W sezonie wakacyjnym warto zaplanować kampanię reklamową nie tylko w centrum miasta, ale i na plaży. W końcu to miejsce, gdzie przebywa bardzo duży osób. Co więcej, plażowicze mają znacznie więcej czasu, aby spojrzeć na Twoją reklamę niż ludzie biegnący z biura do domu. Plaża ma potencjał, pytanie tylko jak go wykorzystać? Jakie produkty reklamowe na plażę sprawdzą się najlepiej?
Nigdy nie reklamowałeś się w miejscu takim jak plaża i zastanawiasz się, jakie produkty reklamowe sprawdzą się tu najlepiej? Oto kilka form reklamy, które idealnie wpasują się w wakacyjny klimat i będą dobrze widoczne na zatłoczonej plaży.
Kampania reklamowa na plaży rządzi się trochę innymi prawami, niż ta organizowana w centrum miasta (choć pewne zasady pozostają takie same). Powinna być nienachalna, oryginalna i dobrze wpisywać się w wakacyjny klimat plaży (poprzez odpowiedni dobór kształtu, koloru, czy wzoru).
Poza tym dobrze, jeśli służy nie tylko Tobie, ale i urlopowiczom. Rozdawanie ulotek, czy broszur jest mało skuteczne w takim miejscu. Lepiej wykorzystać jako reklamę coś, co każdy plażowicz lubi mieć pod ręką np. parawan, leżak.
Przygotowując letnią promocję, pamiętaj również o tym, że aby reklama na plaży była skuteczna, powinna przyciągać wzrok wysokiej jakości nadrukiem, nasyconymi barwami. Nie mogą być one wyblakłe, ponieważ świadczy to źle o Twojej firmie. Dlatego szukaj produktów reklamowych odpornych na działanie promieni słonecznych i deszczu.
Skuteczna reklama powinna dotrzeć do jak największej liczby osób. Dlatego warto szukać miejsc, w których lubią przebywać potencjalni klienci, a nie ograniczać się do reklamy przed lokalem. W sezonie wakacyjnym jednym z najbardziej uczęszczanych miejsc jest plaża. W związku z tym warto wykorzystać jej potencjał i zareklamować się w oryginalny sposób. Poza tym produkty reklamowe na plażę są na tyle uniwersalne, że możesz używać ich do promocji w innych miejscach (np. w parkach, na targach).
Odpowiedź na pytanie o to, czy reklama na plaży się sprawdza, jest twierdząca również z innego względu. Osoby, które wypoczywają na plaży, są zrelaksowane, mają więcej czasu. A to oznacza, że jest większa szansa na to, że spojrzą na Twoją reklamę i sprawdzą ofertę.
Dodatkowo taka letnia promocja pomoże Ci wyróżnić się na tle konkurencji. Będziesz o krok dalej, jeśli zamiast ograniczać się do miejskich ulic, czy wejścia do lokalu “wyjdziesz” z reklamą na plażę.
Przekonałeś się, że letnia promocja na plaży to dobre posunięcie, ale wciąż nie masz pomysłu na kreatywną reklamę? Zainspiruj się poniższymi wskazówkami!
Gdy za oknem zrobi się ciepło, nie zamykaj się z reklamą wewnątrz swojego lokalu, czy tuż przed wejściem do niego. Poszukaj miejsc, gdzie Twoi potencjalni klienci chętnie spędzają czas. Jednym z nich jest z pewnością plaża! Jeśli zdecydujesz się na letnią kampanię wśród plażowiczów, zaproponuj coś, co przyda im się podczas wypoczynku np. leżaki, czy parawany.