Tła reklamowe do publikacji w social mediach i live shoppingu

30/09/2022
von Mint2Print
 Tła reklamowe do publikacji w social mediach i live shoppingu

W dzisiejszych czasach trudno znaleźć firmę, która nie promuje się w internecie. Jednak profesjonalna strona internetowa już nie wystarczy. Jeśli chcesz przyciągnąć klientów, powinieneś iść o krok dalej i reklamować swoje produkty oraz usługi w social mediach. Podpowiadamy jak wykorzystać do tego tła reklamowe oraz w jaki sposób wypromować się za pomocą tzw. live streaming shopping.

Tła reklamowe do publikacji w social mediach – dlaczego warto na nie postawić?

Dobra reklama powinna być atrakcyjna wizualnie. Nie bez powodu przecież mówi się, że kupujemy oczami. Ta zasada sprawdza się również, jeśli chodzi o działania promocyjne w wersji on-line. Przy czym nie chodzi tu wyłącznie o atrakcyjne grafiki publikowane jako posty w social mediach. Coraz częściej są one zastępowane przez filmiki w postaci live streamów czy vlogów. Dzięki nim potencjalni klienci mogą zobaczyć Cię na żywo, co buduje zaufanie.

Jeśli masz zamiar iść z duchem czasu i promować swoją firmę w social mediach poprzez filmiki zadbaj o profesjonalną oprawę. Przyda Ci się do tego odpowiedni sprzęt – na początku telefon z dobrym aparatem powinien wystarczyć. Jednak to nie wszystko.

Potrzebne Ci będzie profesjonalne tło. Niezależnie od tego, gdzie będą nagrywane filmiki, posłużyć Ci za nie mogą ścianki reklamowe. Dlaczego warto zdecydować się na ich zakup?

Po pierwsze, skoro reklama ma być atrakcyjna wizualnie, powinieneś zadbać o to, aby nie tylko chwytliwe hasła, ale i kolory, wzory itp. przyciągały wzrok potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na zakup ścianki reklamowej z naszej oferty, zadbamy o to, aby grafika, którą na niej umieścisz, wyróżniała się intensywnymi, idealnie odwzorowanymi barwami.

Nie musisz przy tym martwić się, że jej kolory zbledną pod wpływem promieniowania UV. Nasze ścianki reklamowe możesz śmiało wykorzystywać również do nagrywania materiałów promocyjnych na zewnątrz. Nowoczesna grafika zrobiona w technologii druku sublimacyjnego jest odporna na promieniowanie UV. Co więcej, jeśli w trakcie nagrywania filmików dojdzie do jej zabrudzenia, możesz ją spokojnie wyprać.

Dodatkową zaletą jest możliwość wymiany grafiki. Dlatego, dzięki tego typu ściance możesz dowolnie zmieniać tło reklamowe do publikacji w social mediach. W zależności od tego, czy przygotowałeś atrakcyjne promocje, zaprosiłeś do rozmowy wyjątkowych gości itd. wymienna grafika, daje Ci możliwość zmiany koloru tła czy napisów.

W przypadku, gdy nagrywasz materiały promocyjne w różnych miejscach, ważne jest również to, że oferowane przez nas ścianki reklamowe są łatwe w transporcie i montażu. Dodatkowo przy ich zakupie otrzymasz wygodną torbę transportową, dzięki czemu zabierzesz ściankę reklamową w dowolne miejsce bez obaw o to, że ulegnie zniszczeniu.

Tło reklamowe to dobry wybór nie tylko ze względu na to, że przyciąga wzrok potencjalnych klientów, dzięki atrakcyjnym grafikom i napisom. Jego zaletą jest również to, że może ukryć elementy, których nie chcesz pokazywać na nagraniu.

Za takie tło reklamowe mogą służyć nie tylko ścianki, ale i obrazy tekstylne. W naszej ofercie dostępne są m.in. te, które zostały podświetlone za pomocą lampek LED. Dzięki temu pomogą Ci stworzyć odpowiedni nastrój podczas nagrania. A ponadto umieszczone na nich napisy itp. będą dobrze widoczne nawet przy słabym oświetleniu.

Jak wykorzystać potencjał produktów reklamowych publikując swój content w social mediach?

Jak możesz wykorzystać potencjał różnych produktów reklamowych do promocji swojej firmy w social mediach? Zależy to od różnych czynników m.in. od tego jaką masz grupę odbiorców, czym zajmuje się Twoja firma, jaki przekaz preferujesz (zabawny i mniej formalny, a może wręcz odwrotnie).

Jeśli szukasz produktów reklamowych o wszechstronnym zastosowaniu, których możesz używać zarówno jako tła reklamowego, jak i zabrać na konferencje, targi itp. polecamy Ci ścianki reklamowe. Dają Ci one możliwość zamontowania dowolnej grafiki, której wygląd możesz zmieniać w zależności od aktualnych promocji, organizowanych wydarzeń, pory roku itp.

Z kolei, jeśli zamierzasz nagrywać materiały promocyjne głównie w jednym miejscu jako tło reklamowe, mogą posłużyć Ci obrazy tekstylne. Te oferowane przez nas są podświetlone. Dlatego pomogą Ci stworzyć odpowiedni nastrój. Możesz wykorzystać to przy nagrywaniu filmików promocyjnych w wieczornej scenerii. Ponadto takie podświetlane obrazy będą świetnym tłem do zdjęć, które możesz wykorzystać przy publikowaniu postów w social mediach.

Jednak nie tylko ścianki reklamowe i obrazy tekstylne to produkty, na które warto zwrócić uwagę, promując firmę w social mediach. Bardzo atrakcyjnie wyglądają flagi reklamowe powiewające na wietrze. Możesz wykorzystać je np. jeśli przygotowujesz materiały promocyjne w wakacyjnym stylu. Flaga reklamowa z logo Twojej firmy na tle morza, czy jeziora z pewnością przyciągnie wzrok potencjalnych klientów.

Ostatnio bardzo modne są również leżaki reklamowe. Coraz więcej kawiarni, restauracji (i nie tylko) decyduje się na to, aby wykorzystać je do promocji swojej oferty nie tylko na żywo, ale i w internecie. Zdjęcia, czy filmiki z kolorowymi leżakami ustawionymi na plaży, w parku lub na tle Twojego lokalu będą wyglądać bardzo atrakcyjnie.

Tło reklamowe – co może się na nim znaleźć?

Na tle reklamowym może znaleźć się dowolna wybrana przez Ciebie grafika. To Ty decydujesz czy będą to głównie napisy, zdjęcia, logo Twojej firmy. Wszystko zależy od tego, do kogo kierujesz reklamę, co promujesz, jak chcesz komunikować się z potencjalnymi klientami itd.

Mogą być to nie tylko napisy czy proste wzory, ale i piękne zdjęcia. Przykładowo, jeśli promujesz biuro podróży, dobrym pomysłem będzie przygotowanie wysokiej jakości grafiki, przedstawiającej zapierające dech w piersiach zdjęcia z rajskich plaż itp. Z kolei, jeśli prowadzisz restaurację, możesz przygotować tło reklamowe przedstawiające fotografie apetycznie wyglądających potraw.

Niezależnie od tego, na co się zdecydujesz, zadbamy o to, aby przygotowane dla Ciebie tło reklamowe zachwycało żywymi, perfekcyjnie odwzorowanymi kolorami.

Czym jest live streaming shopping?

Live streaming shopping to nowa moda z Chin, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem sprzedawców. Jak sama nazwa mówi, polega na prezentowaniu i sprzedawaniu produktów za pomocą platformy streamingowej.

Taka forma prezentacji i sprzedaży produktów jest bardzo atrakcyjna. To wciąż coś nowego, więc pozwala wyróżnić się szybciej niż inne, dobrze już znane formy promocji w social mediach. Jeśli jeszcze nie skorzystałeś z możliwości, jakie daje, sprawdź, dlaczego warto brać udział w wydarzeniach live streamingowych i o czym pamiętać, jeśli chcesz je poprowadzić.

Dlaczego warto brać udział w wydarzeniach live streamingowych?

Podczas wydarzeń live streamingowych masz możliwość wchodzenia w interakcje z potencjalnymi klientami. Możesz na bieżąco odpowiadać na ich pytania, rozwiewać wszelkie wątpliwości. Jest to korzystne dla obu stron. Potencjalny klient może lepiej poznać, zobaczyć Twoje produkty i od razu otrzymać odpowiedź na nurtujące go pytania. A Ty w związku z tym, że w takim wydarzeniu uczestniczy więcej niż jedna osoba, nie musisz odpowiadać ciągle na te same pytania.

Poza tym podczas takiej prezentacji na żywo masz możliwość zaprezentowania zalet swojego produktu. Jeśli sprzedajesz sprzęt kuchenny np. blendery, możesz pokazać, jakie pyszne koktajle można przygotować za jego pomocą. Z kolei, gdy masz w ofercie ubrania, możesz zaprezentować je z każdej strony (co nie zawsze jest takie proste do zrobienia za pomocą zdjęć).

Live shopping daje również niepowtarzalną okazję do tego, aby nawiązać pozytywne relacje z potencjalnymi klientami i zdobyć ich zaufanie. W końcu łatwiej jest zaufać sprzedawcy, którego widać niż stronie internetowej.

O czym musisz pamiętać, prowadząc własne wydarzenia live streamingowe w mediach społecznościowych?

Uważasz, że live streaming shopping może sprawdzić się w przypadku Twojej firmy? Zanim zorganizujesz pierwsze tego typu wydarzenie, poznaj kilka praktycznych wskazówek.

  • Zadbaj o odpowiednią jakość dźwięku i obrazu. Niestety nawet najwyższej jakości produkty mogą nie przekonać osoby uczestniczące w transmisji, jeśli jakość obrazu i dźwięku będzie kiepska. Świadczy to o braku profesjonalizmu.
  • Wybierz odpowiednią platformę, która pomoże Ci dotrzeć do Twojej grupy docelowej. Może być to np. popularny Facebook.
  • Pamiętaj o wchodzeniu w interakcje z osobami uczestniczącymi w transmisji. Postaraj się odpowiedzieć na wszystkie pytania, na bieżąco reagować na wiadomości Twoich potencjalnych klientów. Dzięki temu będą widzieli, że zależy Ci na tym, aby spełnić ich oczekiwania.
  • Przygotuj odpowiednie tło reklamowe. Jeśli chcesz zachęcić osoby uczestniczące w wydarzeniu do zakupu Twoich produktów, zadbaj o profesjonalną oprawę. Zaprezentuj swoje produkty na tle ścianki reklamowej lub obrazu tekstylnego z logo firmy.

Z czasem, gdy będziesz organizował coraz więcej tego typu wydarzeń, z pewnością nabierzesz wprawy. Nawet jeśli z początku będzie Ci ciężko przełamać się do takiej formy promocji, warto spróbować. Nie bez powodu cieszy się ona dużą popularnością w Chinach, gdzie e-commerce rozwija się dynamicznie.

Jeśli prowadzisz firmę, warto, żebyś wykorzystał to, że dzięki działaniom promocyjnym w internecie możesz dotrzeć do ogromnej liczby osób z całego świata. Pamiętaj jednak, że aby reklama w wersji on-line była skuteczna, musi wpisywać się w aktualne trendy (które w świecie internetu bardzo szybko się zmieniają). Obecnie bardzo modne jest nagrywanie filmików promocyjnych, a także live shopping. Jeśli chcesz poznać ich możliwości, skup się nie tylko na wyborze odpowiedniego sprzętu do nagrywania, ale i tła reklamowego. W tej roli świetnie sprawdzą się m.in. ścianki reklamowe i obrazy tekstylne, na których możesz umieścić dowolną grafikę najwyższej jakości.

Kommentare

Keine Beiträge gefunden.

Rezension verfassen