Jakie korzyści płyną z wyboru ekonomicznego stoiska targowego?

14/03/2023
dodany przez Mint2Print
 Jakie korzyści płyną z wyboru ekonomicznego stoiska targowego?

Prezentacja własnych wyrobów, czy usług na wszelkiego rodzaju targach, spotkaniach i wystawach to wspaniała promocja. Konieczne jest jednak dobre przygotowanie takiego działania, którego najważniejszą częścią jest perfekcyjnie dopasowane stoisko targowe.

To od tego, jak wyglądają stoiska promocyjne, zależy, jak dużo osób w ogóle zwróci na nie uwagę i sprawdzi dokładniej, co dany wystawca im proponuje. Jeżeli nie zachęcisz widza do podejścia i przyjrzenia się, to nie dotrzesz do niego z nawet najlepszą i najbardziej atrakcyjną ofertą produktu czy usługi.

Dlaczego warto wybrać ekonomiczne stoisko targowe?

Ekonomiczne stoisko targowe posiada szereg zalet, które pozwalają na wygodne stosowanie przy wielu sytuacjach. Do podstawowych plusów takiego rozwiązania można zaliczyć jego kompaktowość i łatwe składanie oraz rozkładanie. Dzięki temu przewożenie go na przeróżne okazje i ustawianie w salach wystawowych, czy targowych, nie stanowi żadnego problemu i może być zrealizowane w bardzo prosty sposób. Co ważne, lekkość i prostota tego rodzaju nie powoduje utraty jego wartości estetycznej, która wprost przekłada się na atrakcyjność i zdolność przyciągania osób odwiedzających wystawy targowe.

W bardzo łatwy sposób możesz zamówić stoiska reklamowe — ze świetnej jakości nadrukiem, jaki tylko sobie wymarzysz lub jaki stworzą zatrudnieni przez Ciebie specjaliści od reklamy i marketingu. Na tle innych rozwiązań, które wymagają często wielogodzinnych przygotowań, polegających na skręcaniu elementów lub też podwieszaniu ich pod sufitem. Ekonomiczne stoisko targowe jest znacznie lepszym i tańszym wyborem, który przysporzy Ci wielu nowych kontrahentów i klientów.

W odróżnieniu od innych stanowisk, w tym przypadku możesz także w łatwy sposób wymienić materiał z nadrukiem w przypadku wprowadzania nowych produktów, czy zmiany sposobu identyfikacji firmy. Stanowiska można także użyć w postaci oddzielnych ścianek, które na co dzień mogą stanowić ozdobę siedziby Twojej firmy czy na przykład zakładu produkcyjnego albo magazynu odbiorczego dla klientów.

Ekonomiczne stoiska — jakie są ich najważniejsze zalety?

Ekonomiczne stoisko targowe jest rozwiązaniem, które dysponuje licznymi i istotnymi zaletami. Można do nich zaliczyć takie rzeczy jak:

  • kompaktowa konstrukcja;
  • łatwość przewożenia;
  • łatwość montażu i demontażu bez użycia specjalnych narzędzi;
  • niska waga;
  • piękny wygląd;
  • łatwość w stworzeniu własnego unikalnego wyglądu w zależności od nadrukowanych obrazów, grafik, a także tekstów;
  • uniezależnienie od tego, co proponuje gospodarz targów czy wystawy, czyli identycznych boksów;
  • wyróżnienie się w tłumie sprzedawców czy wystawców, których liczba na wielkich imprezach może być liczona w setkach czy nawet tysiącach;
  • łatwo możliwość wymiany materiału z nadrukiem, co pozwala na stworzenie zupełnie nowego wyglądu stoiska niskim kosztem i w bardzo krótkim czasie.

Korzyści płynące z posiadania ekonomicznego stoiska targowego są zatem olbrzymie i z pewnością pomoże Ci ono w łatwy sposób wybić się z tłumu podobnych stanowisk, co jest kluczem do przyciągnięcia zainteresowanych osób, które mogą się stać później klientami lub też ważnymi kontrahentami.

Porównanie ekonomicznych i tradycyjnych stoisk targowych

Jak wygląda ekonomiczne stoisko targowe w porównaniu z innymi tradycyjnymi rozwiązaniami? W zastosowaniach pojawia się kilka typów stanowisk targowych. Są to:

  • stoisko targowe systemowe;
  • stoisko targowe indywidualne – autorskie;
  • stoisko targowe szybkorozkładalne.

Najczęściej w dużych halach wystawowych masz do czynienia z tak zwanymi rozwiązaniami systemowymi. Oznacza to najczęściej standardowy system oktagonalny lub też system słupowy. Oba te rozwiązania są bardzo podobne i pozwalają na budowę całych rzędów identycznych stanowisk, równie w wersjach podwieszanych do sufitu lub postawionych na podstawkach. Systemy te powodują, że wszystkie wydzielone przestrzenie wyglądają identycznie i trudno jest się wyróżnić i zwrócić na siebie uwagę, przyciągając osoby zainteresowane tym, co oferuje Twoja firma. Stoisko targowe autorskie to rozwiązanie jednostkowe, które powstaje na zamówienie i zazwyczaj jest użyte tylko raz na jednej wielkiej i ważnej wystawie.

To rozwiązanie wybitnie indywidualne i robiące kolosalne wrażenie, jednak bardzo drogie i z tego tytułu stosowane tylko wtedy, gdy posiadany jest duży budżet oraz długi czas. Indywidualne konstrukcje mogą pojawić się równie jako wypełnienie standardowego boksu systemowego lub też jako konstrukcje wolnostojące.

W tym drugim przypadku można stworzyć stosika o nietypowych kształtach nawiązujących do tematyki, którą zajmuje się dane przedsiębiorstwo czy też stworzyć na przykład piętro do prowadzenia spokojnych rozmów z potencjalnymi współpracownikami w Twojej działalności. Zaprojektowanie, wykonanie, a później złożenie takiego stoiska we wskazanym miejscu może zająć długi czas i nie zawsze jest taka możliwość.

Ostatnim rozwiązaniem jest stoisko targowe szybkorozkładalne i w tej kategorii właśnie znajduje się ekonomiczne stoisko targowe. Jego wyjątkowe zalety zostały już przedstawione powyżej. W porównaniu do innych systemów cechuje się ono szybkością rozstawiania, niskim kosztem, możliwością przewozu i wielokrotnego użycia, a także rzucającym się w oczy wyglądem, o którym sam zdecydujesz, zamawiając odpowiedni projekt do nadruku. Jeżeli na targach są już stworzone systemowe boksy dla wszystkich wystawców. To nic nie stoi na przeszkodzie, abyś w jego wnętrzu ustawił rozkładane stoisko z nadrukiem, co pozwoli nadać tej przestrzeni więcej cech indywidualnych — przedstawiających Twoją działalność czy Twoje towary. Kolejną przewagą ekonomicznego stanowiska targowego jest możliwość zamówienia nowych tkanin z nadrukiem. Możesz to wykorzystać równie w sytuacji uszkodzenia materiału z nadrukiem albo chęci zmiany identyfikacji wizualnej firmy, czy też przy wprowadzaniu nowych usług, produktów albo stosowaniu unikalnego projektu- na ważną imprezę z użyciem jej nazwy czy roku wydarzenia.

Rodzaje ekonomicznych stoisk targowych

Ekonomiczne stoiska targowe mogą przyjmować kilka standardowych form. Są to konstrukcje składające się ze ścianek połączonych ze sobą. Takich ścianek różnej długości może być od jednej do czterech.

W najprostszej postaci stoisko składa się z jednej ścianki, która stanowi tło i odgradza ewentualny ruch z tyłu oraz lada za którą będzie stała osoba reprezentująca Twoje przedsiębiorstwo. Jeżeli z tyłu będą przechodzić zwiedzający wystawę, to powinieneś zamówić wersję posiadającą nadruk z obu stron, która będzie się prezentowała w tej sytuacji znacznie lepiej. Dwustronny druk może być stosowany we wszystkich wersjach i zawsze powinien być wybierany, jeśli będzie to stoisko wolnostojące, czyli takie, które jest widoczne z każdej strony. Następną dostępną wersją jest ta składająca się z dwóch ścian zestawionych razem, tworząc osłonę stanowiska. Dodanie trzeciej ściany zapewnia dodatkowe zasłonięcie oraz jeszcze więcej miejsca na umieszczenie oznaczeń swojej działalności. W najbardziej rozbudowanej postaci za pomocą czwartej krótszej ścianki możesz stworzyć kawałek wydzielonej i odgrodzonej przestrzeni wewnątrz stanowiska targowego.

Identyfikacja wizualna Twojej działalności

Ekonomiczne stoisko targowe powinno być jednym z elementów tak zwanej identyfikacji wizualnej Twojego przedsiębiorstwa. To jest kluczowy element wpływający na rozpoznawalność samego przedsiębiorstwa oraz popularność jej produktów czy usług. Dzięki dobrej identyfikacji znacznie łatwiej jest budować zarówno pozycję rynkową, jak i renomę wśród odbiorców towarów czy oferowanych usług. W skład identyfikacji wizualnej wchodzą w przypadku przedsiębiorstwo takie elementy jak:

  • logo firmy;
  • kolorystyka;
  • krój liter.

Stosując właśnie te wybrane lub stworzone specjalnie przez specjalistów elementy, tworzy się następnie wszystkie te rzeczy, na których można umieszczać oznaczenia firmowe. Są to między innymi:

  • firmowe stroje;
  • firmowe identyfikatory;
  • wizytówki pracowników;
  • opakowania produktów;
  • reklamy wizualne – telewizja, billboardy, ulotki, plakaty, katalogi reklamowe, banery reklamowe, ścianki reklamowe, stanowiska targowe i tym podobne;
  • gadżety do rozdawania – cukierki, długopisy, smycze do kluczy, breloczki, reklamówki, notesiki, kalendarze, zapalniczki oraz wiele innych;
  • wystrój siedziby czy zakładu produkcyjnego;
  • firmowe samochody.

Dzięki stosowaniu określonych barw, symboli oraz wybranego lub stworzonego specjalnie kroju pisma, uzyskuje się dużą spójność wszystkich materiałów, która jest bardzo ważna w budowaniu solidnego wizerunku, który zapadnie ludziom w pamięć trwale i będzie wpływał na ich decyzje zakupowe, czy chęć do podjęcia biznesowej współpracy.

Stworzenie prawdziwych arcydzieł graficznych, które będą służyły Ci do reklamowania Twojej firmy czy jej działalności, to zadanie dla osób z dużym doświadczeniem w dziedzinie reklamy i grafiki. Nie warto na tym oszczędzać, gdyż źle stworzony wizerunek może działać odstraszająco na wszystkich stykających się z takimi symbolami czy oznaczeniami. Ludzie podejmują bardzo wiele decyzji na podstawie jednego szybkiego spojrzenia, a zmiana tego, co człowiek zakodował sobie w trakcie, tak zwanego pierwszego wrażenia jest trudna i z pewnością będzie kosztowna.

Stoiska targowe są ważną częścią tego systemu i powinny zawsze być dopracowane oraz robiące bardzo pozytywne wrażenie na wszystkich odwiedzających targi, wystawę czy każdą inną imprezę, na której będzie reprezentowana Twoja działalność.

W dzisiejszym mocno konkurencyjnym świecie obowiązuje hasło „Wyróżnij się lub giń” i bez zwrócenia na siebie uwagi, nie uda Ci się żadna nawet najwspanialsza działalność. W zalewie docierającej do Ciebie ze wszystkich stron reklamy nic, co jest przeciętne i zwykle nie ma szans na dotarcie do świadomości kogokolwiek.

Pozytywne odstawanie na tle konkurencyjnych działalności może zagwarantować Ci przejęcie większej części rynku i wzrost zysków z prowadzonej przez Ciebie działalności. Zatem wybór stoiska reklamowego to naprawdę istotna sprawa i warto, abyś poświęcił jej odpowiednio dużo czasu.

Komentarze

Postów nie znaleziono

Napisz opinię