5 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, zamawiając systemy wystawiennicze przez internet

29/07/2022
dodany przez Mint2Print
 5 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, zamawiając systemy wystawiennicze przez internet

Biorąc udział w targach lub innym branżowym wydarzeniu, podczas którego firma będzie mieć swoje stoisko, należy odpowiednio się zaprezentować. Pomogą w tym systemy wystawiennicze. Wydaje się, że najszybciej i najkorzystniej będzie je zamówić przez internet. I jest to dobra droga, ale trzeba wiedzieć, gdzie je kupić i na co zwrócić uwagę, by ich jakość była satysfakcjonująca.

Systemy wystawiennicze – co to takiego?

Jeżeli Twoja firma pierwszy raz przygotowuje swoje stoisko, być może zastanawiasz się, czym właściwie są systemy wystawiennicze. Najprościej można powiedzieć, że obejmują one szereg elementów tworzących stoiska targowe. Stanowią przestrzeń reklamową, na której może pojawić się logo firmy, hasło reklamowe, grafika, a więc wszystko to, co będzie przyciągało uwagę i kreowało pozytywny wizerunek.

Kiedy systemy wystawiennicze się sprawdzą?

Najczęściej mobilne systemy wystawiennicze kojarzą się z targami, co jest zresztą zasadne, bo właśnie wtedy firma stosuje je najczęściej. Musi wyróżnić się na tle stoisk innych przedsiębiorstw. Jednak nie jest to jedyne miejsce, w którym takie produkty reklamowe można wykorzystać. W zależności od tego, na co się zdecydujesz, poszczególne elementy mogą mieć swoje miejsce w poczekalni dla klientów, tuż przy recepcji firmy lub w innym miejscu. Zawsze będą wypełniać przestrzeń, uatrakcyjniać ją, a jednocześnie stanowić dobrą reklamę.

Rodzaje systemów wystawienniczych

Wybór systemów jest dość szeroki, różnią się technologią wykonania, wielkością, zastosowaniem i oczywiście ceną. Bez względu na to, czy poszukujesz czegoś na duże, czy małe stoisko, albo planujesz zakup czegoś, co będzie na co dzień stać w firmie, czy promować czasową ofertę, z pewnością znajdziesz to, co doskonale wpisze się w Twoje oczekiwania. Co w takim razie masz do wyboru?

- Rollupy

To jedne z najczęściej stosowanych nośników. Rollupy są łatwe w transporcie i równie łatwo się je rozkłada, a przy tym zapewniają sporą przestrzeń reklamową. To jeden z tych elementów, jakie rewelacyjnie sprawdzą się również do postawienia w firmie.

- Flagi reklamowe

Równie popularne są flagi reklamowe. Są lekkie, po złożeniu nie zajmują dużo miejsca, a przy tym ciekawie mogą eksponować na przykład logo firmy.

- Standy reklamowe

Jeżeli interesują cię systemy wystawiennicze zewnętrzne, weź pod uwagę standy reklamowe i ścianki reklamowe. Będą stanowić doskonałe tło na każdym firmowym stoisku.

- Lady reklamowe

Istotnym elementem podczas każdego wydarzenia branżowego są lady reklamowe. Dzięki takiej ladzie będzie miejsce na ulotki, gadżety reklamowe, ankiety, foldery z ofertami. Jednocześnie jej konstrukcja daje możliwość naniesienia logo i kolorów firmy, a tym samym pomoże kreować wizerunek marki.

Zamawiasz produkty reklamowe przez internet? Na te rzeczy zwróć uwagę!

Kiedy już zastanowisz się, jakie systemy wystawiennicze sprawdzą się w Twojej firmie, musisz podjąć decyzję, gdzie je kupić. Najczęściej przedsiębiorcy decydują się na zakupy w sieci, przez co mogą zaoszczędzić mnóstwo czasu. Takie zakupy są wygodne, ale też niosą za sobą pewne ryzyko. Oto kilka podpowiedzi, na co powinieneś zwrócić uwagę, żeby mieć pewność, że zakup będzie satysfakcjonujący.

1. Jakość zastosowanych materiałów i technologia produkcji

Bez względu na to, co się kupuje, bardzo ważna jest jakość wykonania. W przypadku systemów wystawienniczych ważne jest to, by możliwe było wielokrotne składanie i rozkładanie bez ryzyka uszkodzenia. Istotne, by nadruki były naniesione technologią zapewniającą ochronę przed blaknięciem kolorów na skutek działania promieniowania UV. Najlepiej, by nadruk na rollupach czy ladach był wykonany technologią UV LED. Zapewnia ona doskonałą jakość obrazu i odporność na warunki atmosferyczne.

2. Łatwy montaż

Systemy wystawiennicze mogą różnić się pod względem sposobu montażu. Ponieważ firma będzie z nich korzystać wielokrotnie, po złożeniu mają zajmować jak najmniej miejsca, by były łatwe w przechowywaniu i transporcie. Ponadto ich rozkładanie musi być sprawne, aby po przybyciu na targi organizacja stoiska zajmowała jak najmniej czasu.

3. Stawiaj na firmę budzącą zaufanie

Internet jest skarbnicą wiedzy. Zanim więc zdecydujesz się na zamówienie, przeczytaj, jakie są opinie na temat danego sklepu. Opinie dotychczasowych klientów są najlepszą rekomendacją. Internauci dzielą się doświadczeniami, zdaniem na temat tego, jaka była jakość produktów i obsługa.

4. Liczy się czas realizacji

Zanim złożysz zamówienie, sprawdź, jakie terminy realizacji obowiązują w danej firmie, a następnie zerknij do kalendarza, na kiedy mobilne systemy wystawiennicze są potrzebne. Im wcześniej zaczniesz się przygotowywać do zamówienia, tym lepiej. Pamiętaj, że czas realizacji zamówienia to jedno, a zaprojektowanie grafik w odpowiednim formacie to drugie. Zdarza się, że w niektórych firmach istnieje opcja szybszej realizacji, niż standardowy czas, ale wiąże się to z dodatkową opłatą.

5. Ważna opieka posprzedażowa

Chociaż w internecie nie ma bezpośredniego spotkania z producentem, to bardzo ważny jest przebieg współpracy. W razie gdybyś potrzebował pomocy w wyborze odpowiedniego produktu lub formatu, specjalista musi podpowiedzieć, jakie rozwiązania się sprawdzą. Ważne, by produkty były przystosowane do tego, by można było wymienić ich elementy. Powinny znajdować się w ofercie producenta. Chodzi tutaj m.in. o elementy montażowe i nowe grafiki. Mając rollup z czasową ofertą, za jakiś czas reklamę będzie trzeba zastąpić inną. Jednak, zamiast kupować nowy rollup, wystarczy wymienić grafikę.

Komentarze

Postów nie znaleziono

Napisz opinię