Jak urządzić strefę relaksu na eventach zewnętrznych? Wykorzystanie puf, leżaków reklamowych i nie tylko...

20/05/2020
von Mint2Print
 Jak urządzić strefę relaksu na eventach zewnętrznych? Wykorzystanie puf, leżaków reklamowych i nie tylko...

Targi, wystawy, firmowe pikniki, koncerty i inne imprezy masowe to idealne miejsce na promowanie swojej firmy. Na tego rodzaju eventach doskonale sprawdzają się strefy relaksu, w których uczestnicy mogą odpocząć, nabrać sił czy porozmawiać w spokoju. Dobrze zorganizowana strefa relaksu jest doskonałym sposobem na rozreklamowanie marki i sprawienie, że będzie się ona dobrze kojarzyć.

 

Strefa relaksu na eventach — gdzie ją tworzyć?

Strefa relaksu czy chill-outu sprawdzi się właściwie na każdym evencie, w którym uczestniczy duża ilość osób. Spokojne miejsce wypoczynku przyciąga uczestników wydarzenia, którzy chcą na chwilę odsapnąć, oczyścić umysł i oderwać się od eventowego zgiełku.

 

Takie strefy są chętnie odwiedzane na wydarzeniach biznesowych — targach, konferencjach czy firmowych piknikach, ale również na eventach kulturalnych, rozrywkowych czy rekreacyjnych, takich jak koncerty, festyny, dożynki i festiwale.

 

Ponieważ strefa relaksu daje wiele możliwości promocji firmy, produktów i usług, warto o nią zadbać zawsze, kiedy bierzemy udział w evencie zewnętrznym. Niezależnie od tego, czy jesteśmy sponsorem, czy po prostu wystawiamy swoje stoisko, dobrze urządzone miejsce wypoczynku z pewnością przyciągnie gości i pomoże się wypromować.

 

Funkcjonalna strefa relaksu - pufy, siedziska, leżaki reklamowe

Strefa chill-out to miejsce, które pełni określoną rolę. Tutaj przychodzi się, by odpocząć od eventowego zgiełku, zebrać myśli i zrelaksować się w dogodnych warunkach.

 

Aby strefa relaksu dobrze spełniała swoją funkcję, musi być przede wszystkim komfortowa, a panująca w niej atmosfera musi sprzyjać wyciszeniu. W odgrodzeniu się od tłumów i hałasu pomogą praktyczne namioty reklamowe. Pozwalają one na jasne wydzielenie miejsca wypoczynku, a jednocześnie umożliwiają ekspozycję materiałów promocyjnych, takich jak logo, nazwa firmy czy różnego rodzaju hasła i grafiki. Dzięki temu relaksujący się goście mają stały kontakt z marką, która w sposób podświadomy zapisuje się w pamięci.

 

Funkcjonalność strefy relaksu zależy również od jej wyposażenia. Miękkie pufy i siedziska czy wygodne leżaki reklamowe zapewnią komfort, a dzięki umieszczonym na nich logotypom, grafikom i napisom, będą spójne z całą identyfikacją wizualną firmy. Pozwoli to stworzyć przyjemną dla oka, atrakcyjną i wygodną przestrzeń, w której uczestnicy wydarzenia z chęcią spędzą czas.

 

Dobrym pomysłem jest również umieszczenie w strefie chill-out naszego stoiska promocyjnego czy degustacyjnego. W tym celu można wykorzystać modułowe systemy na aluminiowych ramach, takie jak Modulario. Można z nich stworzyć ścianki czy lady, za którymi staną hostessy prezentujące naszą ofertę.

 

System Modulario pozwala na szybki i łatwy montaż stoisk wraz z akcesoriami — półkami, wieszakami czy oświetleniem. To estetyczny i funkcjonalny sposób na stworzenie stoiska, na którym doskonale wyeksponujemy nasze produkty. Tekstylne fronty ścianek są bardzo proste do założenia i można je swobodnie zmieniać w zależności od okoliczności i aktualnych potrzeb.

 

Uzupełnieniem wyposażenia funkcjonalnego będą standy reklamowe z naszymi ulotkami, katalogami i innymi materiałami promocyjnymi. Wypoczywający goście chętnie sięgają po takie materiały i często zabierają je ze sobą.

 

Daj się zauważyć — atrakcyjna wizualnie strefa relaksu

Strefa relaksu powinna być nie tylko funkcjonalna, ale również dobrze widoczna i atrakcyjna wizualnie. Dzięki temu skutecznie przyciągnie gości i zatrzyma ich na dłużej. Ekspozycja logo i nazwy firmy na samym namiocie to podstawa, ale można zrobić znacznie więcej, by się wyróżnić i przykuć uwagę.

 

Różnego rodzaju szyldy, kasetony czy przestrzenne litery pomogą oznaczyć naszą strefę i zaprezentować markę, produkty czy usługi. Doskonale sprawdzą się elementy podświetlane, które będą atrakcyjne i widoczne nawet z daleka.

 

Na eventach zewnętrznych świetnie spisują się również flagi czy windery powiewające na wietrze. Skutecznie przyciągają wzrok i wprowadzają dynamikę do statycznego stoiska.

 

O wygląd strefy relaksu trzeba zadbać nie tylko od zewnątrz, aby przyciągała gości, ale również od środka, by sprzyjała wypoczynkowi i zachęcała do spędzenia w niej czasu. Ścianki reklamowe w systemie Smart Frame pomogą stworzyć estetyczny wystrój i doskonale wyeksponują nasze logo, nazwę, grafiki i hasła promocyjne. Rozpinane na ramach tkaniny bez trudu dopasujemy do okoliczności i konkretnego wydarzenia. Systemy oparte na aluminiowych ramach umożliwiają też łatwy montaż dodatkowych akcesoriów — praktycznych wieszaków i półek, a także telewizorów, na których można wyświetlać filmy reklamowe czy informacyjne.

 

Urządzając strefę relaksu na eventach, warto zadbać o spójność wystroju. Doskonałym pomysłem jest więc zlecenie wykonania całego wyposażenia jednej firmie, Mamy wtedy pewność, że każdy element będzie utrzymany w tym samym stylu czy kolorystyce i po prostu będzie zgodny z zasadami identyfikacji wizualnej ustalonej w firmie.

Kommentare

Keine Beiträge gefunden.

Rezension verfassen