jest wysoce skuteczna, dlatego niezmiennie pojawia się jako element strategii sprzedażowej zarówno małych marek, jak i prawdziwych gigantów. Stawia jednak biznesowi sporo wyzwań: ze względu na bezpośredni kontakt z klientem, taka reklama musi być odpowiednio przygotowana, zaprojektowana i wykonana. Jakie produkty reklamowe przydadzą się w trakcie realizacji takiej strategii? Sprawdźmy to.

1. Rollupy – funkcjonalne i designerskie

Rollupy reklamowe to proste i funkcjonalne systemy wystawiennicze, które świetnie się sprawdzają w reklamie bezpośredniej. Pozwalają wyeksponować najważniejsze dla marki informacje na wydruku rozwijanym na specjalnym stelażu, wykonanym na przykład z lekkiego aluminium. Po prezentacji czy spotkaniu z klientami, rollup można zwinąć i przetransportować w inne miejsce bez konieczności wynajmowania specjalnej ekipy technicznej i, oczywiście, bez wysiłku. W naszym sklepie możesz zamówić rollupy o kilku różnych wymiarach do wyboru. Wszystkie posiadają najwyższej klasy wydruki, systemy rozwijające, solidne podstawy i listwy zatrzaskowe. Przygotowując tego rodzaju produkty reklamowe, warto stawiać na jakość oraz intrygujący design zbieżny z dziedziną, którą zajmuje się Twoja marka. Weź też pod uwagę ekspozycję kilku rollupów obok siebie, na przykład zamiast tradycyjnej ścianki reklamowej (o której więcej za chwilę).

2. Ścianki reklamowe – klasyka, która się sprawdza

Ścianki reklamowe czy standy to bardzo przydatne w reklamie bezpośredniej narzędzie. Pozwalają stworzyć efekt profesjonalnej strefy firmowej jedynie za pomocą tła z określoną grafiką. Podobnie jak rollupy, nie wymagają specjalistycznego montażu, są proste w obsłudze i lekkie, przez co nie generują problemów z transportem. W naszej ofercie znajdziesz wiele wariantów ścianek, które możesz dopasować do swoich potrzeb. Różnią się wymiarami, ale łączy je najważniejsze: wydruk wysokiej klasy, wyrazisty, intensywny i przede wszystkim odporny na takie czynniki, jak na przykład światło ultrafioletowe.

3. Flagi z logo – ciekawy element strategii

Kolejny z produktów reklamowych, który warto wziąć pod uwagę przy planowaniu strategii związanej z reklamą bezpośrednią, to flaga z logo. To nic innego, jak flaga z zaprojektowanym przez markę nadrukiem, osadzona na stabilnym stelażu. Może być wykorzystana zarówno na zewnątrz, na przykład podczas imprez plenerowych czy prezentacji towarów bezpośrednio przed klientem, na ulicy, jak i wewnątrz, na przykład podczas konferencji czy innych wydarzeń. Flagi firmowe, w zależności od Twojej koncepcji marketingowej, mogą być wykorzystywane samodzielnie lub w połączeniu ze ścianką reklamową, rollupem czy innymi produktami reklamowymi.

4. Leżaki reklamowe – nietypowo, ale skutecznie

Mniej oczywisty, ale coraz popularniejszy sposób na zawiązanie relacji z potencjalnymi klientami, zwłaszcza w reklamie bezpośredniej, to wykorzystanie leżaków z nadrukiem. Jak już wielokrotnie podkreślaliśmy w naszych poradnikach, pozwalają stworzyć odpowiednią aurę, która sprzyja nie tylko lepszej rozpoznawalności przedsiębiorstwa, ale też ulokowaniu go w świadomości odbiorcy w przyjaznym kontekście. Leżaki reklamowe można wykorzystać nietypowo: nie tylko podczas plenerowych wydarzeń, koncertów czy festiwalu, ale też pod dachem – nawet w siedzibie firmy. W reklamie bezpośredniej są o tyle cenne, że pozwalają wprowadzić klienta w stan relaksu, w którym zdecydowanie chętniej zaufa firmie i dokona konsumenckich wyborów.

Flagi z logo, ścianki reklamowe, leżaki z nadrukiem czy rollupy to w reklamie bezpośredniej narzędzia fantastyczne, bo… skuteczne! Pozwalają przekazać klientowi wszystkie najważniejsze informacje dotyczące marki, a do tego stworzyć przestrzeń, która sprzyja nie tylko zawieraniu nowych kontaktów, ale też sprzedaży. Jeśli kontakt face to face z odbiorcami cenisz sobie przede wszystkim, zainwestuj w produkty reklamowe, które w takich sytuacjach naprawdę mogą się przydać.

Kommentare

Keine Beiträge gefunden.

Rezension verfassen